Ось дзвінок сигнал подав До роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо, А урок свій починаймо
Номер слайду 2
ДЕСЯТКОВІ ДРОБИПідготувала вчитель математики. Полуницька О. О.
Номер слайду 3
Запис звичайного дробу у вигляді десяткового = 0,5; = 0,14; =0,378; 56 = 56,25
Номер слайду 4
Правило Якщо дріб має знаменник виду 10, 100, 1000 і т. д., то його можна записати у вигляді десяткового дробу таким чином: записують цілу частину (вона може дорівнювати нулю), і ставлять кому; після коми записують чисельник дробової частини, але він має містити стільки знаків, скільки нулів у знаменнику (якщо в чисельнику менше знаків, то перед цифрами чисельника треба дописати таку кількість нулів, якої невистачає )
Порівняння десяткових дробів. З двох десяткових дробів більший той, у якого більша ціла частина. Якщо десяткові дроби мають однакові цілі частини, то більшим буде той дріб, у якого більше число десятих; якщо число десятих однакове, то більшим буде той дріб, у якого більше число сотих, і т. д.
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАСлухати ми перестали I тепер вci дружно встали. Будемо відпочивати, Нумо вправу починати. Руки вгору, руки вниз, I легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали.
НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ МІЖ ЦІЛОЮ ТА ДРОБОВОЮ ЧАСТИНАМИ СТАВИТЬСЯ …ПІСЛЯ КОМИ МІСТИТЬСЯ СТІЛЬКИ ЗНАКІВ, СКІЛЬКИ НУЛІВ…ЯКЩО СПРАВА ДО ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ ПРИПИСАТИ ДЕКІЛЬКА НУЛІВ, ТО… З ДВОХ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ БІЛЬШИЙ ТОЙ…
Номер слайду 14
РЕФЛЕКЦІЯНа уроці я …Дізнався…Навчився... Зрозумів…Не вмів, а тепер умію…