ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10-х КЛАСІВ
Тема: Лазіння по канату
Мета: 1. Виховувати потребу в учнів систематичних занять фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.
2. Сприяти вихованню морально – вольових якостей: сили волі, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.
Завдання уроку:
а) підтягування в упорі висі (ю).
б) згинання ніг і виправлення стегон (д).
Дата проведення: ________ 202__
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: мати гімнастичні — 4 шт., гімнастичний козел, стінка, місток для стрибків, гімнастичні лави — 2, секундомір, свисток, м’яч б/б.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Підготовча частина (5-8 хв.) |
|||
1. |
Організація учнів до уроку:
|
1 хв. |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття. Рапорт здає фізорг або черговий. Звернути увагу на чіткість привітання |
2. |
Інструктаж із техніки безпеки на уроках гімнастики |
До 30 сек. |
Не виконувати вправи без команди вчителя та без страхування. Не стояти близько до матів під час виконання вправ іншими учнями. Не виконувати вправи маючи поганее самопочуття (звернутися до вчителя, |
3. |
Дихальна гімнастика: |
1 хв. |
Для правильної постави. Звернути увагу учнів, на дихання, як його треба застосовувати під час виконання акробатичних вправ та під час підйому та перенесення вантажів. Слідкувати за осанкою. |
|
Впр. 1 —в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясниці (великі пальці уперед); 1-2 – повільний глибокий вдих; 3-4 – повільний повний видих ; |
2 рази |
|
|
Впр. 2 1-4 – повільний глибокий вдих 5-7 – затримка дихання, 8— видих; 1-8 – вільне дихання. |
2 рази |
|
4. |
Вимірювання частоти серцевих скорочень. (ЧСС) за 10 с. |
До 30 сек. |
Запам‘ятати ЧСС за 10 сек. на початку уроку. |
5. |
Різновиди ходьби:
|
2 хв. 1 раз |
Поточний метод. Правильність виконання розпоряджень вчителя. Провести інструктаж з ТБ |
6. |
Різновиди бігу:
|
1 хв. 1 раз |
Дотримання інтервалу |
7. |
Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з шеренги, колони по одному, в шеренгу, колону по два |
2 хв. |
Фронтальний метод Поворотом у русі |
8. |
Загальнорозвивальнівправи:
1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад.
1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 –нахили тулуба вліво.
в замок”. 1 – руки вгору; 2 –нахил уперед; 3 –нахил униз; 4 –в.п.
1-2 – оберти тулубом управо; 3-4 –оберти тулубом уліво.
1-2 – оберти тазом управо; 3-4 –оберти тазом уліво.
1-3 – Нахили тулуба вперед, 4 –в.п.
1 – зігнуті ноги вколінах; 2 –підняти вгору підкутом 450 ; 3 – поставити зігнуті вколінах ноги напідлогу; 4 –ноги прямо.
10 разів–направій нозі 10 разів-налівій нозі 10 разів-надвох ногах.
2 –руки вниз, видих. |
7хв. 5-6 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів |
Постава
Рукирівні, незігнутівліктях
Спина рівна
Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися
Ноги намісці
Спина рівна
Ноги вколінах незгинати, торкатися кінчиками пальців носків
Чіткість виконання
|
2. Основна частина (22-25хв) |
|||
|
|
|
|
1. |
Розділитися на два відділення (хлопці і дівчата). |
30 сек. |
Призначити старших відділень |
|
І відділення. Хлопці — опорний стрибок через козла:
|
10 хв.
___ |
Поточний метод. Показ вправ старшими відділень. Страхування (по можливості) виконують теж вони, якщо учитель з іншим відділенням.
|
|
ІІ відділення. Дівчата — лазіння по канату. |
||
|
Шикування. Перехід відділень |
|
|
|
І відділення. Хлопці – лазіння по канату. |
10 хв.
|
Слідкувати за виконанням групування та чіткий початок виконання вправи і закінчення.
|
|
ІІ від. Дівчата – опорний стрибок через козла:
|
___ |
|
|
Шикування. |
|
|
2. |
Вимірювання ЧСС після кола. |
30 сек.
|
Виміряти пульс за 10 сек. Підрахувати.
|
3. |
Спортивна гра «БАСКЕТБОЛ» |
13.30 хв.
|
Перешикуватися в колону по-два Правила Т/Б під час гри |
4. |
Вимірювання ЧСС після кола. |
30 сек. |
Виміряти пульс за 10 сек. Підрахувати.
|
3. Заключна частина (3-5 хв.) |
|||
1. |
Шикування. Вправи на відновлення дихання:
|
2 хв. |
Темп повільний, правильне дихання. |
2. 3. 4. |
Підведення підсумку уроку. Виставлення оцінок. Організований вихід строєм з спортивного залу
|
3 хв.
|
Відзначити кращих. Вказати на допущені помилки.
|
1