16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Конспект уроку фізичної культури

Про матеріал
Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах. Рівновага: ходьба по колоді. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у висоту з прямого розбігу. Естафета з елементами бігу, стрибків.
Перегляд файлу

Фізична культура

 

Тема. Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах. Рівновага: ходьба по колоді. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у висоту з прямого розбігу. Естафета з елементами бігу, стрибків.

Завдання:

  1. Повторити техніку безпеки на спортивному майданчику.
  2. Повторити повороти на місці.
  3. Повторити різновиди ходьби.
  4. Повторити комплекс ЗРВ.
  5. Повторити техніку стрибка у висоту з прямого розбігу.
  6. Сприяти розвитку витривалості, спритності, уваги.
  7. Виховувати дисциплінованість, організованість, почуття колективізму, бажання займатися фізкультурою, прагнення до здорового способу життя.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Обладнання:свисток, м’яч, обручі.

Тип уроку: комбінований.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

  1. Підготовча частина.
  1. Шикування.
  • Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!
  1. Привітання, представлення.
  • Доброго дня. Мене звати Юлія Сергіївна і сьогодні я проведу у вас урок фізичної культури.
  1. Завдання уроку.
  • Діти, сьогодні на уроці ми повторимо комплекс загальнорозвиваючих вправ, повторимо техніку стрибка у довжину і пограємо в ігри на швидкість.
  1. Повторення правил ТБ.
  • Давайте пригадаємо правила техніки безпеки на спортивному майданчику.
  • На уроках фізичної культури не можна штовхатися, потрібно дотримуватись дистанції при виконанні вправ, без дозволу вчителя не можна починати робити вправи.
  1. Повороти на місці.
  • Пригадаймо, що поворот ліворуч виконується на п’ятці лівої ноги і носку правої , а поворот направо виконується навпаки.  На рахунок «раз» повертаються на п’ятці однієї і носку іншої ноги в потрібний бік, на «два» приставляють ногу, що стояла на носку, до іншої ноги.  Команда «кругом» виконується через ліве плече.
  • Клас, ліворуч! Раз, два.
  • Праворуч! Раз, два.
  • Кругом! Раз, два.
  • Клас, праворуч! Раз, два.
  • За направляючим наліво в обхід по майданчику кроком руш!
  1. Ходьба та її різновиди.
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • перекатом з п’ятки на носок;
  • на зовнішній стороні стопи;
  • на внутрішній стороні стопи;
  • із закидом гомілки;
  • з високим підійманням стегна;
  • напівприсядки;
  • повний присід;
  • кроком руш.
  1. Вправи на відновлення дихання.

1 – повільний вдих
2 – видих

 

  1. Перешикування в одну шеренгу.
  • В одну шеренгу шикуйсь! На перший, другий, третій розрахуйсь!
  • Перші номери роблять чотири кроки вперед. Другі номери – два кроки вперед.

Треті – залишаються на місці.

  1. Комплекс ЗРВ.
  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахилголови вперед

2 – назад

3 - вліво

4 – вправо

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1-4 – коловірухи головою в ліву сторону

5-8 – в праву сторону

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті до плечей

1-4 – коловірухи руками вперед

5-8 - назад

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми.

1-2 – відведення зігнутих рук назад

3-4 – прямих рук назад

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил тулуба вперед

2 – назад

3 – вліво

4 - вправо

  1. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил тулуба до лівої ноги

2 – нахил

3 – до правої ноги

4 – в.п.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі

1 – руки вгору

2 – нахил

3 – присід

4 – в.п.

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1 – мах правою ногою до лівої руки

2 – в.п.

            3 -  мах лівою ногою до правої руки

4 – в.п.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі.

1-4 – стрибки на лівійнозі

5-8 – на правій

  1.     – на обох ногах
  1. В.п. – о.с., руки на поясі.

1 – стрибок вперед

2 – назад

3 – вліво

4 – вправо

  1. Перешикування в одну шеренгу
  • Клас, кругом! Раз, два.
  • На свої місця кроком руш!
  • Кругом! Раз, два.
  1. Основна частина.
  1. Повторення техніки стрибка у висоту з прямого розбігу.
  • Зараз повторимо техніку стрибка у висоту з прямого розбігу.
  • Стрибок виконується з вихідного положення вузька стійка ноги нарізно, руки вперед-нагору; вправа починається з відведення рук назад, присід;потім активний рух руками вперед-вгору та відштовхування.

В.п. – о.с.

 

1.- розбіг

2.- відштовхування

3.- приземлення

(руки і тулуб по інерції вперед)

 

  1. Естафета з м’ячами
  • Діти поділяються на 2 команди з приблизно однаковою кількістю гравців. Команди стають на відстані витягнутих рук один за одним. Відстань між колонами 1-1,5 м. Ноги розставлені на ширину плечей. Перший у колоні учень тримає в руках м'яч. За сигналом вчителя діти підіймають м’яч вгору (тримають внизу, між ногами) та починають передавати позаду стоячому. Коли останній учень отримає м’яч, він переходить вперед. Діти грають до тих пір поки той учень який стояв першим не повернеться на своє місце.
  • Варіанти гри:

• спочатку м'яч передається вгорі спереду назад, а потім у зворотному напрямку: ззаду наперед, а тому вихователю віддає м'яч гравець, який стоїть першим;

• м'яч передається назад внизу між широко розставленими ногами;

• м’яч тримається між ногами, учень стрибає до відмітки, повертається з м’чем в руках та передає його наступному учаснику, а сам переходить у кінець колони.

 

  1. Заключна частина.
  1. Шикування в дві шеренги.
  • Клас, в дві шеренги шикуйсь!
  1. Перешикування в коло.
  • Візьміться за руки і утворіть коло.
  1. Гра «Заборонений рух».
  • Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. Учні передають м’яч над головою (між ногами, з правого боку. З лівого боку). Вчитель говорить «Почали» діти передають м’яч, коли вчитель говорить команду «стоп», учень в якого залишився м’яч повинен стати в цент кола та виконати фізичну вправу( присісти 10 раз, простояти на 1 нозі 10 секунд, пострибати на одній нозі, пострибати на двух ногах,біг на місці, відбити м’яч 10 раз)
  1. Підведення підсумків
  • Клас в одну шеренгу шикуйсь.
  • Сьогодні ми виконали всі поставлені завдання уроку.
  1. Організоване повернення до школи

15ˈ

30ˈˈ

 

 

30ˈˈ

 

 

 

30ˈˈ

 

 

 

 

 

30ˈˈ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


20м

20м

20м
20м

20м

20м

20м

10м

10м

 

30ˈˈ

 

 

 

30ˈˈ

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

5 р.

 

 

 

5 р.

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25ˈ

5 ˈ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10ˈ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30ˈˈ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30ˈˈ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватися дисципліни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки вздовж тулуба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватися дистанції

Руки на поясі

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на сідницях

Руки на поясі
Руки за спиною

Руки на колінах

 

глибокий вдих, руки вгору через сторони

видих, руки вниз через сторони

Дотримуватися дистанції

 

Максимальна амплітуда рухів

 

 

 

Тулуб триматирівно

 

 

Максимальна амплітударухів

 

 

 

 

Максимальний нахил

 

 

 

 

Максимальний нахил

Ноги не згинати

 

 

 

Присідати не відриваючи п’ятки від підлоги

 

 

 

 

 

Долоні на рівні плечей

Ноги не згинати

 

 

 

Стрибати під рахунок у середньому темпі

 

 

Стрибати підрахунок у середньому темпі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правильного вихідного положення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись дистанції між членами команди та колонами

 

 

 

00000000

 

 

00000000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторювати всі рухи за вчителем, крім «забороненого руху»

Дотримуватися дисципліни

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку