29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

конспект уроку 10 для 3 класу НУШ з теми: "Хор, штрихи (легато, стаккато)"

Про матеріал
Тема: Хор, штрихи (легато, стаккато). СМ: К.Меладзе «Квітка-душа» у вик. Н.Матвієнко і дитячого хору. Розучування: у.н.п. «Сіяв мужик просо» Мета: 1) ознайомити з основними способами звукоутворення, формувати поняття хорової музики, видами хорів, здатність характеризувати музику; 2) розвивати уважність, тембровий слух, вокально-хорові навички; 3) виховувати ціннісне ставлення до хорових творів
Перегляд файлу

                                                         Урок 10

Тема: Хор, штрихи (легато, стаккато). СМ: К.Меладзе «Квітка-душа» у вик. Н.Матвієнко і дитячого хору. Розучування: у.н.п. «Сіяв мужик просо»

 Мета: 1) ознайомити з основними способами звукоутворення, формувати поняття хорової музики, видами хорів, здатність характеризувати музику;

2) розвивати уважність, тембровий слух, вокально-хорові навички;

3) виховувати ціннісне ставлення до хорових творів

Тип уроку: комбінований

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: аудіовізуальний, інтонаційно-стильове осягнення музики, художня драматургія, метод порівняння і зіставлення

Очікуваний результат: розвиток тембрового слуху, аналізування прослуханої музики, емоційне виконання пісні

Хід уроку:

1.Організаційний етап

   Яка різниця між вокальною і інструментальною музикою?

   Що таке музичний супровід?

2.Мотиваційний етап

  Як називають невеликий колектив музикантів, що виконує вокальний (інструментальний) твір?

(завдання типу «Вітерець» - зібрати літери у правильному порядку:

С А Б М А Н Ь Л). Соло, дует, тріо, квартет – яка кількість виконавців?

3. Етап засвоєння нових знань

Вокальний колектив, склад якого налічує від 12 співаків, називають ХОР.

Керівника хорового колективу називають диригент або хормейстер. Ансамбль самостійно виконує музику, орієнтуючись на одного з виконавців або одне на одного. Хор зазвичай виконує пісню на декілька голосів (хорових партій).

    В залежності від складу виконавців хори розподіляють на чоловічий, жіночий, дитячий. Існують одноголосні, двоголосні, триголосні хори. Народний, академічний хори виконують відповідно класичну або народну музику.

   Будь-яку музику можна виконувати плавно (легато) і гостро (стакато). Ці штрихи залежать від характеру музики, від того, як забажає музично висловитись автор.

4. Етап закріплення засвоєних знань

Сприймання: К.Меладзе «Квітка-душа»

https://www.youtube.com/watch?v=Ey-8eKXhaVM

Як виконується твір? Дайте відповідні характеристики:

М’яка     Прозора    Різка    Виразна      Уривчаста

Ескізне розучування приспіву, виконання з записом (Н.Матвієнко і хор)

Слухання: у.н.п. «Дударик» (обр. М.Леонтовича)

https://www.youtube.com/watch?v=eis3sN_Nz1E

-Чи був музичний супровід для цієї пісні?

5. Етап вокально-хорової роботи

-розспівування

-музична руханка

-розучування у.н.п. «Сіяв мужик просо»

6.Етап підсумків та висновків

    Хором називають великий (від 12-ти виконавців) колектив музикантів, який може виконувати будь-які музичні твори: дитячі пісні, класичні, народні пісні у супроводі фортепіано чи оркестру або без супроводу. Хор може виконувати твір з солістом або солістами. Хор може бути однорідним (жіночим, чоловічим) або змішаним.

7.Рефлексія

-Мені відомо, що квартет – це ….. виконавців, хор – від  …..

Я дізнався, що керівник хору – це …..

Якщо в колективі є жіночі і чоловічі голоси, він є ….

docx
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку