Конспект уроку "Букви Я я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. "

Про матеріал
Конспект уроку з україннської мови для 1 класу на тему"Букви Я я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. "
Перегляд файлу

Тема. Букви Я я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

Очікувані результати: - обґрунтовує свої вподобання;

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння

      - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

 - пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

- обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості прочитаної інформації

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі(погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)

Ресурси: - Підручник - с. 66 - Зошит - с. 50, 55

Ключові слова: яблуко

Стіна слів: яблуко

Словник Яблуко - плід яблуні

Якір - пристрій для утримання на місці суден, плавучих маяків тощо у вигляді металевого стержня з лапами, які чіпляються за ґрунт

                                                                  Хід уроку

Введення в тему.

Принесіть до класу декілька яблук та запропонуйте пригоститися тим, хто бажає - Чи любите ви смакувати яблуками? Що ви відчуваєте, коли їсте яблуко? - Продемонструйте відео «Користь яблук» (2хв 23 с)

Групова робота (обговорення 1-2хв)

Стіна слів : яблуко Звуко-буквений аналіз слова

- Вимовте слово яблуко

 - Назвіть перший звук у слові яблуко

- Якою буквою позначається цей звук?

 - Буква я в слові яблуко позначає два звуки [йа]?

Повідомлення теми уроку

Знайомство з буквами

Я я - Знайди в підручнику і покажи велику букву Я

що вона схожа? Чому? –

Знайди і покажи малу букву я. На що вона схожа? Чому

- Чим схожі і чим відрізняються букви Я і я?

 - Змоделюйте цю букву у парі за допомогою олівців, рук, цеглинок

Шукаємо буки Я я в в ряду друкованих літер (розпізнаємо) - велику, малу, загалом - З якою буквою схожа?

 

Друкування букв в робочому зошиті

Роздивіться малюнок. Що намальовано?

Вимовіть слово яблуко?  Що вас дивує на цьому малюнку

Читаємо склади (на вибір вчителя) - індивідуально - у парі - усім класом (фронтально: хором або по черзі)

1-ий стовпчик - учні парою з різною силою голосу від найтихішого ( по черзі) промовляння до голосного ( по черзі) - Що спільного в усіх словах 1-стовпчика? ( буква я на початку; 3 склади; закунчуються на голосний; буква я позначає два звуки; усі рослини тощо)

2 –ий стовпчик – повторюючи за учителем (радісно, сумно) - У всіх словах два склади. Я права? - Серед слів є рослина-це правда?(

Словникова робота : якір 3 стовпчик – самостійно - Чи згодитесь, що у всіх словах 2 склади? 4 стовпчик – учні парою напівголосно - Яке слово зайве ?(надія- 3 склади)

Друкуємо і вимовляємо під час друкування - Пишемо склади і слова в зошиті - Ділимо слово на склади

Досліджуємо мовлення

Вчимося розрізняти букви, що позначають два звуки

Прочитайте слова Назвіть предмети

 - На які питання вони відповідають? Що їх об’єднує?

- Вимовіть ще раз слово . Скільки звуків ми чуємо на початку слова?

 - Вимовіть ще раз слово маяк Назвіть перший склад. Назвіть другий склад Скільки звуків ми чуємо на початку другого складу?

Висновок : буква я позначає два звуки [й а] на початку слова і складу

Працюємо у зошиті стор. 46

Щоденні 5: робота зі словом Стіни слів яблуко Парна активність - Роздивіться малюнок - Поміркуйте над послідовністю подій. Що було початком цієї зустрічі? - Розмалюйте і підпишіть слово яблуко на кожній картинці - Озвучте ролі їжачка та черв’яка

Читаємо речення. Визначаємо: правда чи неправда .Шукаємо зайві слова

- У кожному реченні, яке ми прочитаємо, має бути написано правдиву інформацію, яку дійсно ви можете підтвердити, спираючись на свій досвід

- Якщо зміст речення співпадатиме з нашими уявленнями про світ, значить написано правду.

- Якщо не співпадатиме, то неправда (сигналом правди –неправди можуть жести, цеглинки Lego тощо)

 - Прочитайте перше речення.

- Надайте сигнал правди-неправди

- Що (яке слово) треба прибрати з речення, щоб це стало правдивою інформацією?

 - Складіть речення із словом яблуко, щоб це стало правдою

Ручна активність Щоденні 5: робота зі словом Стіни слів - Вирізати, склеїти, розмалювати - Підписати слово яблуко різними кольорами стільки разів, скільки смужок на тулубі черв’яка

Результат

Я дізнався/дізналася:

Я вчусь:

docx
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку