Сприяти удосконаленню вмінь розв'язувати вправи на додавання і віднімання многочленів. Розвивати логічне мислення. Вчити культурі математичних записів.
ТЕМА: Додавання і віднімання многочленів
МЕТА: Сприяти удосконаленню вмінь розв’язувати вправи на додавання і віднімання многочленів. Розвивати логічне мислення. Вчити культурі математичних записів.
Тип уроку: урок формування і вдосконалення навичок та вмінь
Обладнання: дошка, крейда,підручник Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 7 – 9 класів – 4-те вид.- К.: Школяр,2002. – 303с.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка наявності та правильності виконаного домашнього завдання (з місця учні зачитують відповіді до вправ №152; №160; №161(в,г)).
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація. Розв’язати усно:
а) б)
в) г)
а)
б)
, якщо
Перший спосіб: або
Другий спосіб:
Цей спосіб зручний,раціональніший.
ІV. Нова тема
Зверніть увагу, щоб розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус, потрібно знаки всіх компонентів, що були в цих дужках, змінити на протилежні. Наприклад:
V. Розв’язування вправ
Розбиваємо клас на дві групи. Учні кожної групи по черзі одночасно виконують вправи за підручником згідно таблиці
І - група |
ІІ - група |
|
№171(в) |
|
№172(а) |
|
№173(б) |
|
№174(а) |
|
№171(б) |
VІ. Самостійна робота
За збірником дидактичних завдань А.Г. Мерзляк
І – варіант ІІ – варіант
Сторінка 25, №119 – 120(1-3) Сторінка 61, №119 – 120(1-3)
VІІ. Підсумки уроку. Домашнє завдання.
Прочитати §10, розв’язати №172(г,д); №174(б); №175(в)
Додатково №177