Конспект уроку до підручника Prepare 6 клас Clothes and materials.

Про матеріал
Конспект уроку до підручника Prepare 6 клас Clothes and materials. В конспекті є розробки дидактичних матеріалів з посиланнями на освітні платформи (wordwall, English Practice Online)
Перегляд файлу

Тема: Одяг та матеріали. What is it made of? Project time

 

Мета:

                 повторити лексичні одиниці з теми "Одяг та матеріали"; 

                 удосконалити навички аудіювання та читання, вживання граматичних часів групи Simple та Continuous;

                 практикуватися в діалогічному мовленні та говорінні, розвивати правильну вимову, мовну здогадку та увагу;

                 виховувати повагу до смаків та уподобань однокласників, культуру спілкування;

                 формувати основні освітні  компетентності: 

  1. спілкування іноземною мовою (читання тексту, переклад та відповіді на питання до нього);
  2. математична компетентність;
  3. уміння вчитися протягом життя (самостійно працювати з підручником, організовувати свій час та простір); 
  4. ініціативність і підприємливість (ініціювати усну і писемну взаємодію іноземною мовою);
  5. основні компетентності у природничих науках і технологіях (вміння розрізняти матеріали, з яких зроблений одяг);
  6. екологічна грамотність і здорове життя (захист фрагментів  проєктних робіт, спонукати до переробки сміття і використання екологічних матеріалів); 
  7. обізнаність та самовираження у сфері культури.

 

Змістові лінії: громадянська відповідальність (формування відповідального громадянина нашого суспільства), підприємливість та фінансова грамотність (представляти себе та свої досягнення, приймати рішення, робити розрахунки),громадянська відповідальність ,здоров’я та безпека. 

 

Наскрізні навички та вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку, вміння оцінювати ризики, ініціативність, вміння приймати рішення, конструктивне управління емоціями, критичне та системне  мислення, творчість та креативність, здатність співпрацювати з іншими.

 

Методи: дискусія, робота з різними джерелами інформації.

 

Очікувані результати: учні продукують думку з описом одягу людини, ставлять та відповідають на запитання щодо одягу.

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіо-додатки, відео-презентації роздатковий матеріал

 

 

 

Хід уроку

 

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

  • Good morning, dear children! I am glad to see you. How are you?

2.Перевірка домашнього завдання

  • Change your workbooks, take pencils and let`s check. (slide 2,3)

Діти перевірять робочі зошити один одного (взаємоперевірка) та                  залишають свій коментар та оцінку (кожна правильна відповідь 1 бал)

 

II. Основна частина уроку.

1. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Today we`re going to speak about  clothes. We will describe people’s clothes, practice in using determiners and pronouns and present our projects about recycling materials.
  • We are going to work in two groups, your  task is to dress up a paper person,  which is lying on your table (so you need to get all clothes)! Each item of clothing costs 2 points. Members of  each team will get a mark, depending on them.

2. Введення в іншомовну атмосферу.

  •   Now, let`s repeat clothes and materials using flash cards.  I need one member from each team to do these tasks.

 

D:\изображение_viber_2024-02-06_12-49-32-570.jpg             D:\изображение_viber_2024-02-06_12-49-32-839.jpg

https://wordwall.net/resource/67903839

https://wordwall.net/resource/67904600

 

 

 

  • Look at the screen and let`s try to speak about your clothes

-What do you wear in winter?

-What do you wear in summer?

-What are you wearing today?

-What clothes are comfortable for you?

-What materials are good for the environment?

D:\одяг.jpg
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Now, let`s do the listening task! You must look at he pictures,  listen to conversation and write the names correctly.

D:\изображение_viber_2024-02-06_13-09-49-634.jpg

 

  • Робота з базовим текстом

Listen to and read the text. Then answer the questions.

p.56 ex.2-4 SB

D:\изображение_viber_2024-02-06_13-13-21-384.jpg

 

  • Project time

(Studens tell the class about their item of clothes made of some materials like plastic and paper. Some students present videos from YouTube about recycling clothes)

I made ...

It`s made of ...

You can wear it at school/parties/ outside

It costs only ...

 

  • grammar tips

( Present Simple/ Present Continuous/ Past Simple Review)

D:\изображение_viber_2024-02-06_13-27-42-859.jpg

III. Заключна частина уроку.

         Підсумок уроку. Рефлексія. Оцінювання.

         Домашнє завдання: 

         Виконати ст.42 впр.1-3 WB

 

docx
Додав(-ла)
Горбань Олена
Додано
20 лютого
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку