17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Конспект уроку "Домашні улюбленці".

Про матеріал
Матеріал уроку формує в учнів уявлення про домашніх улюбленців. Закріплює знання про значення тварин для людини. Розвиває вміння спостерігати і доглядати за домашніми улюбленцями. Виховує дбайливе ставлення до тварин, відповідальність за них.
Перегляд файлу

Тема.    Домашні   улюбленці.

Мета.    Формувати в учнів уявлення про тварин, домашніх 

              улюбленців. Закріпити знання про значення тварин для

              людини. Сприяти цілісності навчання.

              Формувати навички взаємодії в парах, групах.

              Розвивати вміння розрізняти диких і свійських тварин,

              спостерігати за тваринами, доглядати за ними; увагу,

              спостережливість, мислення, мовлення.

              Виховувати любов до домашніх улюбленців, дбайливе

              ставлення до тварин.

Обладнання: відео «Які в тебе домашні улюбленці?», цеглинки  Lego,

                          картинки із зображенням тварин, пазли із зображенням тварин,

                          папір, клей.

Формування ключових компетентностей: спілкування рідною мовою,

 уміння навчатися впродовж життя, компетентності в природничих науках і технологіях.

                                        Хід       уроку

I.Організація  класу.

1. Створення настрою на урок.

Щоб хороший настрій мати, треба всім його бажати.

Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне!

Здрастуйте, ріки, озера, моря!  Доброго ранку, вся наша земля!

2. Вправа  «Синоптик».

- Яка зараз пора року?

-Який саме місяць весни?

- Чому він має таку назву?

- Які зміни у природі відбулися протягом доби?

- Опишіть небо, сонце.

- Сьогодні холодно чи тепло?

- Що цікавого ви помітили, коли йшли до школи?

- Що вас вразило?

II.Актуалізація опорних знань.

  1. Вправа «Впізнай  тварину».

На дошці малюнки з силуетами тварин.

  • Давайте впізнаємо, хто тут зображений.
  • Як їх назвати одним словом?
  • До якої природи відносяться тварини?
  • Доведіть свою думку.
  • На які дві групи можна розділити цих тварин? (дикі і свійські)
  1. Гра «Правда - неправда?» (Використання цеглинок LEGO)
  • Папуги живуть у лісі.
  • Кури не відносяться до птахів.
  • Кінь спить стоячи.
  • Корова дає нам молоко.
  • Коза несе яйця.
  • Собака – друг і охоронець людини.
  • Гуска не вміє плавати.
  • Кошеня вміє гавкати.
  • Папуга вміє розмовляти.
  • Свиня полюбляє жолуді.
  1. Гра «Хто зайвий?»

Лисиця, їжак, корова, ведмідь.

Олень, борсук, білка, лелека.

Тигр, лось, верблюд, лев.

Корова, коза, півень, кінь.

Вовк, вівця, лось, косуля.

  1. Руханка .

(Учні імітують рухи, про які йде мова у вірші.)

Гопи – скоки – руки в боки,

Прилетіли три сороки,

Сіли вони на тинок,

Відпочили – і в танок (лунає музика, учні танцюють).

III.Повідомлення  теми  і мети уроку.

- Як ви гадаєте, про кого ми будемо сьогодні  говорити на уроці?

- Відтворіть запис і прочитайте тему уроку.

                 маДошні   любулецін

- Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрівку у світ тварин і поговоримо про тварин, які є нашими домашніми улюбленцями. Навчимося доглядати і спостерігати за ними.

IV.Вивчення  нового  матеріалу.

1.Перегляд відеоролика  «Які в тебе домашні улюбленці?»

https://www.youtube.com/watch?v=nl6Lca_rows

2. Бесіда за змістом відеоролика.

- Яких домашніх улюбленців ви побачили?

- Чому цих тварин називають домашніми улюбленцями?

- Які з них живуть поряд з вами?

- Чи хочете ви про них розповісти?

3. Конкурс « Кращий  оповідач»

- Пропоную вам позмагатися і назвати кращого оповідача. Це буде той, хто найкраще розповість про свого домашнього улюбленця.

Діти сідають у коло , передаючи один одному м’ячик, розповідають про свого домашнього улюбленця або про тваринку, яку б хотіли мати вдома.

4.Фізкультхвилинка.

Мавпенята біля пальми сиділи, головою вертіли.

Ось так, ось так – головою вертіли.

Мавпенята банани шукали, дружно дерево гойдали.

Ось так, ось так – дружно дерево гойдали.

Потім весело стрибали.

Ось так, ось так – весело стрибали.

Ну, а потім танцювали, вище хвостик піднімали.

Ось так, ось так – вище хвостик піднімали.

5.Робота в групах.  «Пазли».

У дітей на партах малюнки тварин. (Черепаха, котик, цуценя, папуга, хом’ячок).

Діти обирають малюнок з тваринкою, яка їм подобається і об’єднуються в групи. Кожна група отримує конверт з пазлами ( розрізані картинки із зображенням домашніх улюбленців).

Завдання: «зібрати» зображення тваринки, наклеїти на лист паперу і скласти правила догляду за тваринкою.

6.Презентація робіт учнів. Розповіді про правила догляду за тваринками.

V.Закріплення  вивченого  матеріалу.

1.Робота в зошитах. (О. В. Коршунова, Н. І. Гущина, с. 34)

* Позначити тваринку, яку ти маєш, або хочеш мати.

* Встановити послідовність дій. Скласти історію.

2. Творче перенесення знань у нову ситуацію.

- У нас сьогодні цікаве завдання: потрібно допомогти Оленці . Справа в тому, що вона прийшла до мами у зоомагазин поспостерігати за тваринами і вийшло так, що тварини розбіглися. Потрібно їх зібрати. Я показуватиму вам малюнок тварин. Якщо я покажу домашнього улюбленця, «ловіть» її. (Плещуть у долоні.) Якщо покажу дику – «проганяємо» її. (Тупотять ногами.)

- Молодці! Ви вправно допомогли Оленці. Вона дякує вам.

VI.Підсумок  уроку.  Рефлексія.

  1. Гра «Так – ні».  (Використання цеглинок LEGO).
  • Тварини належать до живої природи.
  • Тварини можуть жити без сонця.
  • Зайчик живе у лісі.
  • Папуга їсть банани.
  • Білочки полюбляють горішки.
  • Черепаха спить взимку.
  • Кішка ловить гусенят.
  • Собака – найкращий друг людини.
  • За домашніми улюбленцями потрібно доглядати.
  1. Вправа  «Бліцопитування».
  • Перший учень ставить коротке запитання другому, другий – третьому, і так до останнього учня. Час на відповідь – кілька секунд.

 

 

 

 

docx
Додано
9 квітня
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку