Конспект інтегрованого уроку на компетентнісній основі для 5 класу (НУШ) за модельною навчальною програмою Біди Д.Д. курсу "Пізнаємо природу" з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти.
Конспект уроку |
Характеристики навчальної діяльності |
Результати навчання |
Конспект уроку для 5 класу з курсу «Пізнаємо природу» за програмою Біди Д.Д. Тема: «Патенти природи. Винаходи та відкриття. Учені-природодослідники.» Мета: розширити знання учнів про тісний зв’язок природи та побуту людини; сформувати розуміння внеску учених-природознавців і винахідників у створення нових технологій та вдосконалення техніки; вміння пояснювати на основі особистого досвіду, що природу можна пізнавати, досліджуючи її; розвивати критичне мислення, комунікативні здібності; виховувати дбайливе ставлення до довкілля. Обладнання: підручник, зошит, таблиці, обладнання для демонстрації зображень та відео, набір матеріалів для практичного завдання. Хід уроку І. Організаційний момент «Добрий день! Мирного неба над головою! Сонячного дня! Віримо в перемогу!! Слава Україні!!!» ІІ. Повторення домашнього матеріалу, актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності. - оцініть свій настрій та налаштування на результат роботи
ІІІ. Повідомлення теми уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу.
Поділ на групи (учні отримують картку з критеріями оцінювання роботи групи)
Завдання: зіставте світлини винаходів із явищами у природі, які надихнули науковців на відкриття. Заповни таблицю і ви дізнаєтесь англійський термін, що в перекладі означає «наука». Користуючись інтернет ресурсами дізнайтесь, а яке ще одне значення цього слова англійською?
Завдання: прочитайте статті про винаходи (кожна група один QR-код).
Як ви гадаєте, чи кожен може стати винахідником?
Завдання: 1.Запропонуйте 10 прикладів використання пустої пластикової пляшки із під Coca-Cola. 2.Подумайте, що із запропонованого ви можете зробити ЗАРАЗ, на уроці, та спробуйте реалізувати один із прикладів. ОБЕРЕЖНО з інструментами!!! 3.Презентуйте роботу. 4.Поясніть, чому, на вашу думку, не можна просто викидати такі пляшки у смітник?
V. Підбивання підсумків роботи.
VІ. Рефлексія. - оцініть результат своєї роботи (на скільки Ви впорались?):
- оцініть результат роботи своєї групи за отриманими критеріями. - оцінити свій настрій в кінці уроку
- чи змінився він? В який бік? - назвіть нові терміни, якими ви оволоділи сьогодні на уроці.
VII. Домашнє завдання.
|
виявляє інтерес до навчання; висловлює власну думку;
критично та системно мислить; логічно обґрунтовує власну позицію;
висловлює власну думку;
критично та системно мислить;
висловлює власну думку;
виявляє розуміння прочитаного
висловлює власну думку; діє творчо; виявляє ініціативу в процесі навчання; критично та системно мислить; логічно обґрунтовує власну позицію; оцінює ризики; самостійно приймає рішення; розв’язує проблеми; співпрацює з іншими.
конструктивно керує емоціями;
діє творчо;
|
проводить дослідження природи усвідомлює закономірності природи
опрацьовує та використовує інформацію
проводить дослідження природи; усвідомлює закономірності природи
опрацьовує та використовує інформацію
опрацьовує та використовує інформацію |