16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Конспект уроку "Навчальні предмети. Кількісні та порядкові числівники."

Про матеріал
Objectives: Ввести нові ЛО теми. Повторити як назвати котра година. Практикувати учнів у вживанні кількісних числівників. Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом: навчальні предмети. Розвивати комунікативні вміння учнів. Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?) Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих. Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах.
Перегляд файлу

THE PLAN OF THE LESSON

  9                                                                                        О. КАРПЮК            __5__ form

Aim: Навчальні предмети. Кількісні та порядкові числівники.(ст.26-28)

Objectives: Ввести нові ЛО теми.

Повторити як назвати котра година.

Практикувати учнів у вживанні кількісних числівників.

Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом: навчальні предмети.

Розвивати комунікативні вміння учнів.

Перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу (What time is it?)

Виховувати дбайливе ставлення до себе та оточуючих.

Teaching aids and teaching materials: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та для роботи в парах.

The procedure of the lesson:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Aim

- Our topic today is «School subject». We'll revise the vocabulary on the topic – school subjects, personal and possessive pronouns, numerals and learn some new words. We’ll check how good are you in speaking “What time is it?”

  1. Warm-up

Прослуховування і виконання завдань аудіо запису «Weather».

3.Check on hometask

Ex. 6, p.25.

 

  1. Основна частина уроку
  1. New vocabulary and Reading

Ex. 1, p. 26 – Think about school and your favourite subject. Say which day is your favourite. Explain why.

Ex. 2, p. 26 – Look at the massages on the notice board and find the given things.

2. Grammar practice

p. 27 - 28 – Cardinal  and ordinal numbers

Ex. 5, p. 25 – Complete the sentences with the correct pronouns.

  1. Orally

Ex. 2, p. 27 – Continue the chain.

Ex. 3, p. 27 – Match

  1. In written form

Ex. 1, p. 27 – Copy the correct pairs in your notebook.

 

  1. Заключна частина уроку

1.Homework

WB.Ex. 1, p.14.

 

2.Summarizing

Бесіда в режимі T-Р123.

Т: What did we do at the lesson today? What time is it now? What text have you read? What task did you like the most?

All of you were active today, so your marks are…

Thank you for the lesson!

Good-bye!

 

 

       

       

                      

 

                      

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку