Конспект уроку "Безпечна прогулянка"

Про матеріал

Компетентнісне навчання.

Мета уроку "Безпечна прогулянка"

§продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «безпека життєдіяльності»;

§формувати уявлення про причини виникнення небезпеки у дворі та на дитячих майданчиках;

§вчити учнів правильно діяти у випадку виявлення небезпеки під час прогулянки;

§виховувати пильність, обережність, розсудливість, почуття відповідальності за свої вчинки;

§розвивати логічне мислення, уміння робити висновки.

Перегляд файлу

Основи здоров’я. 2 клас

Учитель. Кваша Тетяна Георгіївна

Тема. Безпечні прогулянки.

Мета.

  • продовжувати  ознайомлювати учнів із поняттям «безпека життєдіяльності»;
  • формувати уявлення про причини виникнення небезпеки у дворі  та на дитячих майданчиках;  
  • вчити учнів правильно діяти у випадку виявлення небезпеки під час прогулянки;         
  • виховувати пильність, обережність, розсудливість, почуття   відповідальності  за   свої  вчинки;
  • розвивати логічне мислення, уміння робити висновки.   

       

Обладнання. Плакат «Двір. Дитячий майданчик», мультимедійний проектор, ноутбук, бейджики з номерами від 1 до 4, картки з завданнями для груп, фломастери, клей.

Хід уроку

І. Організація класу

  1. Привітання
  2. Розподіл учнів на групи.
  • Пропоную кожному з вас вибрати бейджик, це допоможе об’єднатися в групи для роботи на уроці. (Для кожної групи бейджики певного кольору, номер на бейджику потрібний для визначення порядку виконання завдань)

ІІ. Оголошення теми уроку.

Найзручніше місце для гри в місті — це дитячий ігровий або спортивний майданчик у дворі біля вашого дому. Найчастіше ви перебуваєте там не одні. Поряд із вами — діти з вашого будинку або будинків поблизу, а також дорослі — батьки чи бабусі, дідусі. На дитячому ігровому майданчику є гойдалки, каруселі, гірки тощо. Як на вашу думку, чи можна вважати дитячий або спортивний майданчик біля будинку безпечним місцем для дитини?

  • Пропоную, на сьогодні на уроці, визначити небезпечні місця на дитячому майданчику та скласти правила безпеки під час прогулянки у дворі.

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Перегляд мультфільму «Безпечний двір» із серії «Корисні підказки».
  • Мультфільм, який нам пропонує канал «Нова школа», із серії «Корисні підказки». Уважно перегляньте цей цікавий та корисний матеріал, він допоможе нам визначити безпечні місця у дворі та скласти правила безпечної поведінки під час прогулянки.
  • Пропоную позначити на плані двору небезпечні місця. (4 номери кожної групи, по черзі, позначають на плані місця (!), що приховують небезпеку)
  1. Руханка

  Вправа «Погода». Стати в коло, повернутися направо, повторювати рухи за ведучим: «Надворі  гріє сонечко ( гладити по плечах того, хто  попереду), дме легкий вітерець (провести пальцями по спині). Та ось хмарки закрили сонце, почав накрапати дощик (стукати пальцями), здійнявся вітер (терти спину), почалася злива (енергійно стукати пальцями по спині), град (кулаками). Але що це? Буря вщухає (усе в зворотному порядку). Злива переходить у дрібний дощик, буря перетворюється на дрібненький вітерець. Надворі  знову сонечко».

  1. Робота по групах.

Учні отримують завдання. На основі переглянутого мультфільму, власного досвіду, правил безпеки відомих дітям з попередніх занять, кожна група дає експертну оцінку небезпек, які існують у дворах багатоповерхових будинків та на дитячих майданчиках.

(1 та 2 номери кожної групи записують висновки групи, 3 і 4 номери ілюструють записи).

  1. Завдання групам.

1 група. Одяг (Скласти поради як правильно обрати одяг для прогулянки, чому важливо, щоб одяг був правильно підібраний)

2 група. Безпечний вихід з квартири (Сформулювати правила як поводитися, якщо в під’їзді незнайомець, чи варто з незнайомцем заходити в ліфт)

3 група.  Виявлення небезпеки у дворі (Джерело небезпеки у дворі багатоповерхового будинку: низенькі металеві парканчики з гострими елементами, обірвані дроти, відкриті каналізаційні люки)

4 група. Припарковані автомобілі (Важливо: небезпечно грати біля автомобілів, ховатися за ними, водій може не помітити цього і зрушити з місця)

5 група. Сміття у дворі (Джерело небезпеки для дорослих та дітей: бите скло, вибухонебезпечні предмети, шприци)

6 група. Дитячий майданчик (Сформулювати правила безпеки біля гойдалки, каруселі, на гірці)

  Свої наробки запишіть у міні-книжку. Кожна група створить книжку з певним правилом безпечної поведінки у дворі.

  1. Презентація.

Кожна група презентує свої наробки. На плані двора прикріплюють міні-книжку, створену групою, в якій указані ризики та способи їх уникнення.

ІV. Рефлексія.

  •  Чи задоволені ви результатами спільної праці сьогодні на уроці?
  • Як на вашу думку, принесе користь наша праця? 
  • Який спосіб обрали б ви для того, щоб ознайомити дітей з цими важливими правилами безпеки?
  • Дякую вам, діти, за плідну працю на уроці.

 

 

 

 

docx
Додано
8 червня 2018
Переглядів
3984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку