Конспект уроку "Мій улюблений навчальний предмет. (ст.28-29)."

Про матеріал
Objectives: Ввести нові ЛО теми. Повторити як назвати котра година. Ознайомити учнів із новим граматичним матеріалом: порядкові числівники. Практикувати учнів у вживанні ЛО попереднього уроку: навчальні предмети. Розвивати комунікативні вміння учнів. Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?) Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих. Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах, роздруківки кількісних та порядкових числівників.
Перегляд файлу

THE PLAN OF THE LESSON

  10                                                                                        О. КАРПЮК            __5__ form

Aim: Мій улюблений навчальний предмет. (ст.28-29)

Objectives: Ввести нові ЛО теми.

Повторити як назвати котра година.

Ознайомити учнів із новим граматичним матеріалом: порядкові числівники.

Практикувати учнів у вживанні ЛО попереднього уроку: навчальні предмети.

Розвивати комунікативні вміння учнів.

Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?)

Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих.

Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах, роздруківки кількісних та порядкових числівників.

 

The procedure of the lesson:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Aim

- Our topic today is «My favourite school subject». We'll revise the vocabulary on the topic – school subjects, personal and possessive pronouns, numerals and learn some new words. We’ll check how good are you in speaking “What time is it?”

2.Warm-up

Прослуховування і виконання завдань аудіо запису «Weather».

3.Check on hometask

WB.Ex. 1, p.14; вибіркова перевірка ведення словників.

 

  1. Основна частина уроку

1.Speaking

Ex. 1, p. 28 – Think about school and your favourite subject. Say which day is your favourite. Explain why.

 

2. Reading

1)Pre-reading activities.

Conversation with the class about school, school subjects.

2)while-reading activities.
Ex. 2, p.28 – Read Adam’s favourite subject and say what the best mark in English school is.

3)Post-listening activities.

Ex.3, p. 29 – Answer the questions.

p. 27 - 28 – Cardinal  and ordinal numbers (printed sheet of papers for everyone)

Ex.4, p. 28 – Look in your timetable. Ask and answer in pairs.

 

4.Writing

1) WB.Ex.2, p. 14 – Match school subjects on the left with the examples on the right.

2)Tasks on the cards

 

III.Заключна частина уроку

1.Homework

WB.Ex. 3, p.15.

2.Summarizing

Бесіда в режимі T-Р123.

Т: What did we do at the lesson today?

What time is it now?

What text have you read?

What is your favourite subject?

What task did you like the most?

All of you were active today, so your marks are…

Thank you for the lesson!

Good-bye!

   

 

 

 

   

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку