Приорільська гімназія
Личківської сільської ради ,
Дніпропетровської області
УРОК – ТРЕНІНГ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬУРИ
В 4 КЛАСІ
«ЗДОРОВ’Я – НАЙДОРОЖЧИЙ СКАРБ ЛЮДИНИ»
Підготувала і провела
вчитель фізичної культури
Приорільської гімназії
Бистра Валентина Олександрівна
2021 р.
с. Приорільське
Урок – тренінг з фізичної культури в 4 класі
Тема: «Здоров’я – найдорожчий скарб людини»
Мета: розширити в учнів уявлення про здоров’я, дбайливе ставлення до свого здоров’я, як до важливої життєвої цінності; прищеплювати навички здорового способу життя, розвивати бажання дбати про свій фізичний і духовний стан; виховувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Обладнання: смайлики, музичне оформлення, плакат із квіткою, пелюстки квітки, ТЗН.
Місце проведення: спортивна зала
Хід тренінгу
І. Вступна частина.
1. Хвилинка психологічного настрою.
Вчитель. Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня!
Хай сміється небо і дивує світ,
А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі головне,
А здоровий і веселий – щастя не мине!
Діти, вам подобається ходити в походи? А гратись у веселі ігри? А плавати в морі, в озері чи річці? (відповіді дітей на запитання вчителя).
Це чудово, коли людина здорова, тоді й хочеться усе робити.
Тому ми сьогодні будемо говорити і виконувати вправи для покращення нашого здоров’я. А в кінці уроку спробуємо створити нашу Квітку Здоров’я.
2. Привітання.
Вчитель. Щоб рости і гартуватись, і міцніти, як броня,
Треба, друзі, нам займатись фізкультурою щодня.
Запрошую вас на руханку «Привіт, привіт!» https://www.youtube.com/watch?v=PeMWpKpfBTs
(Учні танцюють по залу і при зустрічі вітаються один з одним).
3. Правила роботи на уроці.
Вчитель. Для того, щоб гарно попрацювати і краще запам’ятати весь матеріал, який ми будемо сьогодні вивчати, давайте пригадаємо правила роботи на уроці. А допоможуть нам у цьому – чудові смайлики ( вчитель демонструє смайлики, а діти їх називають).
Правила роботи на уроці.
Ми повинні, діти, пам’ятати ці правила впродовж всього уроку.
ІІ. Основна частина.
1. «Весела аеробіка». (ритмічні вправи під музику). https://www.youtube.com/watch?v=zjFcsEGR1C0
2. Гра «Вітамінний батл». (робота в групах). Діти діляться на групи для того, щоб пограти і перевірити свої знання про корисні продукти харчування, багатими на вітаміни.
(За сигналом діти називають по черзі продукти харчування, вчитель слідкує за правильністю відповідей учнів).
3. Руханка «Вітамінка» . (діти танцюють та виконують вправи). https://www.youtube.com/watch?v=CPvkHcGm88A
4. Творча лабораторія «Квітка здоров’я». Дітям роздаються стікери (пелюстки), на яких вони пишуть складові нашого здоров’я. По черзі діти приклеюють стікери (пелюстки) на заздалегідь підготовлений плакат із зображенням квітки.
5. Підсумки.
Вчитель. Час нашого уроку – тренінгу швидко пролетів. Тож час підбивати підсумки, давайте спробуємо оформити нашу квітку і нагадати собі, що нам потрібно для здоров’я.
ІІІ. Заключна частина.
1. Вправа «Коло здоров’я».
Вчитель. А зараз ми всі станемо в одне велике коло. Давайте порівняємо наше коло з людиною. Якщо вона виконує всі вимоги щодо здорового способу життя, то вона здорова і міцна, як наше коло. А якщо якогось правила не дотримуватися, то коло розривається, людина слабшає і хворіє і т.д.
Бажаю вам міцного здоров’я, щоб ваше коло було міцним і ніколи не розривалося.
Будьте здоровими, будьте щасливими,
Будьте розумними, будьте красивими!
Здоров’я – це сила, здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я у вас і у нас!
(під руханку «Якщо ти щасливий» вчитель бажає дітям гарного настрою, міцного здоров’я). https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg