Конспект уроку Елеонор Портер "Полліанна"

Про матеріал
Матеріал містить розробку конспекту уроку на тему Елеонор Портер "Полліанна". Урок розроблено у вигляді гри-квесту.
Перегляд файлу

Красновільський ліцей Колківської селищної ради

 

 

 

 

 

 

Урок-квест за твором Елеонор Портер «Полліанна»

 

Підготувала

                     Харчук  Юлія Василівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Урок-квест за твором Елеонор Портер «Полліанна»

Мета: узагальнити і систематизувати вивчений матеріал за творчістю Елеонор Портер; розвивати усне монологічне і діалогічне мовлення, пам’ять, увагу, кмітливість, уміння працювати в групі; виховувати загальнолюдські цінності, почуття колективізму.

Тип уроку: урок застосування здобутих знань, умінь і навичок.

Реквізит:маршрутні листи, ручки, відомості для підрахунку балів, конверти із завданнями для ключових пунктів.

Форма проведення уроку: квест-гра.

І.Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

                                                     Хід заняття

Учитель.

Сьогодні ми зазирнемо до книжкової шафи американської письменниці Елеонор Портер, котра була переконана, що людям не вистачає радості у повсякденному житті.

Отож, наш урок проведемо у формі гри-квесту. Ви дізнаєтесь багато цікавого і нового. А тепер вирушаємо у подорож  по сторінках   чудової  книги Е.Портер «Полліанна»

Умови проведення уроку

Що таке квест? Квест-або пригодницька гра - це гра, в якій ключову роль відіграють рішення головоломок і задач, які вимагають від гравця розумових зусиль. Тому ми будемо проходити декілька станцій з завданнями різних видів. Клас поділяється на 4 групи. Кожна з груп побуває на станціях по черзі. Правильні відповіді оцінюються в 1 бал. При неповній відповіді - 0,5 балів. Отож

розпочнемо.

Станція «Тестування-онлайн»

Завдання: Капітан команди виконує тести за твором «Полліанна» в реальному часі за посиланням: https://naurok.com.ua/test/e-porter-pollianna-23631.html   (Кожна правильна відповідь – 1 бал)

Станція «Хмарки тегів»

Завдання: Прочитати вислови Полліанни, які зашифровані у хмарці тегів (Кожна правильна відповідь – 1 бал.

Відповіді:

1.«В будь-якій ситуації можна знайти щось, з чого можна порадіти».

2. «Просто дихати ще не означає жити».

3. «Собаки і коти краще бачать суть людини, ніж самі люди».

 

C:\Users\Windows 8.1\Desktop\творчі сходинки 2020\WordItOut-word-cloud-4028917.pngC:\Users\Windows 8.1\Pictures\WordItOut-word-cloud-4028922.pngC:\Users\Windows 8.1\Pictures\WordItOut-word-cloud-4028941.png 

Станція  «Центр зайнятості» (Кожна правильна відповідь – 1 бал).

Завдання: Знайди пару і з’єднай (ім’я героя — рід діяльності).

Полліанна                                               кухарка

Тітка Поллі                                            хвора жінка

Ненсі                                                      господиня  садиби

Тімоті                                                     хлопчик-сирота

Том                                                         водій

Містер  Пендлтон                                 садівник

Місіс Сноу                                             весела дівчинка

Джиммі Боб                                          лікар

Чилтон                                                  священик

Пол Форд                                              одинокий багатій

Станція « Клоуз-тест» (Кожна правильна відповідь – 1 бал).

За мить Ненсі побачила її – худеньку дівчинку в червоній картатій__________, з волоссям, заплетеним у дві, товсті __________. З-під солом’яного капелюшка виглядало гарне___________в ластовинні – воно поверталося в боки, шукаючи когось очима. Ненсі одразу ж упізнала________________, але їй знадобилось трохи часу, щоб заспокоїтись – у неї чомусь тремтіли ___________. Дівчинка стояла на пероні сама, коли ______________нарешті зважилася підійти.

-Ви, міс Полліанна? – затинаючись, запитала вона. Наступної миті вона відчула, як її міцно обняли маленькі ______________.

-О, я така рада, рада вас бачити, - закричала дівчинка просто у __________

Ненсі. – Так, я ______________, і я така щаслива, що ви мене зустрічаєте! Я сподівалася, що ви приїдете.

Підведення підсумків гри-квесту.

Підсумок уроку. Перегляд відео-ролика. Притча «Образи й радості».

 Якось двоє друзів багато днів ішли пустелею. Раз вони посперечалися, і один з них зопалу дав іншому ляпаса. Друг біль відчув, але промовчав. Лише написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг дав мені ляпаса».

  Друзі продовжили подорож, і через багато днів знайшли оазис із озером, у якому вирішили викупатися. Постраждалий від ляпаса мало не втонув, але друг його врятував.

Коли ж отямився, то висік на камені: «Сьогодні мій найкращий друг урятував мені життя».

            Перший поцікавився:

      Коли я тебе скривдив, ти написав на піску, а тепер – пишеш на камені. Чому?

         І друг відповів:

        Коли хтось кривдить нас, ми повинні писати це на піску, щоб вітри могли  стерти напис. Але повідомлення про гарні вчинки ми повинні висікати на камені, щоб ніякий вітер не міг це стерти. Навчися писати образи на піску й висікати радощі на камені. Залиш дещицю часу для життя! І нехай тобі буде легко й світло…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку