Конспект уроку до теми :"Додавання в межах 10."

Про матеріал
Конспекти уроків математики в 1 класі з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк» до теми "Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10"
Перегляд файлу

 «____»___________.20___ року

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк»

Тема :Додавання в межах 10.

Мета: закріплювати вміння дітей додавати в межах 10, утворювати рівності на основі складу числа, складати за малюнками приклади на додавання; розвивати мислення , обчислювальні навички дітей; виховувати любов до природи.

Обладнання:   конструктор LEGO.підручник, робочий зошит, числовий промінь, розрізні цифри.

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Почнімо наш урок.  Девіз нашого уроку:

Вигадуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

  1. АОЗ (актуалізація опорних знань)

        1.Гра «Мовчанка»

До кожного числа, яке показую на числовому промені, додати 3.

Показую число. Учні мовчки обчислюють і показують відповідь розрізними цифрами.

2.Лічба парами.

-Користуючись числовим рядом, полічіть парами від 0 ;від1.

- Полічіть парами у порядку спадання від 10, від9.

  1. МНД (мотивація навчальної діяльності)

. Повідомлення теми та завдань уроку

Сьогодні на уроці ми будемо багаті.

Усе, що ми зустрінемо, треба додавати.

4.ЗВ (закріплення вивченого)

1. ,Робота з підручником

Завдання 1 с.88

Давайте із жабками дружно попливемо,

Потрібні приклади для них знайдемо

-Які приклади потрібні жабкам? ( Ті, результати яких будуть такими, як і число жабки в цьому ж рядку.)

Записуєм  ці приклади.

Завдання 2 с.88

Птахи – наші друзі. Це добре всі знають,

То ж люди шпаківні їм виготовляють,

Щоб завжди в домівки шпаки прилітали,

А всі шкідники у садочках зникали.

  • Розгляньте малюнок . Скільки шпаківень було? Що змінилося? Що треба дізнатися7

Міркування .Було 5 шпаківень. Пишемо 5. Коли змайстрували ще шпаківні, їхня кількість збільшилась. Пишемо «+». Їх змайстрували 2. Пишемо 2.Очислюємо: 5 +2 =7. Ми дізнались, що  стало 7 шпаківень.

Завдання 3 с.88

  • Розгляньте малюнок. Скільки курчат було? Що змінилося? Що треба дізнатися?

. Фізкультхвилинка

. Сиди правильно. Орієнтування у зошиті

. Робота у зошиті з друкованою основою с.41

Пальчикова гімнастика

Робота з підручником

Завдання 4 с.89

  • Розгляньте малюнок. Скільки скріпок було? Що зміниося? Що треба дізнатися?
  • Обчислюємо: 8+2=10. Ми дізнались, що стало 10 скріпок.
  • Завдання 5 с.89.

- Розгляньте малюнок. Скільки всього речей сушиться? Які речі сушиться? Складіть вираз за малюнком.

Діти пропонують свої варіанти.

Завдання 6 с.89

-Розгляньте малюнок. Складіть і запишіть приклад.

4.Підсумок

. Рефлексія. Бесіда

Чим поповнилися наші знання за цей урок?

5.Рефлексія

. Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповідь цеглинками

У мене все вийшло( зелена)

Було важко( жовта)

Нічого не зрозумів(червона)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 березня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку