Лінійне рівняння з однією змінною. (фрагмент уроку)

Про матеріал

Даний матеріал допоможе вчителям повторити, систематизувати вивчений матеріал з теми "Лінійне рівняння з однією змінною". Ігрова форма проведення (у вигляді змагання між командами ) зацікавить учнів, допоможе набути навиків роботи в команді.

Перегляд файлу

Тема: Лінійне  рівняння  з  однією   змінною. (фрагмент  уроку).

Мета : поглибити, повторити, систематизувати та узагальнити матеріал з теми «Лінійні рівняння з однією змінною».

Бінарний урок:  математика + фізкультура.

Тип уроку:  комбінований.

Форма проведення: урок-гра.

Наочність та обладнання: столи з номерами двох кольорів, завдання на кожен етап уроку, інструкція,     

                                                   м’ячі, два велосипеди, фішки.

ХІД УРОКУ

Учні шикуються на стадіоні у дві шерен­ги. Учитель математики оголошує тему уроку, бажає успіху і наводить висловлювання Т. Едісона: «Геній складається з 1 % натхнення та 99 % потіння».

Учитель фізкультури

  •               Що потрібно, щоб перемагати?
  •               Сила духу. У кого дух сильніший, той переможе. Здорова людина несе в навколишній світ тепло, красу, розуміння.

Представники від кожної команди розпо­відають про М. П. Кравчука, 120 років з дня народження якого святкували 27 вересня 2012 року, а також про нашого земляка М. В. Ост­роградського — вченого зі світовим ім'ям.

Після цього учні розходяться по своїх міс­цях, кур'єри на велосипедах розвозять завдання до столів № 1, 5, 6, 7, 8. Капітан разом з пер­шим учасником розпочинає рух від столу № 1.

Завдання 1. Які з поданих рівнянь є ліній­ними? Знайдіть суму номерів правильних від­повідей.

1) 4:2у = 10; 2) -5,6х = 24;

  1.                3: х = 1,25; 4) 5 + 2х = -8;

5) х2 +х-1-х2; 6) Зх2 = 0;

7) (х-1)(3х+б) = 0; 8) 0х = 7.

.Виконавши   завдання, перший учасник одер­жує конверт для учасника, який знаходиться за столом № 2, і «гусячим кроком» (навпри­сядки) відносить на стіл № 2.

Завдання 2. Скільки коренів має рівняння:

1) 2х = 1; 2) 2(х-2) = 5;

3) х = х+3; 4) *(*-5) = 0;

5) 3 + х = х + 3; 6) (0,5-3)(х + 5) = 0?

Розв'язання віддають учителеві, отримують завдання для учасника, який знаходиться за столом № 3, і, пересуваючись далі, виконують вправу «Вершник».

Завдання 3. Розв'яжіть рівняння:

1) б(х-2) = 2х; 2) 8лг = -8 + 12х;

3) 3х + 1 = 3(3-х;); 4) 2,5х = -1\6 .

 

Виконавши завдання на цьому етапі, учні одержують від учителя наступне завдання для учасника, який знаходиться за столом № 4. Двоє членів команди, зробивши руками «стіль­чик», переносять на ньому третього учасника туди, де чекає член цієї команди, який мав уже розв'язати задачу.

Завдання 4. За три дні турист подолав 128 км, причому другого дня він подолав – 3\7 відстані,пройденої першого дня, а третього — 40 % від­стані, що подолав першого дня. Який шлях до­лав турист кожного дня?

Виконавши завдання, розв'язання віддають учителеві і виконують спортивну вправу «Влу­чити в ціль». Біля лінії лежить волейбольний м'яч. На відстані 5-6 м лежить обруч, у який кожен учасник має влучити м'ячем. У разі не влучення м'яч повертають цьому ж гравцеві, який виконує повторну спробу. Гравець, який влучить м'ячем в обруч, перебігає за обруч і чекає, поки із завданням упораються всі учас­ники команди. Лише тоді всі п'ятеро учасни­ків переходять до столу № 5, де чекають двоє учасників гри з розв'язаним завданням.                                                                                                Завдання 5.

1) У порожні клітинки впишіть слова, пов'я­зані з математикою, так, щоб збігались пер­ша й остання букви та кількість букв у слові.

ч

 

 

 

 

 

 

 

к

Д

 

 

 

 

 

 

ь

 

к

 

 

 

 

 

т

 

ч

 

 

 

 

и

 

 

ч

 

 

 

0

 

 

д

 

 

б

 

 

 

к

 

т

 

 

 

2) Розв'яжіть рівняння

|5х-4(2х + 3)| = 6.

docx
Додано
27 липня 2018
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку