Тема: Основні способи словотворення,
6 клас (конспект уроку із завданнями для дітей з ООП)
Мета:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції).
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Повідомлення теми й мети уроку.
— Для чого, на вашу думку, нам потрібні знання з розділу «Словотвір. Орфографія»?
ІV. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу
Пояснення нового матеріалу
Давайте пригадаємо які є частини слова, де вони стоять, як позначаються та називаються.
Ознайомимося та більш детально розберемо основні способи словотворення слів ( робота з підручником):
V. Закріплення нового матеріалу
VІІ. Домашнє завдання.
Вивчити способи словотворення (§17, табл. С.55)
VІІІ. Оцінювання роботи учнів.
ІХ. Підведення підсумків уроку.
Відповідь на проблемне питання: навіщо потрібні знання з теми «Словотвір».