26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Конспект уроку "Час і години. Числівники."

Про матеріал
Objectives: Ввести нові ЛО теми. Повторити вживання кількісних числівників; навчити учнів називати котра година. Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих. Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах.
Перегляд файлу

THE PLAN OF THE LESSON

  7                                                                                        О. КАРПЮК            __5__ form

Aim: Час і години. Числівники.(ст.21-23)

Objectives: Ввести нові ЛО теми.

Повторити вживання кількісних числівників; навчити учнів називати котра година.

Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом.

Удосконалювати техніку читання.

Розвивати комунікативні вміння учнів.

Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих.

Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах.

The procedure of the lesson:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Aim

- Our topic today is «Time and hours». We'll revise the vocabulary on the topic, numerals and learn some new words.

 

  1. Warm-up

Прослуховування і виконання завдань аудіо запису «Numerals».

 

3.Check on hometask

WB.Ex.3-4, p. 11

 

  1. Основна частина уроку
  1. Speaking

Ex. 1, p. 21 – Tell about what you are good at.

 

2.Grammar lab: numerals. What time is it? – It’s one o’clock.

1) cards;

2) Ex. 2, p. 21 – Use the “Remember” box and the clocks below to ask each other the time as in the examples.

 

3.Listening

1)Pre-listening activities.

Conversation with the class. What time is it now? What time will be after 10 / 15 / 20 / 30 minutes?

2)while-listening activities.
Ex. 3, p.22 –Listen to the dialogue.

3)Post-listening activities.

Ex.4, p. 22 – Work in pairs. Ask and answer.

Ex.5, p. 22 – Work in pairs. Ask your partner to remember about David’s class and answer the questions.

 

4.Speaking

Ex.6, p. 22 – Work in pairs. Ask and answer about your class.

 

5. Writing

Ex. 1, p. 23 – Read and guess the missing words. Write down it into their copy-books.

 

  1. Заключна частина уроку

1.Homework

WB. Ex. 5, p.12.

 

2.Summarizing

Бесіда в режимі T-Р123.

Т: What did we do at the lesson today? What time is it now? What text have you read? What task did you like the most?

 

 

All of you were active today, so your marks are…

Thank you for the lesson!

Good-bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THE NUMERALS

Cardinal Numerals

                                          

D:\GRAMMAR AND VOCABULARY\numerals\what time is it\time_roman_numerals.jpg  D:\GRAMMAR AND VOCABULARY\numerals\what time is it\time.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 серпня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку