План-конспект уроку для учнів 5-х класів
НУШ. ( Дистанційне навчання )
Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Розвиток м’язів ніг.
Мета уроку: Сприяти розвитку фізичних якостей учнів.
Завдання уроку:
Інвентар: Улюблена іграшка, секундомір.
№ |
Частина уроку. Зміст |
Дозування |
Огранізаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина ( 13-15 хв.) |
|||||
1. |
Привітання. Повідомлення задач уроку. Перевірка самопочуття. Вимірювання ЧСС. Комплекс ЗРВ. 1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо. 2. В. п – те ж саме. 1-2-3-4 кругові оберти головою вліво, 1-2-3-4 – вправо. 3. В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад. 4. В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу. 1-2 відведення рук назад, 3-4 зі зміною положення рук. 5. В. п – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2 відведення зігнутих рук назад, 3-4 відведення прямих рук з поворотом тулуба вліво, 5-6 назад, 7-8 – вправо 6. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок). 7. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво,
5-6-7-8 – вправо. 1 – нахил до лівої ноги, 2 – до землі, 3 – до правої, 4 – в. п. 9. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі. 1 – випад вперед правою ногою, 2 – в. п., 3 – лівою ногою, 4 – в. п. 10. В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил, 4– в. п. 11. В. п – стійка ноги нарізно, права позаду, руки в сторони, 1 - мах лівою вперед - вгору, 2 - в.п. 12. В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п. Вимірювання ЧСС.
|
|
Очі не заплющувати
Спина рівна |
||
2. |
Основна частина 25 хв. |
||||
|
Комплекс вправ для розвитку м’язів ніг:
Ходьба на місці. Відновлення дихання. Вимірювання ЧСС. |
20р. 20 р. 20р.
25 сек.
10 р. |
Використовується метод колового тренування. Іграшка в руках. |
||
3. |
Заключна частина 3-5 хв. |
||||
|
1.Гра на відновлення уваги: “Знайди колір” “Знайди фігуру”. 2.Підведення підсумків уроку. |
|
|
||