Конспект уроку для 6 класу " Відношення та пропорції. Вітаміни і здоров'я"

Про матеріал
Конспект нестандартного уроку для учнів 6 класу " Відношення та пропорції. Вітаміни і здоров'я" + презентація
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з математики у 6  класі.

 

 

Тема : Відношення та пропорції.

 Вітаміни й здоровя.

 

 

Підготувала вчитель  математики

Краматорського НВК ( ЗОШ №6 – ДНЗ) Вервейко А.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021 -2022 навчальний рік

 

 

 

 

Тема уроку.        Вітаміни і здоров’я. Відношення і пропорції.

 

Мета уроку:

закріплювати уміння розв’язувати задачі на відношення і пропорції, навчати учнів застосовувати знання на практиці; показати значення вітамінів для здоров’я людини ;

розвивати обчислювальні навички, пізнавальний інтерес учнів, розширювати кругозір, розвивати вміння обґрунтовувати свою думку,  культуру математичної мови, розширювати валеологічні знання учнів;

виховувати взаємоповагу, охайність, уважність, співчуття, прагнення досягти мети, самостійність.

сприяти розвитку інформаційної, особистісної, «уміння учитися», здоров’язбережувальної компетентностей через використання  інтерактивних методів навчання та матеріалів валеологічної спрямованості.

 

Підготовчий етап до уроку:   учню  надані випереджальні завдання щодо підготовки невеличкого повідомлення про значення  вітамінів для людини.

Обладнання:  слайди  для усної роботи , слайди  для групової роботи, слайди з задачами, картки з задачами, обладнання для практичної роботи.

ХОД   УРОКУ

І. Організаційний момент та підготовка до сприймання матеріалу уроку.

 Учитель.  Доброго дня! Сьогодні наш урок буде трішечки незвичним і я сподіваюсь цікавим і  пізнавальним  для вас. Зараз ви сидите у складі 3 груп. У кожній групі ви обрали керівника , який буде відображати роботу кожного із групи на окремому аркуші – звіті. Зараз в ньому відображено виконання вами домашнього завдання. Чи були складнощі при його  виконанні ? Якщо не було, тож розпочнемо нашу роботу.

   До вашої уваги пропоную декілька усних вправ ( для розминки). Кожна група відповідає по черзі.

За кожну правильну відповідь ви отримуєте жетон. Якщо якась із груп не дасть відповідь, то на це запитання може відповідати інша група.

        Слайд

Молодці! Ви правильно відповідали на запитання , тому ми з вами отримали ключове слово нашого уроку. Прочитайте його. Вірно – вітаміни.

 

 

 Після встановлення ключового слова  «вітамін». Учитель оголошує тему й завдання уроку.  Сьогодні ми з вами узагальнимо і закріпимо  уміння та навички розв’язувати задачі на відношення і пропорції , будемо продовжувати  застосовувати свої знання на практиці , розширювати свій кругозір, а також  встановимо  значення вітамінів для здоров’я людини ;

 

Учні формулюють мету для себе на урок, використовуючи ключові слова «знаю , вмію, навчусь, зрозумію, дізнаюся».

Учитель. Чому на  уроці математики ми сьогодні будемо говорити про вітаміни? (Учні висловлюють свою думку).

     Відеоролік

 

Учитель Сьогодні у нас на уроці присутній лікар Пілюлькін , який надасть нам усім цікаву інформацію і свої поради по збереженню і укріпленню нашого здоров’я .

 Лікар   Дійсно деякі хвороби розвиваються через недостатню кількість корисних речовин – вітамінів. Тільки у 1880 році російський вчений М.І.Лунін відкрив причину захворювань у людей. Він довів, що у натуральних продуктах харчування, які створює природа, існують   невідомі речовини, які необхідні для  будь якого організму. Ці речовини  і назвали вітамінами.

ІІ. Вивчення нового матеріалу, закріплення знань на розв’язування задач.

Лікар . В  організм людини повинні  потрапляти вітаміни. Вони приймають участь у всіх процесах як важливі регулятори життєдіяльності. В організмі людини вітаміни не утворюються або утворюються у незначній кількості.

   Вітаміни впливають на зростання, розвиток, обмін речовин. При відсутності у продуктах харчування того чи іншого вітаміну виникають захворювання – авітамінози. Для повноцінного життя людині необхідно біля 20 вітамінів.

 

Учитель  Як же потрапляють вітаміни до нашого  організму ?

 

Лікар Звичайно з їжею. І те наскільки корисну їжу ми з вами вживаємо, залежить рівень нашого здоров’я.

   Давайте подивимось, яку їжу можна і потрібно вживати людині, особливо дітям. Для цього я  пропоную  разом розв’язати  три пропорції.

            Слайд

 

Учитель  Наскільки я знаю, мало хто любить гречану кашу. Але багато освічених людей говорить ,що вона дуже корисна. Це дійсно так?

Лікар     Гречана крупа - рекордсмен за вмістом вітамінів, мікроелементів, повноцінних білків, необхідних для здоров'я людини.

У порівнянні з іншими крупами, гречка містить більшу кількість вітамінів РР, В1, В2, Е, рутину.

         Гречана каша - цінний дієтичний продукт, незамінний для правильного повноцінного харчування дітей та дорослих. Білки, що входять до складу

гречки, сприяють очищенню організму від радіоактивних речовин і нормалізації росту дитячого організму.

   Учитель  Дуже дякуємо вам за цікаву і таку потрібну інформацію.

   А зараз я хочу запропонувати вам практичні завдання. Тим більше, що наш лікар Пілюлькін  поділився з нами своїм рецептом найкориснішого вітамінного коктейлю.

     Слайд

 

Лікар Дуже важливим є вітамін С. У великої кількості він міститься у шипшині, чорної смородині, капусті, петрушці, цибулі та інших. Окрім овочів і фруктів багато вітаміну С міститься у хвої сосни, приблизно у 7 разів більше, ніж у лимонах або взагалі цитрусових. При недостатньої кількості вітаміну С  розвивається цинга, людина слабшає, запалюються та кровоточать ясна, випадають зуби, знижується опір організму до інфекційних захворювань. У людини яка палить вітамін С дуже погано засвоюється, спостерігається постійний його дефіцит.

       А  зараз я хочу звернутися до вас за допомогою. Мені часто приходиться виконувати деякі обчислення : визначати відсоткову концентрацію розчину.

Допоможіть мені  розв’язати задачу.

   Учитель  Допоможемо?

 

    Слайд

 

Учитель А які ще існують вітаміни і звідки їх можна отримати?

Лікар Наприклад вітамін Е сприяє розвитку м’язів , сприяє довголіттю, правильному розвитку дитини в організмі матері. Цим вітаміном насичені рослинні масла, зелені овочі. При виготовлені овочевих салатів використовуйте у більшості рослинну олію.

 

 

Існує ще вітамін, який дуже необхідний  - це вітамін Д. У достатньої кількості він міститься у риб’ячому жирі, печені, яєчних жовтках і інше. Утворюється під впливом ультрафіолетових променів. При недостатньої кількості вітаміну Д розвивається рахіт, кістки таких дітей містять недостатньо кальцію і фосфору, а тому відбувається деформація грудної клітки.

 

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

Запитання учням:

     1. Хто досяг мети, яку поставив на сьогоднішній урок?

     2. Хто поставив собі за мету підвисити рівень знань, умінь з теми.

     3. Чи корисна була інформація, яку ви отримали на уроці про значення вітамінів?

     4 . Хто з вас буде намагатися  використовувати отриману інформацію на уроці у повсякденному житті?

        ДЯКУЮ за співпрацю на уроці!!!!

 

ІV. Оцінювання учнів за урок здійснюється протягом роботи  учителем і керівниками груп на уроці .

 

doc
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку