Тема уроку : Організуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Вправи з м'ячем. Рухлива гра «М'яч середньому»
Завдання уроку :
1) Удосконалити різновиди ходьби.
2) Закріпити вправи з малим м»ячем.
3) Рухлива гра « М»яч середньому».
Конспект уроку № 9_
з фізичної культури
для учнів 4 класу
Тема уроку : Організуючі вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Вправи з м'ячем. Рухлива гра «М’яч середньому»
Завдання уроку :
1) Удосконалити різновиди ходьби.
2) Закріпити вправи з малим м»ячем.
3) Рухлива гра « М»яч середньому».
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : конспект уроку,каремат, мат гімнастичний,свисток (1).
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 8-10 хв. Стройові прийоми на місці: Повороти ліворуч (праворуч), довкруги. Шикування в одну шеренгу. Комплекс ЗРВ - Ходьба на носках . - Ходьба на п’ятах . - Ходьба «змійкою». 4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво – по 10р.; 5. Руки на поясі, півколо вперед головою – 10 р.; 6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад – по 10р.; 7. Кругові оберти руками вперед – 10р.; 8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом – 10 р.; 9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок – 10р.; 10. Кругові оберти стопою на кожний крок – 10р.; 11. Повільний біг; 12. Біг з високим піднімання стегна; 13. Біг з закиданням гомілок назад; 14. Біг спиною вперед; 15. Біг «галопом» правим і лівим боком; 16. Біг схресно правим і лівим боком . Ходьба на місці. |
1 хв.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
50 м.
10 м.
10 м
10 м.
10 м.
10 м.
|
Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко» Спочатку доцільно навчити клас шикуванню в шеренгу, використовуючи поворот колони ліворуч або праворуч. Бажано, щоб учні запам’ятали орієнтири, що полегшують знаходження свого місця в строю на місці постійного шикування (за напрямком дошок підлоги, ліній паркету, спеціально нанесених фарбою або крейдою ліній на підлозі). Для удосконалення ЗРВ учням необхідно самостійно виконувати вправи: – на розвиток окремих рухових якостей і здібностей – сили, гнучкості, спритності, швидкості, координації, рівноваги, ритмічності і т. д. - вправи для тренування дихання; - вправи для формування вірної постави та своду стопи; - виконувати вправи з предметами (гімнастична палка, резиновий м’яч, обруч, гантелі и т. д.); - ЗРВ на римовані строчки.
|
Основна частина – 18 – 25 хв. Вправи з м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Удари внутрішньою стороною стопи з місця та розбігу. Рухові тести: Стрибки на двох ногах з закиданням гомілок назад; Берізка. Стійка на голові. Визначення динаміки фізичної підготовленості з допомогою спеціально-підготовчих вправ з легкої атлетики на техніку.
|
9 хв.
|
Віковий період молодшого шкільного віку є сенситивним для формування практично всіх фізичних якостей, координаційних здібностей, основних рухових умінь і навичок
|
Заключна частина 3-5 хв. Рухлива гра « М»яч середньому». Приведення ЧСС в стан відносного спокою. Підведення підсумків уроку. |
|
Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд. Приведення організмв стан відносного спокою. |