Тема: Довжина кола. Площа круга.
Мета: > навчальна: повторити, систематизувати та поглибити знання про коло i круг; вдосконалити знаходити довжину кола i площу круга за формулами; формувати i навички застосовувати формули до розв'язування практичних задач; > розвивальна: сприяти розвитку Тх
> виховна: виховувати iHTepec до вивчення математики; cTapaHHicTb.
Тип уроку: застосування знань, BMiHb i навичок.
ОблаДнання: картки самоконтролю, таблиця <<Коло. мають форму круга, кола; |
предмети, що |
уроку. I. етапо
Доброго дня, гарний день, то ж й подаруймо один одному й гостям на Пам'ятайте, що вона збагачуе тих, хто отримуе, i не робить тих, хто даруе. Вона тривае мить, а в часом залишаеться назавжди. нет добро, тепло, стае гарним От i3 таким настроем ми й будемо працювати упродовж усього уроку. А свою роботу на етапах ви будете самоконтролю, яка лежить на ваших партах.
II. Перевйрка домашнього завдання.
На попередньому ми з вами розглянули дуже саме? (коло i круг).
Додому вам було завдання: знайти в повсякденному предмети, де б ховалися коло i круг.
То ж запрошую вас на таких
1. що мають форму кола i круга.
проведення aykui0HY на ekpaHi з'являеться слайД з pi3HuMu предметами, що мають форму кола i круга. ЗавДання для — знайти Ti предмети, яких немас у [хньому списку.
свою участь у цьому у самоконтролю (за 1-2 предмети — 1 бал; за 3-4 предмети — 2 бали; за 5 i — З бали).
Повторення теоретичного |
2.
А зараз ми повторимо понятгя, стосуються кола i круга за допомогою Математичного диктанту-казки «Як коло подружйлося з геометричними
Геометричних жило самотне Коло. Чому самотне? «Не на нас, - Чотирикутники й Трикутники, - у нас кути, сторони, а це якась... 1. (кругла) I тому BCi тримались осторонь Кола. Одного разу в до Кола звичайна «Давай я 3HiMY твоТ i замовимо T06i одяг, - запропонувала вона. Ти така поглянь, yci твоТ точки твого. 2. (Центра) на. З. (однакову 8iOcmaHb). MeHi ти дуже подобаешся. Я жодноТ такоТ не бачила, хоча все свое життя займаюсь про таку Кола. ближче познайомитися з ним. Першими з'явились
«О, ти маеш точок, Коло! rx же можна сполучати
Перший сполучив центр Кола i точку на так утворився... 4.
Другий сполучив точки на i пройшов через Центр утворився... 5. (4iaMernp). сполучив просто точки Кола, не проходячи через центр, утворилася... 6. (Хорда). Точки А i В весело Коло на частини, назвали... 7. (Дугами). Bcix свож нових разом на розмову за чашкою чаю Колу допомогла 8. (Площина). Так утворилася нова яку назвали... 9. (Кругом). З тих nip Коло вже не було caM0THiM!
(За кожну правшьну нараховуеться 1 бал. MiHworwc„q зошитами, з готовими виставляються бали у картку самоконтролю за теоретичний Mamepian). З. Гра <<Знайди помилку».
.М27З4. S =rr2 ; см; s •92 = 56,52 (см2). N2732. 3,14-6 = 18,84 (см).
111. навчально:
Дуже часто бувають Taki ситуацй, коли доводиться застосовувати Ti знання, ви одержуете на уроках, на з трудового навчання за певний час 16 см, або 10 см. Який
BapiaHT вибере учень, щоб виконати це завдання й отримати перемогу?
IV. Вдосконалення знань, BMiHb i навичок.
1) YCHi вправи.
25 см; r= 2,35 см; d=? d=4cw,
Кожна правильна в 1 бат
2) Розв'язування практичних задач. дошки 2 .М2 752 — початковий, piBeHb.
.М2 753 — ВИСОКИЙ piBeHb.
.М2 752. яко; 30 см, коштуе 20 см. У якому випадку Дмитрик з'Тсть одну велику чи якщо BCi мають однакову товщину?
SB 7t•Rl ; S 900 7t (СМ2).
SM = 7t•R2 ; S = 400 7t (СМ).
2 • 400 тс = 800 1t (СМ ). 900 П > 800 п. одну велику
.М2 753. колеса 65 см. тде з такою що колеса роблять 6 06epTiB щосекунди. в за годину. до десятих.
d = 65 см; 65 см = 0,65 м.
6 06epTiB за сек;
I = 7t•d = = 2,041(м) — довжина ободу колеса. 2,041 •6 = 12,246 (м) — проТжджае за 1 сек.
1 м 1000 3600
12,246 = 12,246 • = 12,246 • = 12,246 • = 44,0856 44,1
1000 год год год
год 3600
З ота.
Ва iaHT 1 |
Ва iaHT 2 |
Початковий i сеiBHi |
|
1. довжин кола, с якого до |
|
2,5 дм (1 б) |
дм (1 6) |
А) 7,85; Б) 15,7; В) 6,28; Г) 5,3. |
А 10,99; Б) 20,1; В 21,98; Г 6,28. |
2. площук га, якого до |
|
16 см (1 б |
12 см 1 6) |
А 487t•, Б 256r, В) 16„; 641. |
А 367t; Б 144r, В 12r, Г пл. |
i високий iBHi |
|
З. Який шлях подолае в верблюд, пройшовши по колу са З км 2 б |
З. Планер чотири кола 25 М. MeTPiB п плане ? 2 6 |
4. Клумба мае форму круга. Довжина кола, що обмежуе клумбу, З 1 ,4 м. На висаджують троянд, кожний кущ 0,8 м2 Яку можна висадити на |
4. Щоб витягнути води, треба ручку коловорота повернути 15 pa3iB. глибину якщо коловорота 26 см (4 б). |
V. уроку.
Вправа речення».
> На ми .. MeHi сподобалось.
Я тепер знаю Taki формули...
Опрацюйте картку самоконтролю i поставте c06i на 2.
VI. Домашне завдання.
п. 25 — повторити формули; виконати.• СР - М2 739; 750; ВР - М2 754.
Творче завдання: скласти кросворд або ребус з теми «Коло. Круг».
Картка самоконтролю,
вид на о i |
АукцЈон |
Диктантказка |
YCHi вправи |
СамостЈйна робота |
Всього |
Найвищий бал |
36 |
96 |
66 |
|
246 |
з 26; 4 46. |
|||||
набраних |
|
|
|
|
|
Бал за роботу: набраних на 2.