Календарно - тематичне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2018) За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» (автор Л.Роговська)
Перегляд файлу

Я досліджую світ

7 год/тиждень

І семестр (115 годин)

(за підручником «Я досліджую світ»,  автори: О. В. Волощенко,О. П. Козак,                          Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2018)За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» (автор Л.Роговська)

з/п

Дата

Тема

Підруч-

ник/зош

Примітка

1  тиждень «Я – школяр»

1

 

Ми – українці: честь і слава незламним!

 

 

2

 

Я –школяр/школярка.

с. 4-5

 

3

 

Навіщо мені ходити до школи?

с. 6

 

4

 

Навіщо я навчаюся? Складаємо правила класу.

 

 

5

 

Хто я? Створення «паспорта» школяра.

с.7

 

6

 

Хто мої однокласники?

с.7

 

7

 

Як безпечно дістатися до школи?

с.8

 

8

 

Як безпечно дістатися до школи?

с.8,9 (З)

 

  9

 

Що покласти у шкільний ранець?

с.9

 

10

 

 

Яким має бути  розпорядок дня першокласника.

Змійка-грамотійка.

 

 

2 тиждень «Мій/наш клас»

11

 

Як знайти мій клас. Правила класу

 

 

12

 

Що/ хто є в моєму класі?

с.10-11

 

13

 

Що/ хто є в моєму класі?

 

 

14

 

 

Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?

с.12-13

 

15

 

Як нам стати класною спільнотою?

с.14-15

 

16

 

 

Чого ми можемо досягнути спільно? Ми – одна команда. Вироблення правил співпраці у класі.

с.16

 

17

 

 

Чого ми можемо досягнути спільно? Весела перерва. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком).

с.17

 

 

3 тиждень «Мої друзі»

18

 

Кого можна назвати другом?

с.18

 

19

 

Кого можна назвати другом?

с.19

 

20

 

Як обирати друзів?

с.20-21

 

21

 

Чому нам цікаво разом?

 

 

22

 

Як зберегти дружбу?

с.22-23           

 

23

 

 

Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців? Правила безпечної поведінки з тваринами.

с.24

 

24

 

Як піклуватися про друзів - домашніх улюбленців?

Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка.

с.24-25

 

4 тиждень «Моє  довкілля»

25

 

Що таке довкілля?

с.26

 

26

 

Що таке довкілля?

с.27

 

27

 

Які таємниці має шкільне подвір'я?

с.28

 

28

 

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

 с.29      

 

29

 

Як поводитися в довкіллі?

с.30-31

 

30

 

 

Що я можу зробити аби покращити своє довкілля . Чи

тільки  для себе я це робитиму?

 

 

31

 

 

 

Що я можу зробити аби покращити своє довкілля. Чи

тільки  для себе я це робитиму? Створення аплікації «їжачок».

ТЕО

 

 

5 тиждень «Осінь»

32

 

Осіння мозаїка.

с.32-33

 

33

 

Осіння мозаїка.

МОВ

 

34

 

Як впізнати осінь?

с.34-35

 

35

 

Як живуть рослини восени?

с.36-37

 

36

 

Як живуть тварини восени?

 

 

37

 

 

Що нам дарує  осінь . Чому цю пору називають 

щедрою.

МАО

 

38

 

 

 

Що нам дарує  осінь. Чому цю пору називають  щедрою. «Ловись, рибко...». Робота з природними матері­алами.                          

 

ТЕО

 

6 тиждень «Я і моя Батьківщина»

39

 

 

Що таке Батьківщина? Як виражати повагу до державних символів? Державні символи України.

с.40-42

 

40

 

Що таке Батьківщина?

МОВ

 

41

 

Що спільного між словами батьки і Батьківщина?

МОВ с.43

 

42

 

 

Які риси  мають бути притаманні захисникові.

с.44 -45

 

43

 

 

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

День захисника України.

с.46-47

 

44

 

Державні  свята. Чим багата  Україна.

МАО

 

  45

 

Державні  свята. Чим багата  Україна. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком).

ТЕО

 

7 тиждень «Ми – підприємливі»

46

 

Чи кожна людина може бути підприємливою?

с.48-49

 

47

 

Чи кожна людина може бути підприємливою?

МОВ

 

48

 

Як знаходити ідеї та можливості?

с.50-51

 

  49

 

Як здійснити задумане?

с.51-53

 

50

 

Як отримати добрі результати?

с.54

 

 51

 

Кого називають добродіями. Доброзичливий ярмарок.

МАО

 

52

 

Кого називають добродіями. Доброзичливий ярмарок.

Виготовлення льодяника з пластиліну.

с.55

ТЕО

 

8 тиждень «Техніка,  яка допомагає»

 53

 

 

Що таке техніка? «Як змінилося життя людини з появою техніки?»

с.56-57

 

 54

 

 

Що таке техніка? «Як змінилося життя людини з появою техніки?»

МОВ

 

 55

 

 

Сучасні види техніки . Якими були їх попередники.«Якою

була техніка колись і тепер».

МОВ

 

 

 

56

 

 

Як техніка допомагає в побуті? Якою  вона  буде в 

майбутньому?

с.58-59

ПРО

 

57

 

Як потоваришувати з технікою?

с.60-61

 

58

 

Яка роль роботів у житті людини?

МАО

 

59

 

Яка роль роботів у житті людини? Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком.

с.62-63

ТЕО

 

9 тиждень «Ігри»

60

 

 

Які бувають ігри?

Чому я люблю бавитися  в різні ігри?

с.64-65

 

61

 

 

Які бувають ігри?

Чому я люблю бавитися  в різні ігри?

МОВ

 

62

 

Чому варто дотримуватись правил гри?

МОВ с.66-67

 

63

 

 

Коли комп’ютер  допомагає?

Чого навчає комп’ютерна гра

с.68-69

 

64

 

Чи можуть ігри бути небезпечними ?

 

 

65

 

В які ігри грали наші батьки?

МАО

 

66

 

                   

В які ігри грали наші батьки?

Чудо-Юдо. Риба-кит. Створення найпростіших виробів у техніці оригамі.

с.69

ТЕО

 

10 тиждень «Театр»

67

 

 

Навіщо люди ходять до театру?

Театральний досвід . Театральна лексика.

с.70-71

 

 

68

 

 

Навіщо люди ходять до театру?

Театральний досвід . Театральна лексика.

МОВ

 

69

 

 

Які бувають театри? Ознайомлення з деякими видами театру

(ляльковий, музичний, драматичний)

с.72-73

 

 

70

 

 

Як створити театр. Хто автор вистави? Хто найголовніший в театрі?

 

 

71

 

Як поводитися у театрі?

с.74-75

 

72

 

Як створити театр тіней?

МАО

 

73

 

 

Як створити театр тіней? Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

с.76-77

ТЕО

 

11 тиждень «Мода»

74

 

Що означає бути модним?

с.78-79

 

75

 

Що означає бути модним?

МОВ

 

76

 

Хто створює модний одяг?

МОВ с.80-81

 

77

 

Чи варто гнатися за модою?

ПРО с.82-83

 

78

 

Як змінюється мода?

 с.84-85

 

79

 

 

Чому здоровим бути модно?

 

МАО

 

80

 

 

Чому здоровим бути модно?

Одяг для ведмежаток. Дизайнер.. Декорування одягу.

 

ТЕО

 

12 тиждень «Пригоди крапельки»

81

 

Де «живе» вода?

с.86-88

 

82

 

Де «живе» вода?

МОВ

 

83

 

Навіщо пити воду?

МОВ с.88

 

84

 

Якою буває вода? Як вона мандрує

с.90-91

 

85

 

 

Нащо потрібна  вода?

Що станеться, якщо її не буде?

с.92-93

 

86

 

Як берегти воду?

 

МАО

 

87

 

 

 

Як берегти воду? Обов’язки кожного берегти природу.

Крижана морквина. Створення бурульки за зразком.

ТЕО

 

13 тиждень «Зима»

88

 

Які ознаки має зима? Зима та її ознаки.

с.94-95

 

89

 

Які ознаки має зима? Зима та її ознаки.

 

МОВ

 

90

 

Які сюрпризи готує нам зима?

с.96-97

 

91

 

 

Як зимує природа? Спостереження за сезонними змінами у природі.

с.98-99

 

 

  92

 

 

Правила поведінки у громадських місцях (на ковзанці, у парку тощо)

с.100-101

 

93

 

Як цікаво проводити час взимку?

 

МАО

 

94

 

Як цікаво проводити час взимку? «Сипле, сипле сніг…» Виготовлення зимової композиції.

ТЕО

 

 

14 тиждень «Таємниці космосу»

95

 

 

Космос та його таємниці. Космонавти та їх одяг.

       с.102-103

 

96

 

Космос та його таємниці. Космонавти та їх одяг.

МОВ

 

97

 

Що можна побачити в космосі?

с.104-105

 

98

 

Чому Земля – особлива планета?

       с.106-107

 

99

 

Навіщо я пізнаю. Візит інопланетянина.

с.108-109

 

100

 

Як людина підкорює космос?

МАО

 

101

 

Як людина підкорює космос? Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель»(за зразком).

ТЕО

 

15 тиждень «Подарунки»

102

 

Які бувають подарунки?

с.110

 

103

 

Які бувають подарунки?

МОВ с.111

 

104

 

Чому люди дарують подарунки?  

МОВ

с.112-113

 

105

 

 

Як дарувати/ приймати подарунки? Про що я мрію.

с.114-115

 

106

 

Що я можу подарувати?

 

с.116-117

 

107

 

 

Подарунки. Зміни емоцій в різних ситуаціях та їх вплив на організм.

МАО

 

108

 

 

 

 

Подарунки. Зміни емоцій в різних ситуаціях та їх вплив на організм. Веселий равлик. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком)

ТЕО

 

16 тиждень «Зимові свята»

109

 

Зимові свята українців.

с.118  

 

110

 

Зимові свята українців.

с.119

 

111

 

Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

с.120-121

 

112

 

Як підготуватися до свята?

                       с.122-123

 

113

 

 

Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці під час зимових свят.

с.124-125

 

114

 

 

Чому під час свята нам краще бути разом?

Свято об’єднує родину. Підсумок за 1 семестр.

МАО

 

115

 

 

 

 

Чому під час свята нам краще бути разом?

Свято об’єднує родину. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.

ТЕО

 

 

ІІ семестр

(130 годин)

п/п

Дата

Тема уроку

Підручник

Примітка

17 тиждень «Світ захоплень»

116.

 

Що мені подобається?/ Що я люблю?  

с.3

 

117.

 

Які справи дарують мені  радість?

с.4

 

118.

 

Які справи дарують мені радість?

с.4

 

119.

 

Чи завжди захоплення нам на користь?

 

 

120.

 

Як знайти для себе нове захоплення?

с.6-7

 

121.

 

 

Дотримання правил безпеки під час проведення

спостережень та дослідів.

с.8-9

 

122.

 

 

Чим захоплюються мої однокласники?  Розумна сова. Робота з плас­тиліном. Ліплення сови за зразком.

с.10

 

18 тиждень «Ми – мандрівники»

123.

 

 

Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати

мандрівником/мандрівницею?

с.11

 

124.

 

Як мандрувати безпечно?

с.12-13

 

125.

 

Безпечна поведінка на екскурсії.

с.12-13

 

126.

 

Чим цікава мандрівка до Києва?

С.14

 

127.

 

 

Мандрівка до Києва. Леопардик і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення в техніці оригами.

с.14-15

 

128.

 

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

с.16-17

 

129.

 

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

с.16-17

 

19 тиждень «Ми – винахідники»

130.

 

 

Хто такий винахідник? / Які риси характеру притаманні

винахідникам?

с.18

 

131.

 

Як народжуються винаходи?

с.19

 

132.

 

Як природа допомагає винахідникам?

с.20

 

133.

 

Винаходи природи та їхній вплив на людину.

с.21

 

134.

 

 

Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.

с.22-23

 

135.

 

Чи можна бути винахідником у наш час?

с.24

 

136.

 

 

 

Чи можна бути винахідником у наш час?

Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Створення аплікації за зразком.

 

 

20 тиждень «Спорт»

137.

 

 

Якими видами спорту займалися (займаються) мої рідні, друзі, знайомі?

с.25

 

138.

 

Чому варто займатися фізкультурою?

с.26-27

 

139.

 

Чому варто займатися фізкультурою?

с.28-29

 

140.

 

Які риси характеру розвиває спорт? Режим дня.

 

 

141.

 

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

 

 

142.

 

 

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

Бажання і потреби. Навіщо я навчаюся.

с.30-31

 

143.

 

 

 

Фізичні вправи і здоров’я. Сідаємо на велосипед. Згинання і складання па­перу. Створення моделі велосипеда за зразком.

 

 

 

21 тиждень «Книжка»

144.

 

Чому варто читати книги?

с.33

 

145.

 

Як книга з’являється на світ? 

с.34-35

 

146.

 

Де  живуть  книжки?  Яка  найбільша  домівка  книжок?

с.34-35

 

147.

 

Які бувають книги?

с.36-37

 

148.

 

Які бувають книги?

с.38

 

149.

 

Чому потрібно берегти книжку?

с.39

 

150.

 

 

 

Як продовжити  життя   книжки? Вінні-Пух. Аплікація з

паперу. Створення аплікації «Вінні-Пух».

 

 

22 тиждень «Транспорт»

151.

 

Який буває транспорт?

с.40

 

152.

 

Який буває транспорт?

с.40-41

 

153.

 

Як бути гарним пасажиром?

с.42-43

 

154.

 

 

Для чого потрібні правила дорожнього руху?

Правила пішохідного руху.

с.44-45

 

155.

 

Який транспорт найкращий?

с. 46

 

156.

 

Який транспорт найкращий?

 

 

157.

 

 

 

Транспорт  моєї  місцевості .«Мчать машини по дорозі...». Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Ство­рення аплікації за зразком.

 

 

 

23 тиждень «Світ професій»

158.

 

 

Які  бувають професії? Як  розрізняти професії за знаряддям  праці, спецодягом?

с.47

 

159.

 

Люди яких професій тобі допомагають?

с.48-49

 

160.

 

Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях.

с.48-49

 

161.

 

Яка професія моєї мрії? Про що я мрію. Кола спілкування.

с.50

 

162.

 

Яка професія найважливіша?

с.51-52

 

163.

 

Ким працюють мої батьки?

с.51-52

 

164.

 

 

 

Яка професія найважливіша? Здоровий зубчик — білий чубчик. Робота з папе­ром. Створення аплікації-плаката за зразком.

 

 

 

24 тиждень «Підкорюємо час»

165.

 

 

Підкорюємо час. Спостереження за сезонними змінами у

природі.

с.53

 

166.

 

Чим вимірюють час?   Які бувають годинники?

с.54-55

 

167.

 

Що таке  календар?

с.54-55

 

168.

 

Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

с.56-57

 

169.

 

Як керувати часом?

с.58-59

 

170.

 

Планування вихідного дня.

с.58-59

 

171.

 

 

Як керувати часом? Будильник-кошенятко. Робота з папером. Виго­товлення будильника за зразком.

 

 

25 тиждень «Весняна мозаїка»

172.

 

 

Весна та її ознаки. Спостереження за сезонними змінами у природі.

с.60

 

173.

 

Як приходить весна?

с.66

 

174.

 

Чи завжди приходить весна за календарем

с.61

 

175.

 

Чим заклопотані птахи навесні?

 

 

176.

 

Які квіти розквітають першими?

с.62-63

 

177.

 

 

Які квіти розквітають першими?

Родинні свята і традиції.

с.64-65

 

178.

 

 

 

Особливості життя рослин і тварин навесні. Кучерявий

баранець. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за

зразком.

 

 

26 тиждень «Великдень»

179.

 

Чому Великдень – особливе свято?

с.67

 

180.

 

Про що розповідає писанка?

с.68-69

 

181.

 

Про що розповідає писанка?

 

 

182.

 

 

Що покладемо у великодній кошик?

Народні традиції, родинні свята і здоров’я.

с.70-71

 

183.

 

Як святкують Великдень у світі?

с.72-73

 

184.

 

Які традиції Великодня у моїй родині?

с.72-73

 

185.

 

 

Великодні писанки. Робота з папером. Виготов­лення

великодньої аплікації за зразком.

 

 

27 тиждень «Навіщо ми їмо»

186.

 

Навіщо ми їмо?

с.74

 

187.

 

Навіщо потрібно їсти?

с.75

 

188.

 

 

Які традиційні страви українців? Людина. Взаємозв’язок

людини і природи

с.76-77

 

189.

 

Яка їжа корисна для мого організму?

 

 

190.

 

Де живуть вітаміни?

с.50

 

191.

 

Як поводитись за столом під час споживання їжі?

 

 

192.

 

 

Правила етикету. Смачна грушка. Робота з пластиліном.

Ліплен­ня грушки за зразком.

 

 

28 тиждень «Світ рослин»

193.

 

Різноманітність рослин.

с.80

 

194.

 

 

Чому людина не може жити без рослин? Будова рослин

(корінь, квітка, стебло, листки, плоди).

С.81

 

195.

 

Як виростити нову рослину? Умови вирощування рослин.

с.82-83

 

196.

 

Що потрібно рослинам для життя?

 

 

197.

 

Що спільного між усіма рослинами?

с.84-85

 

198.

 

Як берегти рослини?

с.86

 

199.

 

 

Охорона рослин. Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Ство­рення квітки за зразком.

 

 

29 тиждень «Світ тварин»

200.

 

Які бувають тварини?

с.87-88

 

201.

 

Які бувають тварини? Тварини дикі і свійські.

с.89

 

202.

 

Як розрізняють тварин?  

 

 

203.

 

Як живуть свійські і дикі тварини?

с.90-91

 

 204.

 

Чи можуть дикі тварини стати хатніми?

с.92-93

 

205.

 

Чи можуть дикі тварини стати хатніми?

с.92-93

 

206.

 

 

 

Чому треба берегти тварин? 3 Днем народження,

динозаврику. Робота з папе­ром. Послідовність дій під час створення аплікацій.

 

 

 

30 тиждень «Веселка»

207.

 

Веселка як об’єкт неживої природи.

с.94

 

208.

 

Як з’являється веселка?

с.95

 

209.

 

Як з’являється веселка?

 

 

210.

 

Які кольори має веселка?

с.96-97

 

211.

 

Що спільного між словами «веселка» і «весело»?

с.98-99

 

212.

 

 

Як зробити веселку на шкільному подвір’ї? Чи є твори про веселку?

 

 

213.

 

 

 

Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Виготовлення клоуна за зразком.

 

 

31 тиждень  «Моя родина»

214.

 

Моя родина.

с.100

 

215.

 

Хто є в моїй родині?

с.101

 

216.

 

 

Що поєднує родину? Скільки нас у родині: склад, роль та місце кожного.

 

 

217.

 

 

У чому сила родини? Право дитини на життя в родині, любов та піклування. Повага до себе та інших людей.

с.102-103

 

218.

 

Які я маю обов’язки у своїй родині?  

с.104-105

 

219.

 

Обов’язки батьків щодо дітей. Обов’язки дітей у сім’ї.

с.104-105

 

220.

 

 

 

Моє родинне дерево. Листівка для тата. Згинання і складання папе­ру. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листі­вки за зразком.

 

 

32 тиждень «Ми – українці. Ми – європейці»

221.

 

 «Ми – українці. Ми – європейці»

с.106-107

 

222.

 

Українці – хто ми?

с.108-109

 

223.

 

Україна – моя країна. Мандрівка Україною.

 

 

224.

 

 

Що закодовано в українській вишиванці?

Повага до себе та інших людей.

с.110-111

 

225.

 

Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

с.112-113

 

226.

 

Україна – європейська держава. Україна та її сусіди.

с.112-113

 

227.

 

 

Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготов­лення сюжетної аплікації за зразком.

 

 

33 тиждень «Літня мозаїка»

228.

 

Літня мозаїка

с.114

 

229.

 

Як упізнати літо? Літо та його ознаки.

с. 115

 

230.

 

Як змінюється природа влітку?

с.116-117

 

231.

 

За що я люблю літо?

 

 

232.

 

Як провести літні канікули безпечно?

с.118-119

 

233.

 

 

Правила поведінки у громадських місцях, які я відвідую (у

крамниці, парку, на дитячому майданчику тощо).

 

 

234.

 

 

Чим діти займаються влітку? На лужку. Робота з папером.

Виготовлення сю­жетної аплікації за зразком.

 

 

34-35 тиждень «Плануємо екскурсію»

235.

 

 

Плануємо екскурсію. Що таке «екскурсія»? Які бувають

екскурсії.

с.120-121

 

236.

 

Як спланувати екскурсію?

с.122-123

 

237.

 

Складання плану організації успішної екскурсії.

 

 

238.

 

Як поводитися під час екскурсії?

с.124-125

 

239.

 

Правила поведінки в автобусі.

с.76(з)

 

240.

 

Екскурсія у зоопарку. Правила поведінки в громадських місцях.

с.77(з)

 

241.

 

Створення з паперу фігурки одного з мешканців зоопарку.

 

 

242.

 

Попереджувальні надписи, знаки під час екскурсії.

 

 

243.

 

 

Екскурсія в ліс. Правила поведінки біля водойм, в лісі, з дикими тваринами.

 

 

244.

 

Підсумковий урок «Що я вмію і знаю про світ навколо мене?»

 

 

245.

 

Підсумок за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
1033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку