Конспект уроку для учнів 10-х класів. Тема: "Лазіння по канату".

Про матеріал
Виконується лазіння по канату в 3 прийоми наступним чином: перший прийом - з вису, згинаючи ноги, підтягнути коліна до грудей і захватити канат підйомами ніг схресно і колінами; другий прийом - згинаючи руки випрямитися (канат міцно затиснути ногами); третій прийом - зберігаючи захват каната ногами, почергово
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

 З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10-х КЛАСІВ

          Тема: Лазіння по канату

Читать - Оглавление - Книга "Теория и методика детско-юношеского дзюдо" -  Шестаков Василий Борисович - Страница 39 - ЛитЛайф - книги читать онлайн -  скачать бесплатно полные книгиМета: 1. Виховувати потребу в учнів систематичних занять фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.
2. Сприяти вихованню морально – вольових якостей: сили волі, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.

Завдання уроку:

  1. Закріпити раніше вивчені стройові і загально розвиваючи вправи.
  2. Ознайомити з технікою лазіння по канату.
  3. Удосконалити опорний стрибок через козла.
  4. Сприяти розвитку гнучкості, сили, рухливих якостей та здібностей учнів у виконанні ЗФП:

а) підтягування в упорі висі (ю).

б) згинання ніг і виправлення стегон (д).

Дата проведення: ________ 202__

Місце проведення: спортзал. 

Інвентар: мати гімнастичні — 4 шт., гімнастичний козел, стінка, місток для стрибків, гімнастичні лави — 2, секундомір, свисток, м’яч б/б.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

1. Підготовча частина (5-8 хв.)

1.

Організація учнів до уроку:

  • шикування в одну шеренгу;
  • перевірити правильність постави;
  • рапорт;
  • привітання;
  • повідомлення завдань уроку.

1 хв.

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

ГЛАВА 2. СТРОЕВЫЕ УПРАЖНЕНИЯРапорт здає фізорг або черговий.

Звернути увагу на чіткість привітання

2.

Інструктаж із техніки безпеки на уроках гімнастики

До  30 сек.

Не виконувати вправи без команди вчителя та без страхування. Не стояти близько до матів під час виконання вправ іншими учнями. Не виконувати вправи маючи поганее самопочуття (звернутися до вчителя,

3.

Дихальна гімнастика:

1 хв.

Для правильної постави.

Звернути увагу учнів, на дихання, як його треба застосовувати під час виконання акробатичних вправ та під час підйому та перенесення вантажів.

Слідкувати за осанкою.

 

Впр. 1 —в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясниці (великі пальці уперед);

1-2 – повільний глибокий вдих;

3-4 – повільний повний видих ;

2 рази

 

Впр. 2

1-4 – повільний глибокий вдих

5-7 – затримка дихання, 8— видих;

1-8 – вільне дихання.

2 рази

4.

Вимірювання частоти серцевих скорочень.   (ЧСС)  за 10 с.

До 30 сек.

Запам‘ятати ЧСС за 10 сек. на початку уроку.

5.

Різновиди ходьби:

  • навшпиньках;
  • на п’ятах;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напів присіді, в повному присіді;
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками;
  • спортивна ходьба.

2 хв.

1 раз

Поточний метод. Правильність виконання розпоряджень вчителя.

Провести інструктаж з ТБ

6.

Різновиди бігу:

  • із високим підняттям стегна;
  • із захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

1 хв.

1 раз

Дотримання інтервалу

7.

Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з шеренги, колони по одному, в шеренгу, колону по два

2 хв.

Фронтальний метод

Поворотом у русі

8.

Загальнорозвивальнівправи:

  1.   В.п. –о.с., руки на поясі. Нахили головою
  2.   В.п. –о.с., руки до плечей.

1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад.

  1.   В.п. –о.с., права рука вгору, лівавниз. Зміна положення рук.
  2.   В.п. –о.с., руки перед грудьми зігнуті уліктях. Відведення рук назад.
  3.   В.п. –о.с., руки напоясі.

1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 –нахили тулуба вліво.

  1.   В.п. –о.с., руки внизу, пальці рук

в замок”.

1 – руки вгору; 2 –нахил уперед; 3 –нахил униз; 4 –в.п.

  1.   В.п. –о.с., руки напоясі.

1-2 – оберти тулубом управо; 3-4 –оберти тулубом уліво.

  1.   В.п. –о.с., руки за голову.

1-2 – оберти тазом управо; 3-4 –оберти тазом уліво.

  1.   В.п. –руки напоясі. 1 –випад правою ногою вперед, руки наколіно правої ноги; 2 –в.п.; 3-4 –тесаме лівою ногою.
  2. В.п. –сидячі, ноги прямо.

1-3 – Нахили тулуба вперед, 4 –в.п.

  1. В.п. –тесаме.

1 – зігнуті ноги вколінах; 2 –підняти вгору підкутом 450 ; 3 – поставити зігнуті вколінах ноги напідлогу;

4 –ноги прямо.

  1. В.п. –о.с. Стрибки:

10 разівнаправій нозі

10 разів-налівій нозі

10 разів-надвох ногах.

  1. В.п. –о.с. 1 –руки вгору, вдих;

2 –руки вниз, видих.

7хв.

5-6 разів

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

Постава

 

 

 

 

Рукирівні, незігнутівліктях

 

 

 

 

 

Спина рівна

 

Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися

 

 

 

Ноги намісці

 

 

 

 

 

 

Спина рівна

 

 

 

 

 

Ноги вколінах незгинати, торкатися кінчиками пальців носків

 

 

Чіткість виконання

 

 

 

2. Основна частина (22-25хв)

 

 

 

 

1.

Розділитися на два відділення (хлопці і дівчата).

30 сек.

Призначити старших відділень

 

І відділення. Хлопці — опорний стрибок через козла:

  • ноги нарізно;

10 хв.

 

 

 

___

Поточний метод.

Показ вправ старшими відділень. Страхування (по можливості) виконують теж вони, якщо учитель з іншим відділенням.

 

 

 

ІІ відділення. Дівчата  лазіння по канату.

 

Шикування. Перехід відділень

 

 

 

І відділення. Хлопці  лазіння по канату.

10 хв.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за виконанням групування та чіткий початок виконання вправи і закінчення.

 

 

ІІ від. Дівчата – опорний стрибок через козла:

  • ноги нарізно.

___

 

 

Шикування.

 

 

2.

Вимірювання ЧСС після кола.

30 сек.

 

Виміряти пульс за 10 сек. Підрахувати.

 

3.

 Спортивна гра «БАСКЕТБОЛ»

13.30 хв.

 

 

Перешикуватися в колону по-два

Правила Т/Б під час гри

4.

Вимірювання ЧСС після кола.

30 сек.

Виміряти пульс за 10 сек. Підрахувати.

 

3. Заключна частина (3-5 хв.)

1.

Шикування. Вправи на відновлення дихання:

  • руки в замок, перехід через руки вперед, назад не розриваючи їх;
  • вдих, видих з підняттям рук до гори і вниз;
  • розслаблення рук і ніг хвилястими рухами.

 

2 хв.

ГЛАВА 2. СТРОЕВЫЕ УПРАЖНЕНИЯ

Темп повільний, правильне дихання.

2.

3.

4.

Підведення підсумку уроку. Виставлення оцінок.

Організований вихід строєм з спортивного залу

 

3 хв.

 

Відзначити кращих.

Вказати на допущені помилки.

 

 

1

 

docx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку