ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
для 5 класу ТЕМА: Спортивні ігри (баскетбол)
ЗАВДАННЯ:
1. Ознайомити з виконанням кидка однією рукою з місця (штрафний кидок).
2. Повторити ловлю та передачу м’яча двома руками від грудей у русі.
3. Виховувати швидкісно-силові якості.
Місце проведення: спортивна зала.
Час проведення: 45 хв
Частина уроку |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки (О М В) |
П І Д Г О Т О В Ч А Ч А С Т И Н А 15 ХВ |
Організований вхід до залу. Шикування. Організуючі вправи: рівняйся, струнко, повороти праворуч, ліворуч, стрибком кругом. Рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань уроку. Опитування учнів про самопочуття. Вимірювання ЧСС за 6 с. Інструктаж щодо техніки безпеки і поведінки на уроці. Вправи на увагу ігрового змісту. Ходьба та її різновиди: - на носках; - на п’ятах; - перекатом с пятки на носок; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи. Біг та його різновиди, проведення рухливої гри “Світлофор”: |
1 хв
1 хв 30 с 1 хв 30 с 1 хв 5 хв |
Вхід до спортивної зали у колоні по одному. Фронтальний метод. Стежити за чітким виконанням поворотів на місці. Шикування в одну шеренгу. Звернути увагу на дихання. Готовність організму до фізичного навантаження. Нагадати про дотримання правил безпеки життєдіяльності учнів під час вправ та ігор з м’ячем. Виконують що каже вчитель, а не показує. В русі. Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою. Руки на пояс.Руки за головою. Руки на пояс. Уважно слухати сигнали вчителя, порушувати правил гри. виконувати у повільному темп |
Б
|
- приставний крок (правим, лівим боком); - переміщення в стійці баскетболіста ( правим, лівим боком); - біг спиною вперед; - багатоскоки з ноги на ногу. Комплекс загально розвиваючих вправ: 1.В.п. – руки унизу, пальці з’єднані. 1-2. Піднятись на носочки, руки уверх, долоні до середини. 3-4. В.п. 2. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1.Руки вгору, праву ногу назад на носок прогнутись. 2. В.п. 3.Те саме лівою ногою. 4.В.п. 3. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1.Нахил голови в ліву сторону. 2.В.п. 3. Нахил голови в праву сторону. 4.В.п.
4 В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі.т1. Нахил голови вперед. 2.В.п. 3. Нахил голови назад. 4.В.п. 5. .В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1-3.Поворот тулуба в ліву сторону. 4.В.п. 5-7. .Поворот тулуба в праву сторону. 8.В.п.
6.В.п.-руки вперед.1-3.Махи руками, ліва вперед права назад. 4.В.п. 5-7. Махи руками ліва назад, права вперед. 8.В.п.
7. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на |
5 хв |
Слідкувати за дистанцією. Сигнал світлофора – кольорові картки руках учителя. По діагоналі.Стежити за правильним виконанням вправи. Біг виконується з максимальним проштовхуванням опорної ноги. Піднімаючись на носочки робим глибокий вдих, на рахунок 3-4 види Темп виконання вправи повільни Вправу виконуємо чітко п рахунок.Спина пряма. Тем виконання вправи повільний. Спина пряма. Темп виконанн вправи повільний. Слідкуємо правильною поставою. Слідкувати за правильною поставою Темп повільний.
З кожним рахунком збільшуєм амплітуду.
Руки прямі, в ліктьових суглобах не згинаємо. Помірний виконання вправи.
Вправу виконуємо чітко під рахуно |
тем
|
поясі.1. Ліва рука до плеча.2.Права рука до плеча. 3.Ліва рука вгору. 4 Права рука вгору. 5. Ліва рука до плеча. 6. Права рука до плеча. 7.Ліва рука на поясі. 8 Права рука на поясі. 8. В.п - стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1-3 Пружинистий нахил вправо, ліву руку вверх 4. В.п. 5-7 Те саме в іншу сторону. 8.В.п. 9. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1. Нахил в ліву сторону. 2. Нахил вперед прогнувшись. 3. Нахил в праву сторону. 4. В.п. 10. В.п .- стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1.Руки вгору долонями до середини. 2.Нахил уперед торкаємось пальцями до носків. 3.Присід руки вперед. 4.В.п. 11. В.п. - широка стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1.Нахил до правої ноги. 2.Нахил до середини. 3.Нахил до лівої ноги. 4.В.п. 12. В.п .- стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1. Нахил уперед, торкнутись руками підлоги. 2-3.Не розгинаючись, ривком руки назад. 4. В.п. 13.В.п. - випад правою вперед, руки на стегні. 1-3. Пружинистий нахил. 4.В.п. 5-7. Те саме іншою ногою. 8.В.п. Підрахунок ЧСС за 6 с |
30 с |
Слідкувати за правильною поставою З кожним рахунком збільшуєм амплітуду. Ноги в колінному суглобі згинаємо. Темп виконання вправ повільний. Під час нахилу ноги в колінном суглобі не згинати.
Ноги в колінному суглобі згинати. Темп виконання вправ повільний.
Вправу виконуємо чітко під рахуно Слідкувати за правильною поставою Опорну ногу в колінному суглобі згинати. З кожним рахунко збільшуємо амплітуду. Готовність учнів до основн частини уроку.
|
|
|
|
|
Частина уроку |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки (О М В) |
О С Н О В Н А Ч А С Т И Н А 25 ХВ |
Завдання 1: Імітація захльосту кистями (кистю) з фіксацією фінального положення; Кидок партнеру або в стіну Кидки м'яча з штрафної лінії. Завдання 2: Повторити виконання основної стійки баскетболіста |
25 хв 2 хв 5 кидків 5 кидків 30 с |
Фронтальний метод Повне розгинання руки суглобі; Захльост суглобі. Відстань між партнером м. Темп середній Дотримуватись всіх виконання. Вихідне положення - ступні ноги розташовуються паралельно на ширині плечей або одн нога виставляється вперед приблизно наполовину ступні. Ноги трохи зігнут |
в ліктьовом у кистьовом або стіною правил |
йо |
|
Виконати імітацію передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння на рівні грудей;
Передача та ловіння м’яча двома руками від грудей в русі Завдання 3: 1.Передачі набивного м'яча однією рукою від плеча, знизу, із-за голови. 2.Передачі набивного м'яча рукам и в стрибку між двома гравцями, |
30 с 5 хв 12 разів по 10 разів |
тулуб нахилений вперед, руки зігнуті ліктях. Вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги і частково переноситься на передні частини ступень. Кисті розкрити так, щоб вони утворювали «лійку», і спрямувати їх назустріч м’ячу. Груповий метод. Відстань в парах можн змінювати. Інтенсивність максимальна. Слідкувати за диханням. Парами. Інтенсивність максимальна. |
З А К Л Ю Ч Н А Ч А С Т И Н А 5 ХВ |
які стоять на відстані 3-4 м один від одного. 3.Стрибки на скакалці. Шикування. Гра на увагу «Будь уважний!» За командою «раз» - руки вперед, «два» - руки вгору, «три» -сплеск в долоні, «чотири» - вихідне положення. Той хто припускається помилки, робить крок уперед, але продовжує грати. Після завершення гри вчитель називає найбільш уважних учнів. Дихальні вправи: В. п. – о. с. Вдих носом з підніманням на носки,видих – прийняти в.п. Вимірювання частоти сердечних скорочень (ЧСС) за 10 с. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання учнів. Домашнє завдання: Вихід із спортивної зали. |
50 разів 30 с 1 ХВ 30 с 30 с 30 с 1 хв 30 с 30 с |
Слідкувати за технікою виконання вправ В шерензі Команди подаються у різному порядку. Згідно правил гри, крок у перед роблять ті гравці, які не виконали своєчасно правильної команди.
Дихання не затримувати.
Отриманий результат помножити на 6. Звернути увагу на самопочуття учнів. Подяка, похвала, зауваження. Ознайомити учнів з їх оцінками. Повторити імітаційні рухи передачі м’яча двома руками від грудей. За направляючим. |
|
|
|
|