Конспект уроку "Ділення раціональних чисел" (урок 2). Математика, 6 клас

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: • закріпити знання та відпрацювати навички використання правил ділення раціональних чисел окремо та разом з іншими правилами арифметичних дій над раціональними числами Формування ключових компетентностей: • формувати математичні, комунікативні компетентності; • розвивати обчислювальні навички, увагу, логічне мислення; • сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання, • розвивати вміння працювати колективно, самостійно.
Перегляд файлу

Предмет

Математика

Урок

101

102

Клас

6-А

6-Б

Дата проведення уроку

04.04.2019

04.04.2019

Тема уроку

Ділення раціональних чисел

Мета уроку

 

 

 

 

 

 

Формування предметних компетентностей:

  •    закріпити знання та відпрацювати навички використання правил ділення раціональних чисел окремо та разом з іншими правилами арифметичних дій над раціональними числами 

Формування ключових компетентностей:

  •    формувати математичні, комунікативні компетентності;
  •    розвивати  обчислювальні навички, увагу, логічне мислення;
  •    сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання,  
  •    розвивати вміння працювати колективно, самостійно.

Тип уроку

Удосконалення  знань та вмінь учнів

Форми та методи

колективна  та індивідуальна робота, практичний метод розв’язування завдань, «Мозковий штурм»

Наочність та обладнання

Підручник, опорний конспект

Перебіг уроку

Етапи уроку

Методи та прийоми. На що звернути увагу

І

Організаційний

Перевірити готовність учнів до уроку та налаштувати їх на роботу

ІІ

Перевірка домашнього завдання

Перевірити наявність та якість виконання домашнього завдання та відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання завдань.

В індивідуальному порядку перевірити роботи учнів, які потребують  додаткової педагогічної уваги.

ІІІ

Мотивація навчальної діяльності

Девізом сьогоднішнього уроку стануть слова давньогрецького філософа і вченого Аристотеля «Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання». Скористаємося ними і застосуємо свої знання і вміння на практиці

ІV

Формулювання мети й завдан-ня уроку

Основна мета уроку    сформулювати правила ділення раціо­нальних чисел, розпочати роботу з вироблення вмінь застосовувати ці правила для розв'язування вправ, що передбачають виконання ділення раціональних чисел

V

Актуалізація опорних знань учнів

Реклама «Ділення»(«ланцюжок» учнів)

Математичний диктант:

Варіант 1

Варіант2

1. Виконай ділення 1,8 на – 2

2. Обчисли: – 4,8 на 1,6

3. Чи можна обчислити частку чисел 0 та – 5?

4. Чи можна – 6 поділити на 0?

5. Чому дорівнює корінь рівняння:

     – 2 : с = – 0,4?

Відповіді:

Варіант 1

1. – 0,9

2. – 3

3. так

4. ні

5. 5

1. Виконай ділення –  2,4 на – 4

2. Обчисли: – 6 на 12

3. Чи можна обчислити частку чисел – 8 та 0?

4. Чи можна 0 поділити на – 3?

5. Чому дорівнює корінь рівняння:

     – 0,34а = 0,68?

 

 

Варіант2

1. 0,6

2. – 0,5

3. ні

4. так

5. – 2

VІ

Удосконалення знань та вмінь учнів

Виконати письмово:

Колективна робота

№ 1. Розв’яжи рівняння:

2)          

    

Відповідь:

 

№ 2. Обчисли:

1) ;

2) ;

1)

2)

3)

4)

 

Робота в парах: № 1355, № 1362

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІ

Робота з учня-ми, які мають початковий рі-вень навчаль-них досягнень

Індивідуальні консультації

 

VІІІ

Підсумки уроку

Повторюємо правила і властивості ділення раціональних чисел.

 

ІХ

Рефлексія

Вправа «Мікрофон»:

Продовжіть думку:

• сьогодні на уроці я навчився (-лась)...

• найбільше мені запам'яталось ...

• я навчився (-лась)...

X

Домашнє завдання

Вивчити: § 29

Виконати: № 1348, № 1356, № 1059

Повторити: § 24

 

Відповіді:

В класі:

№ 1355                                                                      № 1362

6L1362v16L1355v1

 

Домашнє завдання:

№ 1348

6L1348v1

№ 1356

-3:(-1/16)+98•1/4=х/5;
48+49/2 = х/5;
x = 72,5 • 5; 
x= 362,5.

Відповідь: 362,5.

№ 1059

6L1059v1

docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку