Конспект уроку фізичної культури для 4 класу

Про матеріал

Тема уроку : Організуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Вправи з м'ячем. Рухлива гра «М'яч середньому»

Завдання уроку :

1) Удосконалити різновиди ходьби.

2) Закріпити вправи з малим м»ячем.

3) Рухлива гра « М»яч середньому».

Перегляд файлу

Конспект  уроку № 9_

з фізичної культури
для учнів 4 класу

Тема уроку : Організуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Вправи з м'ячем. Рухлива гра «М’яч середньому»

 

Завдання уроку :

1) Удосконалити різновиди ходьби.

2) Закріпити вправи з малим м»ячем.

3)  Рухлива гра « М»яч середньому».

 

Місце проведення : Спортивний майданчик школи.

 

Інвентар : конспект уроку,каремат, мат гімнастичний,свисток (1).

 

 

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина – 8-10 хв.

Стройові прийоми на місці:

Повороти ліворуч (праворуч), довкруги.

Шикування в одну шеренгу.

Комплекс ЗРВ

-  Ходьба на носках .

-  Ходьба на п’ятах .

 - Ходьба «змійкою».

4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво – по 10р.;

5. Руки на поясі, півколо вперед головою – 10 р.;

6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад – по 10р.;

7. Кругові оберти руками вперед – 10р.;

8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом – 10 р.;

9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок – 10р.;

10. Кругові оберти стопою на кожний крок – 10р.;

11. Повільний біг;

12. Біг з високим піднімання стегна;

13. Біг з закиданням гомілок назад;

14. Біг спиною вперед;

15. Біг «галопом»  правим і лівим боком;

16. Біг схресно правим і лівим боком .

Ходьба на місці.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

10 м.

 

 

10 м.

 

10 м.

 

 

10 м.

 

 

10 м.

 

 

 

10 м.

 

 

10 м.

 

 

10 м.

 

 

 

10 м.

 

 

 

10 м.

 

50 м.

 

 

10 м.

 

10 м 

 

10 м.

 

10 м.

 

 

10 м.

 

 

 

Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко»

              Спочатку доцільно навчити клас шикуванню в шеренгу, використовуючи поворот колони ліворуч або праворуч.

Бажано, щоб учні запамятали орієнтири, що полегшують знаходження свого місця в строю на місці постійного шикування (за напрямком дошок підлоги, ліній паркету, спеціально нанесених фарбою або крейдою ліній на підлозі).

Для удосконалення ЗРВ учням необхідно самостійно виконувати вправи:

– на розвиток окремих рухових якостей і здібностей – сили, гнучкості, спритності, швидкості, координації, рівноваги, ритмічності і т. д.

- вправи для тренування дихання;

- вправи для формування вірної постави та своду стопи;

- виконувати вправи з предметами (гімнастична палка, резиновий м’яч, обруч, гантелі и т. д.);

- ЗРВ на римовані строчки.

 

Основна частина – 18 – 25 хв.

Вправи з м'ячем:

 удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Удари внутрішньою стороною стопи з місця та розбігу.

Рухові тести:

Стрибки на двох ногах з закиданням гомілок назад;

Берізка.

Стійка на голові.

Визначення динаміки фізичної підготовленості з допомогою спеціально-підготовчих вправ з легкої атлетики на техніку.

 

 

 

 

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віковий період молодшого шкільного віку є сенситивним для формування практично

всіх фізичних якостей, координаційних здібностей, основних рухових умінь і навичок

 

 

Заключна частина 3-5 хв.

Рухлива гра « М»яч середньому».

Приведення ЧСС в стан відносного спокою.

Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд.

Приведення організмв стан відносного спокою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку