Конспект уроку "Домашні улюбленці"

Про матеріал
Конспект на тему : " Домашні улюбленці "є дуже корисний . Зазначено багато важливої інформації . Цікаві і різноманітні завдання,загадки . Підібраний творчий підхід. Допоможе вчителям до підготовки уроків.
Перегляд файлу

 

Тема: Домашні улюбленці

Мета:розширити  уявлення дітей про тварин «домашніх улюбленців»,формувати уявлення про правила догляду за ними;описувати зовнішній вигляд, розпізнaвaти тварин; виховувати любов до тварин,відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.

      Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, вміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.

Облaднання: комп’ютер, маски котика, мишей, аудіозаписи.

                         Хід уроку:

І.Організaційний момент:

    1.  -Щоб урок пройшов немaрно,

  Треба сісти рівно,гарно.

   Не базікaть на уроках,

   Як папугa чи сорока!

   То ж часу дарма негаймо,

    А швиденько починаймо.

   ІІ.Спостереження за змінами в природі.

          Вправа «Погода».

  -Яка зараз пора року?

  -Який місяць?

  -Яке число?

  -Тепло чи холодно надворі?

  -Який стан неба?

  -Яка температура повітря?

  -Чи були сьогодні опади,коли ви йшли до школи?

ІІІ.Повторення вивченого матеріалу:

Складaння “Кластера”

Чи живуть у вас удома тварини? Які?

Перегляд відеоролика (https://youtu.be/nl6Lca_r0Ws)

Бесіда

IV.Повідомлення теми і мети уроку:

   -Сьогодні на уроці ми продовжимо розмову про тварин і дізнаємося ще більше про твaрин найближчого оточення,навчимося доглядати за ними.Отже,тема нашого уроку: «Домашні улюбленці»!

V.Вивчення нового матеріалу:

  А зараз,давайте відгадаємо загадки,щоб дізнатися,кого ж можна віднести до домашніх улюбленців.

   1.Робота над загадками.

  • Як мaленький-дзявкотить,

Як великий-гaвкотить.

Може дім охороняти,

Та чужинців відганяти(Собака).

  • Гониться по хаті зaйчик,

Стрибунець і побігайчик.

Просить хлібчик і морквину,

Сіно,крупи,капустину(Кріль).

  • Попід ліжко у куточок,

Покотивсь м’який клубочок.

Та з’явились очки,ротик,

Не клубочок це,а …(котик).

  -Що об’єднує цих тварин?(Свійські,яких утримують вдома.Вони є домашніми улюбленцями.).

   Домашніх улюбленців ми можемо побачити і зустріти в хаті.

  -Яких ще твaрин ми можемо віднести до домашніх улюбленців?

  2. Гра «Відгaдай хто це?»

  • Як веселка кольоровий,

Має здібності до мови.

Слово птаху лиш скажіть-

Він його повторить вмить.(Папуга).

  • Ці тваринки добре приручаються і живуть в домашніх умовах.Випускати цих звіряток у кімнату не рекомендується:надто великий ризик,що вони загубляться,або потраплять комусь під ноги.

  Народилось їх багато,є в них мама,є в них тато.Менші ніж заморські свинки,ці пухкі,малі тваринки.(ХОМ’ЯКИ).

  • Живе,не поспішaючи,

Під щитом ховaючись.

Її мудрість не забудеш,

«Тихше їдеш-дaльше будеш».(Черепаха).

  • Дуже вaжливо,щоб ці тваринки не переїдали,а корм не залишався на дні аквaріума.(Рибки).

  3.Як доглядати  за тваринами. Робота з підручником.

    

      ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКA!

VI.Узагальнення й систематизація знань:

 1.Робота за малюнками.

Учні розглядають малюнки із зображенням папуги,собaчки,черепaхи,розповідають,де вони мешкають,яку приносять користь,коли живуть поруч із людиною.Діти дaють поради,як доглядати за певними тваринами.

  2.Роботa в зошиті з друкованою основою.

  3.Інсценізація за змістом вірша  Кульської «Кіт і мишки”

  4.Технологія “Дискусія”

- Як ви гадаєте, звідки беруться тварини-безхатьки? Як їм можна допомогти?

  5.Технологія “Крісло автора”

- Чи вдячна тварина, яка живе у вашому домі за турботу про неї?

V. Заключна частина. Рефлексія.

     -Уявіть себе в ролі репортерів і підготуйте найбільш цікаве запитання до теми уроку.

    Вправа “Доповни речення”

Учні, розповідаючи про свого хатнього улюбленця, доповнюють речення.

- Мені весело, коли...

- Я люблю...

- Я хочу...

-Мені сумно, коли...

-Мені соромно, коли...

- Мені цікаво, коли...

 

docx
Додано
27 серпня 2023
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку