Конспект уроку з математики
1 клас
за підручником «Математика»
С. О. Скворцова, О, В. Онопрієнко
Тема. Досліджуємо склад числа 9
Вчитель початкових класів
Ірина Кухарчук
Математика
1 клас
За підручником С. О. Скворцової, О, В. Онопрієнко
Тема. Досліджуємо склад числа 9
Мета уроку: актуалізувати знання учнів про число 9; дослідити склад числа 9; учити порівнювати числа; удосконалювати вміння складати за графічною схемою рівності на додавання та віднімання; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій (аналізу, синтезу, порівняння); виховувати старанність, дбайливе ставлення до природи.
|
Мета уроку для здобувача освіти з ООП: актуалізувати знання про число 9; на основі практичних дій з предметами дослідити склад числа 9; учити порівнювати числа, використовуючи наочність; удосконалювати вміння складати за графічною схемою рівності на додавання та віднімання (за допомогою вчителя та асистента); розвивати логічне мислення шляхом формування прийомів розумових дій (аналізу, синтезу, порівняння); виховувати старанність, дбайливе ставлення до природи |
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;
комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);
соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;
здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями;
інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.
Обладнання: набір геометричних фігур та цифр; конструктор LEGO «Шість цеглинок», мультимедійний комплект.
Тип уроку: комбінований урок.
Освітні галузі: математична, природнича.
Хід уроку |
Робота з дитиною з ООП |
І. Вступна частина. Організація класу. Психологічне налаштування на урок Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.. Актуалізація знань. Порядкова лічба від 1 до 10, (лічба хором, по черзі «ланцюжком», індивідуально). ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії. Робота з презентацією Фізхвилинка для очей. ІІІ. Основна частина. Формування нових знань і способів дії. Ознайомлення зі складом числа 9. Відео. Практична робота Попрацюй з олівцями. Досліди склад числа 9. Заповни таблицю. Перевір, чи правильно проілюстровано склад числа 9. Усно склади відповідні рівності на додавання і віднімання. Закріплення знань про склад числа 9. Робота за демонстраційною таблицею.Склад числа 9 Робота з підручником Завдання 3. Які кісточки доміно ілюструють склад числа 9 Удосконалення вміння складати рівності за схемами. Завдання 4. Склади за кожною схемою рівності на додавання і віднімання. Рухлива вправа. Формування вмінь порівнювати числа двома способами: за їх розташуванням на числовому промені та логічним способом. Завдання 5. Порівняй числа. IІІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок. Робота в зошиті Виконання графічних тренувальних вправ. Настанова вчителя. Сиди правильно. Пиши правильно. 1.Графічні тренувальні вправи. Наведіть та пропишіть цифри.
2.Виконання вправи на склад числа 9
3. Записати, з яких чисел складається число 9 4. Вправа на обчислення Виправ помилки. Запиши скільки помилок знайдено в кожному стовпчику
ІV. Заключна частина. Рефлексія.
|
Порахувати від 1 до 9.; від 6 до 1
Слідкувати за тим, щоб учень правильно виконував практичну роботу. Робота з вчителем
Робота з асистентом вчителя
Використання числового променя. Робота з вчителем та асистентом
Слідкувати за правильністю написання цифр. Робота з асистентом. Робота з вчителем. При виконанні завдання можна використати олівці Виконання завдання 2 стовпчика. Робота з асистентом. |