Тема :Статистика. Математична статистика та її методи
Вибірковий метод у статистиці.
Мета.
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
Тип уроку : засвоєння знань, умінь і навичок
Обладнання : комп’ютери, презентації
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Важко уявити наше життя без математики. Вона крокує поруч з нами завжди. З математикою тісно пов’язані такі науки як фізика ,хімія, інформатика і навіть трудове навчання. Майже не щодня ми дізнаємось про нові дані з різних сфер життєдіяльності суспільства, різного роду інформацію. Різноманітну інформацію люди (і машини) збирають, обробляють, зберігають і передають іншим людям ( і машинам ) для подальшого використання. Це є можливим завдяки користуванню спеціальними методами збирання. Опрацювання даних та інтерпретації отриманих результатів. Наука , що збирає . обробляє і вивчає різні дані , пов’язані з різними масовими явищами, процесами подіями, називається статистикою. Найчастіше вона використовується в економіці, політиці та різних експериментальних дослідженнях . Для дослідження все можливих процесів і явищ люди часто вдаються до спеціальним чином організованих спостережень чи експериментів.
ІІ Повідомлення теми і мети уроку
(Вчитель оголошує тему уроку , учні записують її в зошитах)
«Статистика. Математична статистика та її методи
Вибірковий метод у статистиці».
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
§ 48 Про статистику та її методи
( розповідь учнів згідно пункту підручника за планом у вигляді презентації)
Перший учень Статистика
Другий учень Статистичні спостереження План проведення статистичного спостереження
Третій учень Історична довідка
ІV. Закріплення та осмислення матеріалу
Усне фронтальне опитування
§ 48 , запитання і 1-8 ст.272
Підготувати коротку доповідь про статистичні дані з різних аспектів життєдіяльності, виробництва та інше.
Вчитель відповідає на запитання учнів, відзначає найбільш активних учнів.
Обговорення з учителем про пошук необхідної інформації, визначення мети і
завдань. Кількість учасників проекту ( учні самостійно визначаються в групах:
особистісні, парні, групові). Тривалість виконання проекту.