Узагальнення та систематизація знань по темі «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»

Про матеріал
відтворити вміння читати та записувати звичайні дроби; повторити означення порівняння дробів з однаковими знаменниками та з одиницею правильні та неправильні дроби; означення мішаних чисел та дій додавання та віднімання звичайних та мішаних чисел і назви компонентів цих дій, правила знаходження невідомих компонентів.
Перегляд файлу

     5 клас

      Тема: Узагальнення та систематизація знань по темі «Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»

      Мета: предметна компетентність:відтворити вміння читати та записувати звичайні дроби; повторити означення порівняння дробів з однаковими знаменниками та з одиницею правильні та неправильні дроби; означення мішаних чисел та дій додавання та віднімання звичайних та мішаних чисел  і назви компонентів цих дій, правила знаходження невідомих компонентів;                           ключові компетентності:                                                                                           спілкування державною мовою  -  грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні  математичну технологію;                                             математична компетентність – оперувати числовою інформацією; розв‘язувати  задачі;  застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; розвивати обчислювальні навички учнів;                                                                                                                    соціальна та громадянська компетентності – висловлювати власну думку, слухати і чути інших; виховувати впевненість у своїх силах, колективізм та самостійність.                                                                                                                          Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів.                                                З усіх скарбів знання найцінніше, тому що воно не може бути ні вкраденим, ні загубленим, ні знищеним                                                                          народна мудрість

Хід уроку


Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен із вас вже постарався,

До уроку приготувався.

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.


I. Організаційна частина                                                                                                 Оголошення теми та мети уроку                                                                                                                                                         II Перевірка домашнього завдання                                                                                 (усний розбір вправ, які були задані додому)

III. Актуалізація опорних знань                                                                                       1.Гра « Далі, далі…» ( незакінчене речення, відповідають учні по черзі, контролюють відповіді один одного, за цей вид роботи ці учні отримують бали)

           Звичайний дріб записують за допомогою 2 - х натуральних чисел та…

  • Що таке звичайний дріб? Наведіть приклади.
  • За допомогою чого позначають дію ділення?
  • Що показує знаменник дробу?
  • Що показує чисельник дробу?
  • Які дроби називаються правильними?Наведіть приклади.
  • Які дроби називаються неправильними?Наведіть приклади.

Усні вправи

Які з дробів  правильні, а які – неправильні?

  • Що таке мішане число? Наведіть приклади.
  • Як перетворити неправильний дріб у мішане число?

Усні вправи

  • Як перетворити мішане число у неправильний дріб?

Усні вправи

2

  • Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  • Який дріб завжди менший за одиницю?
  • Який дріб завжди більший  за одиницю?
  • Який дріб завжди дорівнює  одиниці?
  • Якщо треба порівняти правильний та неправильний дроби, який дріб завжди більший?

Усні вправи

  • Як додати дроби з однаковими знаменниками?
  • Як відняти дроби з однаковими знаменниками?

Усні вправи

  • Як додати мішані числа?
  • Як відняти звичайний дріб від 1?
  • Як відняти звичайний дріб від цілого числа?
  • Як відняти мішані числа?

Усні вправи

  • Як знайти дріб від числа?
  • Як знайти число за його дробом?

Усні вправи

  1. Знайдіть від 12.
  2. Знайдіть число, якщо його дорівнюють 30                                                        ІV.   Фізкультхвилинка.

V. Розв’язування задач та вправ.

  1. Виберіть неправильні дроби:

  1. Порівняйте дроби:

  1. Запишіть у вигляді дробу:

3 : 7=        12 : 8= ,     11 : 11= 

  1. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

5

  1. Запишіть неправильний дріб у вигляді мішаного числа:

  1. Знайдіть   від числа 32
  2. Знайдіть число, якщо   його дорівнюють 24
  3. Обчисліть:

  1. Обчисліть:

  1.  Розв’яжіть рівняння:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Запишіть у вигляді мішаного числа:

8 +

VІ. Підбиття підсумків.   Домашнє завдання.

1. Повторити теоретичний матеріал з теми «Звичайні дроби».                                   2. Підготуватися до контрольної роботи.                                                                 3. Написати твір або казку, в якій би фігурували звичайні дроби

счастливая-сторона-emoticon-smiley-27613930.jpg      Грустный_смайлик.png     depositphotos_10118081-stock-photo-bored-smiley.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку