Тема уроку : Організуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Визначення показників динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухлива гра (за вибором дітей).
Завдання уроку :
1) Закріпити організовуючі вправи та ЗРВ в русі.
2) Вдосконалити фізичних якостей з допомогою рухових тестів.
3) Визначити динаміку розвитку фізичних якостей.
4) Рухлива гра.
Конспект уроку № 9_
з фізичної культури
для учнів 4 класу
Тема уроку : Організуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Визначення показників динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухлива гра (за вибором дітей).
Завдання уроку :
1) Закріпити організовуючі вправи та ЗРВ в русі.
2) Вдосконалити фізичних якостей з допомогою рухових тестів.
3) Визначити динаміку розвитку фізичних якостей.
4) Рухлива гра.
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : конспект уроку,каремат, мат гімнастичний,свисток (1).
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 8-10 хв. Стройові прийоми на місці: Повороти ліворуч (праворуч), довкруги. Шикування в одну шеренгу. Комплек ЗРВ та спеціально бігових вправ у русі : 1. Ходьба на носках 2. Ходьба на п’ятах 3. Ходьба на зовнішній і внутрішній стороні стопи 4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво 5. Руки на поясі, півколо вперед головою 6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад – по 7. Кругові оберти руками вперед 8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом 9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок 10. Кругові оберти стопою на кожний крок 11. Повільний біг; 12. Біг з високим піднімання стегна; 13. Біг з закиданням гомілок назад; 14. Біг спиною вперед; 15. Біг «галопом» правим і лівим боком; 16. Біг схресно правим і лівим боком . Ходьба на місці. |
1 хв.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
50 м.
10 м.
10 м
10 м.
10 м.
10 м.
|
Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко» Спочатку доцільно навчити клас шикуванню в шеренгу, використовуючи поворот колони ліворуч або праворуч. Бажано, щоб учні запам’ятали орієнтири, що полегшують знаходження свого місця в строю на місці постійного шикування (за напрямком дошок підлоги, ліній паркету, спеціально нанесених фарбою або крейдою ліній на підлозі). Для удосконалення ЗРВ учням необхідно самостійно виконувати вправи: – на розвиток окремих рухових якостей і здібностей – сили, гнучкості, спритності, швидкості, координації, рівноваги, ритмічності і т. д. - вправи для тренування дихання; - вправи для формування вірної постави та своду стопи; - виконувати вправи з предметами (гімнастична палка, резиновий м’яч, обруч, гантелі и т. д.); - ЗРВ на римовані строчки.
|
Основна частина –15- 20хв. Рухові тести: Стрибки на двох ногах з закиданням гомілок назад; Берізка. Стійка на голові. Визначення динаміки фізичної підготовленості з допомогою спеціально-підготовчих вправ з легкої атлетики на техніку.
Рухлива гра «Швидко по місцях». Усі гравці шикуються в одну шеренгу (між гравцями стандартний інтервал). Шеренга хлопчиків — із правого флангу, шеренга дівчат — з лівого. Між хлопчиками і дівчатками інтервал 1-3 м. За командою вчителя «Побігли!» всі учні розбігаються в різні сторони. По іншій команді вчителя: «Швидко по місцях» всі учні повинні вишикуватись на свої вихідні положення зі стандартним інтервалом. Виграє команда, яка швидше вишикувалась.
|
9 хв.
|
Рухові тести проводяться на початку року та в кінці року, а також можуть проводитись в кінці та на початку кожного модуля для визначення рівня фізичної підготовленості дітей до навантажень.
Рухливі ігри виховують почуття колективізму та відповідальності. |
Заключна частина 8- 10 хв. Рухлива гра ( за вибором дітей ) Приведення ЧСС в стан відносного спокою. Підведення підсумків уроку. |
|
Віковий період молодшого шкільного віку є сенситивним для формування практично всіх фізичних якостей, координаційних здібностей, основних рухових умінь і навичок Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд. Приведення організмв стан відносного спокою. |