Конспект уроку "Дії з десятковими дробами"

Про матеріал
Нестандартний урок "Відпочинок в парку атракціонів "Де-дро"". Матеріал може бути використаний для узагальнення знань з теми "Дії з десятковими дробами".
Перегляд файлу

 

Тема: Відпочинок у парку атракціонів «Де-дро» (дії з десятковими дробами).

Мета:

а) узагальнити та систематизувати знання учнів про десяткові дроби та дії з ними;

б) розвивати пізнавальний інтерес учнів, навички виконання дій з десятковими дробами, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі та вправи з десятковими дробами;

в) виховувати дружелюбність, цілеспрямованість, навички роботи в команді; сприяти формуванню інформаційно-цифрової та громадянської компетентностей.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань (нестандартний).

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, «вхідні квитки», нагороджувальні жетони.

                                                                    Девіз уроку:

«Граючись, навчаємось!»

Хід уроку

C:\Users\User\Desktop\Урок математики\0 Слайд.jpg

І. «Придбання вхідних квитків»
Учні виконують керовану самостійну роботу на 12 балів (в робочих зошитах). C:\Users\User\Desktop\Урок математики\1 Слайд.jpg

Перевірка:

Відповідь

Бали

0,3

2

3

4

42,3

6

84,6

8

120

10

12

12


За результатами самостійної роботи, вони отримують вхідні квитки різних кольорів, відповідно до оцінки.

https://youtu.be/UXajRfj5VlE

ІІ. Теоретична карусель
Учні здійснюють кілька обертів на теоретичній каруселі. Час відповіді фіксується пісочним годинником (30 секунд).


C:\Users\User\Desktop\Урок математики\3 Слайд.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Відпочинок у кав’ярні «Логік»
Розв’язування логічних задач (усно)

Задача 1.
Озеро заростало зеленим лататтям що доби, збільшуючись у два рази за площею. На восьмий день озеро заросло повністю. На який день була заросшою половина озера?

Задача 2.
У Максима 5 горіхів, а у Тараса 4. Вони поділили їх порівну, пригостивши і Оленку. Дівчинка в свою чергу пригостила хлопчиків 18 цукерками. Як ці цукерки хлопчики повинні розділити між собою?

ІV. «Оглядове колесо»
«Оглядове колесо» дає можливість побачити практичне застосування отриманих знань.

C:\Users\User\Desktop\Урок математики\4 Слайд.jpg

Учні розміщуються в кабінах колеса по четверо і піднімаються вгору. Перед ними розкривається панорама рідного міста, найвища його древня споруда сяє золотими куполами – це Миколаївський собор. C:\Users\User\Desktop\Урок математики\5 слайд.jpg

Його висоту визначають учні, працюючи в групах. Вони розв’язують рівняння (x-0,7)-23=31,3.

Представник групи, яка першою справилася із завданням, висвітлює розв’язання біля дошки (учні записують у зошитах).

V. Атракціон «Човники»

Учні парами піднімаються та опускаються на гойдалці, збільшуючи та зменшуючи десяткові дроби в процесі виконання дії множення.C:\Users\User\Desktop\Урок математики\6 Слайд.jpg

Учні працюють біля дошки.

Задача.
Який шлях подолає відпочиваючий на гойдалці за 5 хв катання при швидкості 12 км/год?

VI. Кімната викривлених дзеркал
Щоб потрапити до кімнати викривлених дзеркал, кожна група долає естафету, виконуючи порівняння десяткових дробів, які записані на звороті дошки.

У кімнаті «викривлених дзеркал» учні виправляють помилки у наведених прикладах.C:\Users\User\Desktop\Урок математики\7 Слайд.jpg

VII. Отримання нагороджувальних жетонів
Учень отримує жетон за результатами роботи на уроці та працюючи при цьому з відкритими реченнями:
«На сьогоднішньому уроці я дізнався(лась)…»
«Найбільше мені сподобалось …»
«До сьогодні я не знав, що …»

VIII. Домашнє завдання (записане на окремій дошці заздалегідь)

1

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку