Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Конспект уроку для 1 класу за НПП "Інтелект України" на тему "Материки Землі"

Про матеріал

Конспект уроку розроблено за посібником НПП "Інтелект України" для 1 класу.

Мета уроку. Закріпити знання про глобус; продовжити формувати уявлення про материки Землі та їх розміщенням на глобусі й карті півкуль; ознайомити з Австралією, її розташуванням та тваринним світом; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати допитливість, почуття дружби та взаємодопомоги, екологічну культуру.

Перегляд файлу

 

Урок з предмету «Людина і світ»  1 клас

Материки Землі

Мета. Закріпити знання про глобус; продовжити формувати уявлення про материки Землі та їх розміщенням на глобусі й карті півкуль; ознайомити з Австралією, її розташуванням та тваринним світом; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати допитливість, почуття дружби та взаємодопомоги, екологічну культуру.

Обладнання:  фізична карта півкуль,

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форми навчання: індивідуальна, фронтальна.

Методи та прийоми: дослідницький, словесний, наочний, самостійної роботи, метод самоаналізу та колективної роботи.

Хід уроку

І. Оргмомент

Я люблю спостерігати

І новеньке пізнавати.

Будем працювать активно,

І всі разом - колективно.

ІІ. Oзнайомлення учнів із темою, цілями та завданнями уроку, мотивація учіння.

  1. Постановка проблемного питання.
  • Сьогодні на уроці ми продовжуємо подорожувати материками блакитної планети, єдиної планети, на якій є життя. Як називається ця планета?
  • Наші друзі Коротульки разом з Центавриком теж дуже полюбляють подорожувати. Вони оселилися в дуже цікавій державі, на гербі якої є зображення страуса Ему. Нам потрібно здогадатися де оселилися Коротульки?  Коротульки нам приготували пазл. Якщо ми його складемо, то зможемо розпізнати це місце.

III. Перевірка, оцінка та корекція засвоєних попередньо знань, умінь та навичок.

  1. Вправа 1.
  • Зранку я отримала видеолист від Центаврика. Він знаходиться на найхолоднішому материкові Землі. Як він називається?
  • Давайте його переглянемо. (Впр.1).
  • Якщо ми пояснемо Центаврикові чому в Антарктиді немає жодної держави, ми отримаємо 1 пазл.
  1. Вправа 2.
  • Поспішайко завжди кудись поспішає. Він просить нас допомогти йому розпізнати материки та підписати їх.
  • Молодці! Ми отримали ще один пазл.

IV. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.

  1. Вправа 3-4.
  • Наступний пазл нам подарує Мудра Сова. Але ми повинні відповісти на її питання.
  • Що таке Антарктида?
  • Який із океанів не омиває берегів Антарктиди?
  1. Вправа 5
  • Знайко теж підготував випробування. Він змішав  тварин, а нам потрібно обрати тільки ті, які живуть в Антарктиді.
  • Підкресліть на карті назву материка, на якому живуть ці тварини.
  • Ось ми і отримали останній пазл. То де ж оселилися Коротульки?
  1. Фізкультхвилинка.
  • Незнайко дуже радий за нас і просить заспівати для нього пісеньку про материки.

V. Сприймання, осмислення, узагальнення та систематизація нових знань

1. Вправа для тренування пам’яті. Вправа 7.

- Зверніть увагу, що Коротульки оселилися в державі, а ми з вами відгадали назву материка. Може наші герої щось наплутали. Давайте дізнаємося більше інформації про Австралію та з’ясуємо в чому тут справа.

- Уважно подивіться на екран. Наш помічник «Фотоапарат» приготував для нас якесь повідомлення. Прочитайте його.

2. Коректурна вправа 8.

- Скориставшись картою давайте з’ясуємо географічне положення материка Австралії.

3. Фізкультхвилинка. Вправа для тренування об’єму легень. Вправа 9.

- До нас в Австралію завітали наші друзі Мавпочка Сьюзі та Вінні Пух. Допоможіть їм спуститися на кульках.

4. Тренувальна вправа 10 «Черепаха».

- Допоможіть найстарішій черепасі материка Австралія прочитати текст.  За вашу доброту Черепаха вам  покаже герб держави, в якій вона живе.

- Що зображено на гербі? Чому саме ці тварини зображені на гербі?  Це значить що Коротульки теж живуть в Австралії.

5. Вправа 11.

- Але чому ми склали  зображення материка? Давайте з цим питанням звернемося до бортового комп’ютера Адаптера.

- Де оселилися Коротульки?

VI. Закріплення набутих знань.

  1. Космічні перегони.
  • Ми з вами закінчили подорож планетою Земля. Вже час знайомитися з іншими планетами нашої Галактики. Тож давайте з’ясуємо, хто вже готовий до польоту.
  • Молодці! На наступному уроці Центаврик повідомить нам, хто з ним полетить до іншої планети.

VII. Рефлексія.

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що найбільше сподобалося на уроці?
  • Які завдання були складними для вас?

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
13 січня
Переглядів
763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку