Конспект затверджую___________
До заняття допускаю____________
План-конспект
заняття з фізичного виховання
для учнів 6 -Б класу
Кременчуцької гімназії №1
студента групи «ФК-31Б»
Обласного коледжу «Кременчуцької гуманітарно- технологічної академії
Імені А. С. Макаренка» Полтавської обласної ради
Синиці Миколи Миколайович
Дата: 01.03.2023
Модуль: Волейбол
Завдання уроку:
1. Т/Б. Ознайомити з технікою виконання стійки волейболіста.
2. Загальна характеристика волейболу.
3. Сприяти розвитку сили м’язів рук за допомогою вправ ЗФП.
Місце проведення: дистанційно.
Інвентар: м'ячі, секундомір, сайти LearningApps, Youtube.
Література: https://learningapps.org/view14485533
https://www.youtube.com/watch?v=1jfhSttkIJY
https://www.youtube.com/watch?v=fHIxt6204Hc
Аналіз провів:
Оцінка___________
Підпис___________
№ |
Назва, опис вправи |
Доз-я |
ОМВ |
I |
Підготовча частина |
10-12’ |
Фронтальний метод організації учнів, почерговий, одночасний спосіб виконання вправ |
1. |
Шикування. |
30” |
В 1 шеренгу вздовж лінії за зростом |
2. |
Привітання. |
10” |
Чітко і голосно |
3. |
Повідомлення завдань |
1’ |
В доступній для дітей формі |
4.
|
Інструктаж з Т.Б. під час заняття волейболом.
|
2’
|
Виконувати вправи за командою вчителя, зберігати темп, бути уважним при виконанні вправ з м’ячем. Провітрити приміщення, перед початком уроку. Одягнути зручний одяг. Прибрати зайві речі. Під час повітряної тривоги покинути конференцію, та пройти у найближче укриття. |
5. |
Різновиди ходьби і пересувань:
- звичайним кроком.
- на носках, руки на пояс.
- на п’ятах, руки за голову. |
3’
1’
1’
1’ |
Стежити за поставою учнів, руки на пояс.
Нога ставиться на передню частину ступні, п'ятка не торкається поверхні. Нога ставиться на п'яту, передня частина ступні не торкається поверхні. |
6.
|
Різновиди бігу: - звичайний
- приставним кроком правим-лівим, боком
- спиною вперед
|
4’ 1’
1’
1’
|
Одночасний метод виконання.
Виконують на зігнутих ногах; перший крок роблять ногою, відповідною до напрямку руху, другий крок приставний. Утримувати спину рівно під час руху. |
7. |
Вправи на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).
Перешикування з колони по одному в колону по два
|
1’
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан |
8. |
Комплекс ЗРВ з м’ячем. |
7’ |
Одночасний спосіб виконання. |
1. |
В.п. - М’яч внизу, лікті рук випрямлені. 1. М’яч вперед. 2. Піднімаючись на носках, м’яч вгору. 3. Опускаючись, м’яч вперед. 4. Вниз. |
6-8р. |
Стежити за поставою.
|
2. |
В.п. - М’яч внизу. 1. Згинаючи руки у ліктях, м’яч підтягнути до грудей. 2. Повернутись у В.п.
|
6-8р. |
Спина рівна. |
3. |
В.п. - М’яч біля грудей, руки у ліктях зігнуті. 1. Поворот тулуба вліво, руки з м’ячем випрямити. 2. В.п. 3. Поворот тулуба вправо, руки з м’ячем випрямити. 4. В.п. |
6-8р. |
При виконанні повороту м’яч тримати у прямих руках.
|
4. |
В.п. - М’яч угорі. 1. Відставляючи ліву ногу в сторону на носок, нахил тулуба вліво, м’яч у прямих руках. 2. В.п. 3. Відставляючи праву ногу в сторону на носок, нахил тулуба вправо, м’яч у прямих руках. 4. В.п. |
6-8р. |
Руки у ліктях не згинати.
|
5. |
В.п. - М’яч біля грудей. 1. Нахил тулуба вперед, м’ячем торкнутись підлоги. 2 – В.П. |
6-8р. |
Нахил тулуба виконувати з максимальною амплітудою. |
6. |
В.п. - М’яч внизу, лікті рук випрямлені. 1. Випад вліво, м’яч вперед. 2. В.п. 3. Випад вправо, м’яч вперед. 4. В.п. |
6-8р. |
Руки у ліктях не згинати.
|
7. |
В.п. - М’яч угорі. 1-8. Махи лівою ногою вперед, м’ячем торкнутися носка ноги. 9-17. Махи правою ногою вперед, м’ячем торкнутися носка ноги. |
6-8р. |
Ноги у колінах не згинати.
|
8. |
В.п. - м’яч внизу. 1 – присісти, руки з м’ячем вперед 2 – В.п. |
6-8р. |
Спину тримати рівно.
|
9. |
В.п. - м’яч затиснутий стегнами. 1-16. Підскоки на місці. |
6-8р. |
Стрибати м’яко, на носках. Ноги у колінних суглобах не згинати. |
10. |
Вправи на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих). |
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан. |
11. |
Спеціальні бігові вправи волейболіста: - Присідання з різким випрямленням ніг із махом рук угору. - Біг зі зупинками та зі зміною напрямку зі сигналом. - Зміна способу переміщення за сигналом (звичайна ходьба, ходьба присавними, присідом, стрибками на одній або двох ногах, звичайний біг на місці). |
4’
2х8м
2х8м
2х8м
|
Потоковий спосіб виконання.
Звернути увагу на роботу рук.
Слідкувати за постановою ніг, рук.
Стрибки виконуються на носках. Слідкувати за правильністю виконання вправи.
|
|
- Основна частина |
30’ |
Фронтальний метод організації учнів, Одночасний спосіб виконання. |
1. |
Завдання 1. Т/Б. Ознайомити з технікою виконання стійки волейболіста. |
10’
|
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
1.
|
|
1’
|
|
2. |
Вправи для ознайомлення виконання стійок:
Стрибок вперед- назад в стійку.
Учні кидають м’яч уперед, стрибок до м’яча, зловити м’яч і прийняти правильне В.п.
|
5’
2’
2’
|
Одночасний спосіб виконання.
Середній темп виконання.
Слідкувати за правильністю виконання вправи.
|
2. |
Завдання 2. Загальна характеристика волейболу. |
10’
|
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
1. |
Пояснення загальної характеристики волейболу. |
5’ |
www.youtube.com/watch?v=fHIxt6204Hc
|
2. |
Гра « Відбиванка – правила гри в волейбол». |
5’ |
|
3. |
Завдання 3. Сприяти розвитку сили м’язів рук за допомогою вправ ЗФП. |
10’ |
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
1. |
Згинання рук хватом до себе. |
30’’ |
Притискаючи лікті до тіла, підняти гантелі до рівня підборіддя на видиху й опускати на вдиху.
|
2. |
Згинання рук хватом «молоток». |
6-10с. |
Згинаючи руки в ліктях, на видиху підняти гантелі паралельно одна одній до рівня підборіддя. В піковій фазі затриматись на секунду, напружуючи м'язи, а на вдиху плавно опустити гантелі.
|
3. |
Розгинання на трицепс. |
10р. |
Стоячи в напівприсіді, нахилитись вперед, тримаючи гантелі в зігнутих і підтягнутих вгору руках. Випрямити руки, відводячи їх вгору і назад на видиху.
|
4. |
Розведення рук в сторони з нахилу.
|
10р. |
Зробити півприсід та нахилити корпус вперед. Підняти обидві руки в сторони до рівня, що буде паралельним із підлогою. У найвищій точці виконання вправи зафіксувати своє положення на кілька секунд.
|
5. |
Ходьба із вправами на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих). |
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан. |
ІІІ |
Заключна частина |
3-5’ |
Фронтальний метод організації учнів. |
1. |
Шикування в шеренгу. |
30’’ |
За ранжиром, вздовж бічної лінії майданчика. |
2. |
Гра на увагу «У річку, гоп! ».
|
2’ |
Вчитель подає команду: - У річку гоп! – всі стрибають вперед. - На берег гоп! - всі стрибають назад. Часто вчитель повторює однакову команду декілька разів. У такому випадку всі залишаються на місці. Наприклад: - У річку гоп! – всі стрибають вперед. - У річку гоп! – всі стоять на місці. Хто стрибнув, той вибуває з гри. Гра продовжується до останнього гравця. |
3. |
Підведення підсумків уроку. |
1’ |
Відзначити кращих учнів |
4. |
Домашнє завдання.
|
1’ |
Хлопці:15 вистрибувань з присіду. Дівчата:10 вистрибувань з присіду |
|
|
|
|
|
|
|
|