Модюль: баскетбол. Конспект уроку з фізичної культури для 6 класу на тему: "Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах. Навчальна гра за спрощеними правилами."
Конспект уроку
Дата: 23.11.21 Клас: 6
Тема уроку: Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах. Навчальна гра за спрощеними правилами.
Мета уроку: Формування інформаційно-цифрової компетентності, спілкування державною мовами, математичної компетентності, уміння вчитися впродовж життя, ініціативності, соціальної та громадської компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, картки, свисток, секундомір.
Змішаний тип уроку.
Частина уроку |
ЗМІСТ |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (15 хв.)
Основна частина (25 хв.)
Заключна частина (5 хв.)
|
2. Вікторина: знайди на картці все що пов’язане з баскетболом.
Вимірювання ЧСС за 6 с.
3. Стройові вправи:
Перешикування класу в 2 шеренги.
Ловлення і передачі м'яча різними способами в русі в парах:
Вимірювання ЧСС за 6 с.
Навчальна гра за спрощеними правилами.
Вимірювання ЧСС за 6 с.
|
2 хв.
3 хв.
1 хв.
1 хв.
2 хв.
6 хв.
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
12 хв.
5-6 передач кожною
1 хв.
12 хв.
1 хв.
2 хв.
30 с.
1 хв.
30 с.
|
В одну шеренгу за зростом. Рапорт чергового учня.
Вислухати учнів, які вкючаються в діяльність. Виправити помилки. Грунтовно пояснити правильну відповідь.
Звернути увагу на учнів у яких 110 ударів. Чіткість та узгодженість виконання. Розподілитись на перший – другий.
Дистанція 2 кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
Вчитель показує тільки вихідне положення, а учень свою вправу
Усі вправи виконувати плавно, повільний темп і амплітуда, акцент на дихання.
Працювати в парах, відстань 3-4 кроки.
Звертати увагу на темп та техніку виконання вправ.
Слідкувати за диханням.
Звернути увагу на стан, міміку, обличчя та тон шкіри учнів. Клас поділити на дві рівносильні команди.
У спокійному темпі не порушуючи стрій. За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.
Оцінити учнів за виконання загальнорозвиваючих вправ, назвати команду - переможця в баскетболі. Вистрибування з присіду.
|