Конспект уроку 7 з музичного мистецтва для 3 класу НУШ з теми "Інструментальна музика: ансамбль, соло, дует, тріо, квартет"

Про матеріал
Тема: Інструментальна музика: ансамбль, соло, дует, тріо, квартет Мета: 1) ознайомити з інструментальною музикою, складом ансамблів, формувати образне мислення, здатність порівнювати, давати характеристику музиці; 2) розвивати уважність, тембровий слух, вокально-хорові навички; 3) виховувати ціннісне ставлення до інструментальних творів
Перегляд файлу

                                                       Урок 7

Тема: Інструментальна музика: ансамбль,  соло,  дует,  тріо, квартет

Мета: 1) ознайомити з інструментальною музикою, складом ансамблів, формувати образне мислення, здатність порівнювати, давати характеристику музиці;

2) розвивати уважність, тембровий слух, вокально-хорові навички;

3) виховувати ціннісне ставлення до інструментальних творів

Тип уроку: комбінований

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: аудіовізуальний, інтонаційно-стильове осягнення музики, художня драматургія, метод порівняння і зіставлення

Очікуваний результат: розвиток тембрового слуху, аналізування прослуханої музики, емоційне виконання пісні

                                              ХІД УРОКУ:

1. Організаційний етап

   *Яку музику ми називаємо інструментальною?

  *З якими музичними інструментами ми знайомі?

2. Мотиваційний етап

  За способом гри на інструменті, матеріалом та будовою інструмента ми визначаємо групу, до якої інструмент належить: струнний, духовий, клавішний, ударний.

Визначаємо групу інструментів:

https://z1.fm/artist/2777490

https://z1.fm/mp3/search?keywords=труба

https://z1.fm/song/17697184

https://z1.fm/mp3/search?keywords=литавры

3. Етап засвоєння нових знань

Ансамбль – це спільне виконання музикантів.

Виконання одним музикантом називають СОЛО.

*Які назви мають ансамблі з різним складом виконавців?

Флейта і фортепіано або скрипка й контрабас –

Це сузір’я непогані, звуком гарним бавлять нас.

Ладний в музиці портрет намалює нам… ДУЕТ

 

Скрипка, альт, віолончель – це гармонії модель.

Музика звучить красиво!

Колектив зоветься…  ТРІО

 

Чотири класні музиканти дарують нам свої таланти.

Вони – оркестру силует і називаються…КВАРТЕТ

4. Сприймання музики: І.Кореневська «Дощик» https://www.youtube.com/watch?v=v-Xca7uid_I

А.Купревич «Осінній ескіз»

https://www.youtube.com/watch?v=YBbh5mhQkKA

Яка музика за характером? Чи відповідає характер назві? Який інструмент виконує п’єси?

А.Дубина «Гуцульська фантазія»

https://www.youtube.com/watch?v=cUyN72jNu6c

Твір виконував соліст чи колектив?

Як назвати цю групу виконавців? Які інструменти ви почули?

-Зачитування байки Л.Глібова «Музики» або І.Крилова «Квартет»

5.Вокально-хорова робота

-розспівування

-розучування пісні А.Мігай «Дощик»

-виконання раніше розучених пісень

6. Підсумковий етап

  • Як ви вважаєте, легше виконувати музику соло чи в ансамблі?
  • Що треба  для того, щоб в ансамблі був лад?
  • Які інструменти можуть звучати разом в дуеті? Тріо? Квартеті?

Для гри в колективі необхідно мати музичний слух, здібності й досвід спілкування в ансамблі.

7.Рефлексія

Виконання музики утрьох називають…

Квартет – це ансамбль з … виконавців

Виконання музики індивідуально голосом або на інструменті – …

Два виконавці на інструментах або вокально створюють …

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Смиром Карина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Баранчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
6173
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку