Конспект уроку з фізичної культури для 6 класу на тему: "Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах. Навчальна гра за спрощеними правилами."

Про матеріал

Модюль: баскетбол. Конспект уроку з фізичної культури для 6 класу на тему: "Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах. Навчальна гра за спрощеними правилами."

Перегляд файлу

Конспект уроку

Дата: 23.11.21                                                                     Клас: 6

Тема уроку: Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах. Навчальна гра за спрощеними правилами.

Мета уроку: Формування інформаційно-цифрової компетентності, спілкування державною мовами, математичної компетентності, уміння вчитися впродовж життя, ініціативності, соціальної та громадської компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури.

Завдання уроку:

  1. Навчити техніки виконання ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах.
  2. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.
  3. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакцій, спритностей.
  4. Створити умови для творчої ініціативи і самостійних рішень у виборі вправ.
  5. Сприяти розвитку рухових якостей ігровою діяльністю.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, картки, свисток, секундомір.

Змішаний тип уроку.

 

Частина уроку

ЗМІСТ

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина

(15 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

(25 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина

     (5 хв.)

 

  1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

2. Вікторина: знайди на картці все що пов’язане з баскетболом.

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 6 с.

 

3. Стройові вправи:

  • повороти на місці,
  • перешикування з колони по одному, по двоє та навпаки.

 

  1. Різновиди ходьби:
  • на носках, руки за голову;
  • на п’ятках, руки за спиною;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
  • у напівприсіді, присіді, руки на колінах;
  • спортивна ходьба;
  • перехід в біг в повільному темпі.

Перешикування класу в 2 шеренги.

  1. Загальнорозвиваючі вправи на місці.
  • В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо.
  • В. п – те ж саме. 1-2-3-4 кругові оберти головою вліво, 1-2-3-4 – вправо.
  • В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад.
  • В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу. 1-2 відведення рук назад, 3-4 зі зміною положення рук.
  • В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок).
  • В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил до лівої ноги, 2 – до землі, 3 – до правої, 4 – в. п.
  • В. п – стійка ноги разом, руки на поясі. 1 – випад вперед правою ногою, 2 – в. п., 3 – лівою ногою, 4 – в. п.
  • В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил, 4– в. п.
  • В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п.

 

 

 

 

 

Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах: 

  • Ловіння і передачі м’яча однією рукою в русі від плеча з передачею партнеру;

 

  • Ловіння і передачі м’яча двома руками в русі від грудей з передачею партнеру;

 

  • Ловіння і передачі м’яча двома руками в русі за голови з передачею партнеру;

 

  • Ловіння і передачі м’яча двома руками в русі об підлогу з передачею партнеру.

Вимірювання ЧСС за 6 с.

 

 

Навчальна гра за спрощеними правилами.

 

 

  1. Ходьба в колону по одному.

 

  1. Вправи на увагу.

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 6 с.

 

  1. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

 

 

  1. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 передач кожною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

12 хв.

 

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

30 с.

 

1 хв.

 

 

 

 

30 с.

 

В одну шеренгу за зростом.

Рапорт чергового учня.

 

Вислухати учнів, які вкючаються в діяльність. Виправити помилки. Грунтовно пояснити правильну відповідь.

 

Звернути увагу на учнів у яких 110 ударів.

Чіткість та узгодженість виконання.

Розподілитись на перший – другий.

 

Дистанція 2 кроки.

Активні рухи руками, слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель показує тільки вихідне положення, а учень свою вправу

 

 

 

Усі вправи виконувати плавно, повільний темп і амплітуда, акцент на дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працювати в парах, відстань 3-4 кроки.

 

Звертати увагу на темп та техніку виконання вправ.

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на стан, міміку, обличчя та тон шкіри учнів.

Клас поділити на дві рівносильні команди.

 

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.

 

 

 

Оцінити учнів за виконання загальнорозвиваючих вправ, назвати команду - переможця в баскетболі.

Вистрибування з присіду.

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку