Я досліджую світ
7 год/тиждень
І семестр (115 годин)
(за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2018)За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» (автор Л.Роговська)
№ з/п |
Дата |
Тема |
Підруч- ник/зош |
Примітка |
||
1 тиждень «Я – школяр» |
||||||
1 |
|
Ми – українці: честь і слава незламним! |
|
|
||
2 |
|
Я –школяр/школярка. |
с. 4-5 |
|
||
3 |
|
Навіщо мені ходити до школи? |
с. 6 |
|
||
4 |
|
Навіщо я навчаюся? Складаємо правила класу. |
|
|
||
5 |
|
Хто я? Створення «паспорта» школяра. |
с.7 |
|
||
6 |
|
Хто мої однокласники? |
с.7 |
|
||
7 |
|
Як безпечно дістатися до школи? |
с.8 |
|
||
8 |
|
Як безпечно дістатися до школи? |
с.8,9 (З) |
|
||
9 |
|
Що покласти у шкільний ранець? |
с.9 |
|
||
10 |
|
Яким має бути розпорядок дня першокласника. Змійка-грамотійка. |
|
|
||
2 тиждень «Мій/наш клас» |
||||||
11 |
|
Як знайти мій клас. Правила класу |
|
|
||
12 |
|
Що/ хто є в моєму класі? |
с.10-11 |
|
||
13 |
|
Що/ хто є в моєму класі? |
|
|
||
14 |
|
Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам? |
с.12-13 |
|
||
15 |
|
Як нам стати класною спільнотою? |
с.14-15 |
|
||
16 |
|
Чого ми можемо досягнути спільно? Ми – одна команда. Вироблення правил співпраці у класі. |
с.16 |
|
||
17 |
|
Чого ми можемо досягнути спільно? Весела перерва. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком). |
с.17
|
|
||
3 тиждень «Мої друзі» |
||||||
18 |
|
Кого можна назвати другом? |
с.18 |
|
||
19 |
|
Кого можна назвати другом? |
с.19 |
|
||
20 |
|
Як обирати друзів? |
с.20-21 |
|
||
21 |
|
Чому нам цікаво разом? |
|
|
||
22 |
|
Як зберегти дружбу? |
с.22-23 |
|
||
23 |
|
Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців? Правила безпечної поведінки з тваринами. |
с.24 |
|
||
24 |
|
Як піклуватися про друзів - домашніх улюбленців? Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. |
с.24-25 |
|
||
4 тиждень «Моє довкілля» |
||||||
25 |
|
Що таке довкілля? |
с.26 |
|
||
26 |
|
Що таке довкілля? |
с.27 |
|
||
27 |
|
Які таємниці має шкільне подвір'я? |
с.28 |
|
||
28 |
|
Кольори та звуки довкілля. Які вони? |
с.29 |
|
||
29 |
|
Як поводитися в довкіллі? |
с.30-31 |
|
||
30 |
|
Що я можу зробити аби покращити своє довкілля . Чи тільки для себе я це робитиму? |
|
|
||
31 |
|
Що я можу зробити аби покращити своє довкілля. Чи тільки для себе я це робитиму? Створення аплікації «їжачок». |
ТЕО
|
|
||
5 тиждень «Осінь» |
||||||
32 |
|
Осіння мозаїка. |
с.32-33 |
|
||
33 |
|
Осіння мозаїка. |
МОВ |
|
||
34 |
|
Як впізнати осінь? |
с.34-35 |
|
||
35 |
|
Як живуть рослини восени? |
с.36-37 |
|
||
36 |
|
Як живуть тварини восени? |
|
|
||
37 |
|
Що нам дарує осінь . Чому цю пору називають щедрою. |
МАО |
|
||
38 |
|
Що нам дарує осінь. Чому цю пору називають щедрою. «Ловись, рибко...». Робота з природними матеріалами. |
ТЕО |
|
||
6 тиждень «Я і моя Батьківщина» |
||||||
39 |
|
Що таке Батьківщина? Як виражати повагу до державних символів? Державні символи України. |
с.40-42 |
|
||
40 |
|
Що таке Батьківщина? |
МОВ |
|
||
41 |
|
Що спільного між словами батьки і Батьківщина? |
МОВ с.43 |
|
||
42 |
|
Які риси мають бути притаманні захисникові. |
с.44 -45 |
|
||
43 |
|
Чи можу я стати комусь захисником / захисницею? День захисника України. |
с.46-47 |
|
||
44 |
|
Державні свята. Чим багата Україна. |
МАО |
|
||
45 |
|
Державні свята. Чим багата Україна. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком). |
ТЕО |
|
||
7 тиждень «Ми – підприємливі» |
||||||
46 |
|
Чи кожна людина може бути підприємливою? |
с.48-49 |
|
||
47 |
|
Чи кожна людина може бути підприємливою? |
МОВ |
|
||
48 |
|
Як знаходити ідеї та можливості? |
с.50-51 |
|
||
49 |
|
Як здійснити задумане? |
с.51-53 |
|
||
50 |
|
Як отримати добрі результати? |
с.54 |
|
||
51 |
|
Кого називають добродіями. Доброзичливий ярмарок. |
МАО |
|
||
52 |
|
Кого називають добродіями. Доброзичливий ярмарок. Виготовлення льодяника з пластиліну. |
с.55 ТЕО |
|
||
8 тиждень «Техніка, яка допомагає» |
||||||
53 |
|
Що таке техніка? «Як змінилося життя людини з появою техніки?» |
с.56-57 |
|
||
54 |
|
Що таке техніка? «Як змінилося життя людини з появою техніки?» |
МОВ |
|
||
55 |
|
Сучасні види техніки . Якими були їх попередники.«Якою була техніка колись і тепер». |
МОВ
|
|
||
56 |
|
Як техніка допомагає в побуті? Якою вона буде в майбутньому? |
с.58-59 ПРО |
|
||
57 |
|
Як потоваришувати з технікою? |
с.60-61 |
|
||
58 |
|
Яка роль роботів у житті людини? |
МАО |
|
||
59 |
|
Яка роль роботів у житті людини? Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком. |
с.62-63 ТЕО |
|
||
9 тиждень «Ігри» |
||||||
60 |
|
Які бувають ігри? Чому я люблю бавитися в різні ігри? |
с.64-65 |
|
||
61 |
|
Які бувають ігри? Чому я люблю бавитися в різні ігри? |
МОВ |
|
||
62 |
|
Чому варто дотримуватись правил гри? |
МОВ с.66-67 |
|
||
63 |
|
Коли комп’ютер допомагає? Чого навчає комп’ютерна гра |
с.68-69 |
|
||
64 |
|
Чи можуть ігри бути небезпечними ? |
|
|
||
65 |
|
В які ігри грали наші батьки? |
МАО |
|
||
66 |
|
В які ігри грали наші батьки? Чудо-Юдо. Риба-кит. Створення найпростіших виробів у техніці оригамі. |
с.69 ТЕО |
|
||
10 тиждень «Театр» |
||||||
67 |
|
Навіщо люди ходять до театру? Театральний досвід . Театральна лексика. |
с.70-71
|
|
||
68 |
|
Навіщо люди ходять до театру? Театральний досвід . Театральна лексика. |
МОВ |
|
||
69 |
|
Які бувають театри? Ознайомлення з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний) |
с.72-73
|
|
||
70 |
|
Як створити театр. Хто автор вистави? Хто найголовніший в театрі? |
|
|
||
71 |
|
Як поводитися у театрі? |
с.74-75 |
|
||
72 |
|
Як створити театр тіней? |
МАО |
|
||
73 |
|
Як створити театр тіней? Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр». |
с.76-77 ТЕО |
|
||
11 тиждень «Мода» |
||||||
74 |
|
Що означає бути модним? |
с.78-79 |
|
||
75 |
|
Що означає бути модним? |
МОВ |
|
||
76 |
|
Хто створює модний одяг? |
МОВ с.80-81 |
|
||
77 |
|
Чи варто гнатися за модою? |
ПРО с.82-83 |
|
||
78 |
|
Як змінюється мода? |
с.84-85 |
|
||
79 |
|
Чому здоровим бути модно?
|
МАО |
|
||
80 |
|
Чому здоровим бути модно? Одяг для ведмежаток. Дизайнер.. Декорування одягу.
|
ТЕО |
|
||
12 тиждень «Пригоди крапельки» |
||||||
81 |
|
Де «живе» вода? |
с.86-88 |
|
||
82 |
|
Де «живе» вода? |
МОВ |
|
||
83 |
|
Навіщо пити воду? |
МОВ с.88 |
|
||
84 |
|
Якою буває вода? Як вона мандрує |
с.90-91 |
|
||
85 |
|
Нащо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? |
с.92-93 |
|
||
86 |
|
Як берегти воду?
|
МАО |
|
||
87 |
|
Як берегти воду? Обов’язки кожного берегти природу. Крижана морквина. Створення бурульки за зразком. |
ТЕО |
|
||
13 тиждень «Зима» |
||||||
88 |
|
Які ознаки має зима? Зима та її ознаки. |
с.94-95 |
|
||
89 |
|
Які ознаки має зима? Зима та її ознаки.
|
МОВ |
|
||
90 |
|
Які сюрпризи готує нам зима? |
с.96-97 |
|
||
91 |
|
Як зимує природа? Спостереження за сезонними змінами у природі. |
с.98-99
|
|
||
92 |
|
Правила поведінки у громадських місцях (на ковзанці, у парку тощо) |
с.100-101 |
|
||
93 |
|
Як цікаво проводити час взимку?
|
МАО |
|
||
94 |
|
Як цікаво проводити час взимку? «Сипле, сипле сніг…» Виготовлення зимової композиції. |
ТЕО
|
|
||
14 тиждень «Таємниці космосу» |
||||||
95 |
|
Космос та його таємниці. Космонавти та їх одяг. |
с.102-103 |
|
||
96 |
|
Космос та його таємниці. Космонавти та їх одяг. |
МОВ |
|
||
97 |
|
Що можна побачити в космосі? |
с.104-105 |
|
||
98 |
|
Чому Земля – особлива планета? |
с.106-107 |
|
||
99 |
|
Навіщо я пізнаю. Візит інопланетянина. |
с.108-109 |
|
||
100 |
|
Як людина підкорює космос? |
МАО |
|
||
101 |
|
Як людина підкорює космос? Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель»(за зразком). |
ТЕО |
|
||
15 тиждень «Подарунки» |
||||||
102 |
|
Які бувають подарунки? |
с.110 |
|
||
103 |
|
Які бувають подарунки? |
МОВ с.111 |
|
||
104 |
|
Чому люди дарують подарунки? |
МОВ с.112-113 |
|
||
105 |
|
Як дарувати/ приймати подарунки? Про що я мрію. |
с.114-115 |
|
||
106 |
|
Що я можу подарувати?
|
с.116-117 |
|
||
107 |
|
Подарунки. Зміни емоцій в різних ситуаціях та їх вплив на організм. |
МАО |
|
||
108 |
|
Подарунки. Зміни емоцій в різних ситуаціях та їх вплив на організм. Веселий равлик. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком) |
ТЕО |
|
||
16 тиждень «Зимові свята» |
||||||
109 |
|
Зимові свята українців. |
с.118 |
|
||
110 |
|
Зимові свята українців. |
с.119 |
|
||
111 |
|
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? |
с.120-121 |
|
||
112 |
|
Як підготуватися до свята? |
с.122-123 |
|
||
113 |
|
Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці під час зимових свят. |
с.124-125 |
|
||
114 |
|
Чому під час свята нам краще бути разом? Свято об’єднує родину. Підсумок за 1 семестр. |
МАО |
|
||
115 |
|
Чому під час свята нам краще бути разом? Свято об’єднує родину. Виготовлення новорічних іграшок з паперу. |
ТЕО |
|
||
ІІ семестр
(130 годин)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Підручник |
Примітка |
|||
17 тиждень «Світ захоплень» |
|||||||
116. |
|
Що мені подобається?/ Що я люблю? |
с.3 |
|
|||
117. |
|
Які справи дарують мені радість? |
с.4 |
|
|||
118. |
|
Які справи дарують мені радість? |
с.4 |
|
|||
119. |
|
Чи завжди захоплення нам на користь? |
|
|
|||
120. |
|
Як знайти для себе нове захоплення? |
с.6-7 |
|
|||
121. |
|
Дотримання правил безпеки під час проведення спостережень та дослідів. |
с.8-9 |
|
|||
122. |
|
Чим захоплюються мої однокласники? Розумна сова. Робота з пластиліном. Ліплення сови за зразком. |
с.10 |
|
|||
18 тиждень «Ми – мандрівники» |
|||||||
123. |
|
Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати мандрівником/мандрівницею? |
с.11 |
|
|||
124. |
|
Як мандрувати безпечно? |
с.12-13 |
|
|||
125. |
|
Безпечна поведінка на екскурсії. |
с.12-13 |
|
|||
126. |
|
Чим цікава мандрівка до Києва? |
С.14 |
|
|||
127. |
|
Мандрівка до Києва. Леопардик і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення в техніці оригами. |
с.14-15 |
|
|||
128. |
|
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
с.16-17 |
|
|||
129. |
|
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
с.16-17 |
|
|||
19 тиждень «Ми – винахідники» |
|||||||
130. |
|
Хто такий винахідник? / Які риси характеру притаманні винахідникам? |
с.18 |
|
|||
131. |
|
Як народжуються винаходи? |
с.19 |
|
|||
132. |
|
Як природа допомагає винахідникам? |
с.20 |
|
|||
133. |
|
Винаходи природи та їхній вплив на людину. |
с.21 |
|
|||
134. |
|
Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. |
с.22-23 |
|
|||
135. |
|
Чи можна бути винахідником у наш час? |
с.24 |
|
|||
136. |
|
Чи можна бути винахідником у наш час? Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Створення аплікації за зразком. |
|
|
|||
20 тиждень «Спорт» |
|||||||
137. |
|
Якими видами спорту займалися (займаються) мої рідні, друзі, знайомі? |
с.25 |
|
|||
138. |
|
Чому варто займатися фізкультурою? |
с.26-27 |
|
|||
139. |
|
Чому варто займатися фізкультурою? |
с.28-29 |
|
|||
140. |
|
Які риси характеру розвиває спорт? Режим дня. |
|
|
|||
141. |
|
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
|
|
|||
142. |
|
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Бажання і потреби. Навіщо я навчаюся. |
с.30-31 |
|
|||
143. |
|
Фізичні вправи і здоров’я. Сідаємо на велосипед. Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком.
|
|
|
|||
21 тиждень «Книжка» |
|||||||
144. |
|
Чому варто читати книги? |
с.33 |
|
|||
145. |
|
Як книга з’являється на світ? |
с.34-35 |
|
|||
146. |
|
Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок? |
с.34-35 |
|
|||
147. |
|
Які бувають книги? |
с.36-37 |
|
|||
148. |
|
Які бувають книги? |
с.38 |
|
|||
149. |
|
Чому потрібно берегти книжку? |
с.39 |
|
|||
150. |
|
Як продовжити життя книжки? Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Створення аплікації «Вінні-Пух». |
|
|
|||
22 тиждень «Транспорт» |
|||||||
151. |
|
Який буває транспорт? |
с.40 |
|
|||
152. |
|
Який буває транспорт? |
с.40-41 |
|
|||
153. |
|
Як бути гарним пасажиром? |
с.42-43 |
|
|||
154. |
|
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Правила пішохідного руху. |
с.44-45 |
|
|||
155. |
|
Який транспорт найкращий? |
с. 46 |
|
|||
156. |
|
Який транспорт найкращий? |
|
|
|||
157. |
|
Транспорт моєї місцевості .«Мчать машини по дорозі...». Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації за зразком.
|
|
|
|||
23 тиждень «Світ професій» |
|||||||
158. |
|
Які бувають професії? Як розрізняти професії за знаряддям праці, спецодягом? |
с.47 |
|
|||
159. |
|
Люди яких професій тобі допомагають? |
с.48-49 |
|
|||
160. |
|
Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях. |
с.48-49 |
|
|||
161. |
|
Яка професія моєї мрії? Про що я мрію. Кола спілкування. |
с.50 |
|
|||
162. |
|
Яка професія найважливіша? |
с.51-52 |
|
|||
163. |
|
Ким працюють мої батьки? |
с.51-52 |
|
|||
164. |
|
Яка професія найважливіша? Здоровий зубчик — білий чубчик. Робота з папером. Створення аплікації-плаката за зразком.
|
|
|
|||
24 тиждень «Підкорюємо час» |
|||||||
165. |
|
Підкорюємо час. Спостереження за сезонними змінами у природі. |
с.53 |
|
|||
166. |
|
Чим вимірюють час? Які бувають годинники? |
с.54-55 |
|
|||
167. |
|
Що таке календар? |
с.54-55 |
|
|||
168. |
|
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? |
с.56-57 |
|
|||
169. |
|
Як керувати часом? |
с.58-59 |
|
|||
170. |
|
Планування вихідного дня. |
с.58-59 |
|
|||
171. |
|
Як керувати часом? Будильник-кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком. |
|
|
|||
25 тиждень «Весняна мозаїка» |
|||||||
172. |
|
Весна та її ознаки. Спостереження за сезонними змінами у природі. |
с.60 |
|
|||
173. |
|
Як приходить весна? |
с.66 |
|
|||
174. |
|
Чи завжди приходить весна за календарем |
с.61 |
|
|||
175. |
|
Чим заклопотані птахи навесні? |
|
|
|||
176. |
|
Які квіти розквітають першими? |
с.62-63 |
|
|||
177. |
|
Які квіти розквітають першими? Родинні свята і традиції. |
с.64-65 |
|
|||
178. |
|
Особливості життя рослин і тварин навесні. Кучерявий баранець. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком. |
|
|
|||
26 тиждень «Великдень» |
|||||||
179. |
|
Чому Великдень – особливе свято? |
с.67 |
|
|||
180. |
|
Про що розповідає писанка? |
с.68-69 |
|
|||
181. |
|
Про що розповідає писанка? |
|
|
|||
182. |
|
Що покладемо у великодній кошик? Народні традиції, родинні свята і здоров’я. |
с.70-71 |
|
|||
183. |
|
Як святкують Великдень у світі? |
с.72-73 |
|
|||
184. |
|
Які традиції Великодня у моїй родині? |
с.72-73 |
|
|||
185. |
|
Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. |
|
|
|||
27 тиждень «Навіщо ми їмо» |
|||||||
186. |
|
Навіщо ми їмо? |
с.74 |
|
|||
187. |
|
Навіщо потрібно їсти? |
с.75 |
|
|||
188. |
|
Які традиційні страви українців? Людина. Взаємозв’язок людини і природи |
с.76-77 |
|
|||
189. |
|
Яка їжа корисна для мого організму? |
|
|
|||
190. |
|
Де живуть вітаміни? |
с.50 |
|
|||
191. |
|
Як поводитись за столом під час споживання їжі? |
|
|
|||
192. |
|
Правила етикету. Смачна грушка. Робота з пластиліном. Ліплення грушки за зразком. |
|
|
|||
28 тиждень «Світ рослин» |
|||||||
193. |
|
Різноманітність рослин. |
с.80 |
|
|||
194. |
|
Чому людина не може жити без рослин? Будова рослин (корінь, квітка, стебло, листки, плоди). |
С.81 |
|
|||
195. |
|
Як виростити нову рослину? Умови вирощування рослин. |
с.82-83 |
|
|||
196. |
|
Що потрібно рослинам для життя? |
|
|
|||
197. |
|
Що спільного між усіма рослинами? |
с.84-85 |
|
|||
198. |
|
Як берегти рослини? |
с.86 |
|
|||
199. |
|
Охорона рослин. Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком. |
|
|
|||
29 тиждень «Світ тварин» |
|||||||
200. |
|
Які бувають тварини? |
с.87-88 |
|
|||
201. |
|
Які бувають тварини? Тварини дикі і свійські. |
с.89 |
|
|||
202. |
|
Як розрізняють тварин? |
|
|
|||
203. |
|
Як живуть свійські і дикі тварини? |
с.90-91 |
|
|||
204. |
|
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? |
с.92-93 |
|
|||
205. |
|
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? |
с.92-93 |
|
|||
206. |
|
Чому треба берегти тварин? 3 Днем народження, динозаврику. Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій.
|
|
|
|||
30 тиждень «Веселка» |
|||||||
207. |
|
Веселка як об’єкт неживої природи. |
с.94 |
|
|||
208. |
|
Як з’являється веселка? |
с.95 |
|
|||
209. |
|
Як з’являється веселка? |
|
|
|||
210. |
|
Які кольори має веселка? |
с.96-97 |
|
|||
211. |
|
Що спільного між словами «веселка» і «весело»? |
с.98-99 |
|
|||
212. |
|
Як зробити веселку на шкільному подвір’ї? Чи є твори про веселку? |
|
|
|||
213. |
|
Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Виготовлення клоуна за зразком. |
|
|
|||
31 тиждень «Моя родина» |
|||||||
214. |
|
Моя родина. |
с.100 |
|
|||
215. |
|
Хто є в моїй родині? |
с.101 |
|
|||
216. |
|
Що поєднує родину? Скільки нас у родині: склад, роль та місце кожного. |
|
|
|||
217. |
|
У чому сила родини? Право дитини на життя в родині, любов та піклування. Повага до себе та інших людей. |
с.102-103 |
|
|||
218. |
|
Які я маю обов’язки у своїй родині? |
с.104-105 |
|
|||
219. |
|
Обов’язки батьків щодо дітей. Обов’язки дітей у сім’ї. |
с.104-105 |
|
|||
220. |
|
Моє родинне дерево. Листівка для тата. Згинання і складання паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки за зразком. |
|
|
|||
32 тиждень «Ми – українці. Ми – європейці» |
|||||||
221. |
|
«Ми – українці. Ми – європейці» |
с.106-107 |
|
|||
222. |
|
Українці – хто ми? |
с.108-109 |
|
|||
223. |
|
Україна – моя країна. Мандрівка Україною. |
|
|
|||
224. |
|
Що закодовано в українській вишиванці? Повага до себе та інших людей. |
с.110-111 |
|
|||
225. |
|
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? |
с.112-113 |
|
|||
226. |
|
Україна – європейська держава. Україна та її сусіди. |
с.112-113 |
|
|||
227. |
|
Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
|
|
|||
33 тиждень «Літня мозаїка» |
|||||||
228. |
|
Літня мозаїка |
с.114 |
|
|||
229. |
|
Як упізнати літо? Літо та його ознаки. |
с. 115 |
|
|||
230. |
|
Як змінюється природа влітку? |
с.116-117 |
|
|||
231. |
|
За що я люблю літо? |
|
|
|||
232. |
|
Як провести літні канікули безпечно? |
с.118-119 |
|
|||
233. |
|
Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую (у крамниці, парку, на дитячому майданчику тощо). |
|
|
|||
234. |
|
Чим діти займаються влітку? На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
|
|
|||
34-35 тиждень «Плануємо екскурсію» |
|||||||
235. |
|
Плануємо екскурсію. Що таке «екскурсія»? Які бувають екскурсії. |
с.120-121 |
|
|||
236. |
|
Як спланувати екскурсію? |
с.122-123 |
|
|||
237. |
|
Складання плану організації успішної екскурсії. |
|
|
|||
238. |
|
Як поводитися під час екскурсії? |
с.124-125 |
|
|||
239. |
|
Правила поведінки в автобусі. |
с.76(з) |
|
|||
240. |
|
Екскурсія у зоопарку. Правила поведінки в громадських місцях. |
с.77(з) |
|
|||
241. |
|
Створення з паперу фігурки одного з мешканців зоопарку. |
|
|
|||
242. |
|
Попереджувальні надписи, знаки під час екскурсії. |
|
|
|||
243. |
|
Екскурсія в ліс. Правила поведінки біля водойм, в лісі, з дикими тваринами. |
|
|
|||
244. |
|
Підсумковий урок «Що я вмію і знаю про світ навколо мене?» |
|
|
|||
245. |
|
Підсумок за рік. |
|
|
|||