Тема: Звичайні дроби.
Навчальна мета: систематизувати та узагальнити знання з теми, формувати уміння застосовувати матеріал до розв’язування різнотипових вправ, підготувати до виконання тематичного оцінювання.
Розвиваюча мета: розвивати логічне мислення та пізнавальний інтерес, формувати загальну культуру мислення та навички самостійної діяльності, вчити послідовно та чітко висловлювати свої думки та впевнено захищати їх.
Виховна мета: створювати умови для розвитку творчої особистості, відповідальності, колективізму, поваги до товаришів та їхньої думки.
Обладнання: мультимедійна дошка, картки математичного лото, завдання на картках.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Діти сьогодні ми з вами відправимось у незвичайну подорож і побуваємо в країні дробів. В цій країні ми зробимо декілька зупинок і на кожній з них потрібно буде показати свої знання на винахідливість та кмітливість.
ІІ. Подорож в країну дробів.
Для того, щоб потрапити в країну дробів потрібно придбати квитки. Вашими квитками будуть картки математичного лото з відповідями.
Математичне лото.
Вигляд квитків
І варіант
7 |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
16 |
91 |
Так |
|
ІІ варіант
|
45 |
|
36 |
|
|
|
|
|
1 |
Ні |
13
|
|
|
11 |
Село « Загадкове»
У цьому селі ми можемо дізнатись багато цікавого.
Кожен ряд має своє завдання, де потрібно розшифрувати слово, що є відповіддю до певної інформації.
1 ряд.
На островах Тихого океану мешкають черепахи – гіганти. Вони такі великі, що діти можуть кататися, сидячи у них на спинах. Якщо ви правильно вирішите завдання, то дізнаєтеся, як називається найбільша в світі черепаха?
2 ряд.
На землі живе майже 75 мільярдів пташок. Найбільші екземпляри одного з видів птахів мають масу 135 кг, а їх висота сягає до 2м 50см. Як називається цей птах?
3 ряд.
В джунглях Амазонки живе маленька мавпа. Цих кумедних і розумних мавп утримують як домашніх улюбленців. Вони добре піддаються дресируванню. Як називають цих мавп?
Ключ-відгадка «відповідь-буква»
відповідь |
буква |
|
А |
|
Н |
|
Е |
|
П |
|
И |
|
Р |
|
І |
|
С |
|
Т |
|
У |
|
Ц |
2 зупинка.
Поляна «Невідомих»
На цій поляні розкидані рівняння та нерівності, які необхідно розв’язати для того, щоб іти далі.
3 зупинка.
Озеро «Логічне »
Назвіть, яка частина прямокутника зафарбована синім, зеленим, жовтим та синім кольорами?
4 зупинка.
Гори «Мозгодром»
Відновіть ланцюжок обчислень:
5 зупинка.
Ліс «Казковий»
ІІІ. Підведення підсумків уроку.
Фронтальне опитування за теоретичним матеріалом.
Закінчіть думку:
ІV. Домашнє завдання.
Підготуватись до тематичного оцінювання, виконати завдання на картках.
1