Конспект уроку "Have you got a milkshake" до підручника Family and Friends 2 class

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку з анлійської мови до підручника Family and Friends 2 class
Перегляд файлу

LESSON 1

Class: 2 

Topic of the lesson: Have you got a milkshake?

Цілі:

1) практична:

 

- ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: salad ,fries, pizza ,milkshake, cheese sandwich, chicken і навчити оперувати ними у мовленні на рівні фрази в ситуації та лексичних іграх;

- ознайомити з новою граматичною структурою «Have got /Has got», автоматизувати дії учнів з цією структурою на рівні фрази ( понад фразової єдності);

 

2) освітня:

-  формувати первинне уявлення учнів про звукову систему англійської мови і про транскрипцію як засіб фонетичного вправлення;

- розширити кругозір учнів за рахунок ознайомлення з новим матеріалом, сприяти усвідомленню учнями суті мовних явищ, розуміння власного мислення;

 

3) розвиваюча:

- розвивати мовну здогадку та мовленєву реакцію;

- розвивати навички вживання граматичного матеріалу, увагу, пізнавальний інтерес, пам’ять, чуття мови, фонематичний слух;

 

4) виховна:

- стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати розуміння її значення як засобу міжнародного спілкування.

- формувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

 

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, підручник, ілюстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan (Схематичний план уроку)

 

I. Introduction (Вступна частина уроку)

1) Greeting/ Привітання

2) Aim/ Повідомлення теми і мети уроку

3) Phonetics (Фонетична зарядка)

II. The Main part of the lesson (Основна частина уроку)

1) Vocabulary presentation/ Семантизація нового лексичного матеріалу

2) Vocabulary practice/ Автоматизація вивченого лексичного матеріалу

3) Physical Activity/ Фізкультхвилинка

4) Grammar presentation/ Введення нових граматичних структур

5) Grammar practice/ Автоматизація граматичних структур

6) Reading:

III. The Final part of the lesson (Заключна частина уроку)

1) Home assignment/ Завдання домашнього завдання

2) Summing-up

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procedure/Хід уроку

 

I. Introduction (Вступна частина уроку)

 

1) Greeting/ Привітання (слайд 1)

 

T:Good morning, children. Nice to see you! How are you ?

Pls 1: I am okey

T:How do you feel today? Are you tired (scared, sad, happy, brave)?

Pls 2:I am happy

T: My name is Yulia Vladimirovna . I hope you will enjoy the lesson and you will be very active! Let's start our lesson!

 

2) Aim/ Повідомлення теми і мети уроку(слайд 2)

 

T: Today Dora the explorer and Boots visited us.Даша разом зі своїм другом Башмачком збираються на пікнік,та запрошують нас піти з ними та скоштувати страви які вони приготували.

 

Т: Dora wants to say something.Діти,давайте я Вам допоможу дізнатися,що каже Даша.

 

(слайд 3)

T: Hello dear friends. I have bad news. Zylik stole our food. Please help us find food.О,ні!Жулік вкрав всю їжу.Даша просить допомоги,щоб знайти її.

Ми допоможемо їм?

Pls:Yes!

(слайд 4)

T:Тож,давайте вирушати на пошуки Жуліка та їжі.Але,не все так просто ,Жулік заплутав сліди і тепер нам звами треба виконати безліч завдань.Вирушаймо!

 

3)Warming – up/ Введення в іншомовну атмосферу. (Мовленнєва зарядка)

(слайд 5)

Name as many as you can

Т: Children, name the words on the topic “I can ride a bike”. Quickly.Let’s go!

(ride a bike,ride a horse ,skate ,skateboard, play tennis, play football)

 

4) Phonetics (Фонетична зарядка)(слайд 6)

 

T:Діти,але зараз ми з вами трішки поговоримо про довгий англійський звук [i:].Чи знаєте ви його?На письмі він може позначатися буквосполученням «ее». При вимовлянні звуки наші губи дещо натягнуті.Як ви здогадалися,він дуже схожий на наш український [і].

T:Давайте повчимося вимовляти цей звук в словах. Repeat after me!

Meet [mi:t] зустрічатися;

See [si:] бачити;

Sleep [sli:p] спати;

Feel [fi:l] відчувати.

Well done!

(слайд 7)

T: We will play the game “Catch the sound”.Зараз я буду говорити вам певні слова,якщо ви в цьому слові почуєте довгий звук [i:], то плескайте в долоні.

 

Listen to me,please.

Pen,name,see,my,feel,yes,sleep,dry,cry,meet.

Very good!

II. The Main part of the lesson (Основна частина уроку)

 

1)Vocabulary presentation/ Семантизація нового лексичного матеріалу(слайд 8 )

 

T:Башмачок вирішив нам трохи допомгти, та прислав мені голосове повідомлення з назвами страв які ми повинні знайти. Діти давайте разом прослухаємо та повторимо  в голос ці словами. (Track 36)

 

(слайд 9 )

Т: Good.Давайте повторимо слова які ми щойно прослухали.Listen and repeat after me.

salad - салат

fries - картопля фрі

pizza - піца

milkshake – молочний коктейль
cheese sandwich -  сирний сендвіч

chicken – курча

 

(слайд 10-15 )

T: Children open your dictionaries. Let's write down new words. Діти, давайте запишемо нові слова в словники.

(Учні записують в словники транскрипцію слів і переклад з презентації)

 

Salad [ˈsæləd] зверніть увагу,на літеру «а» вона читається як  [æ], repet after me!

Fries [fraɪz] подивіться на букву «і» вона читаєтьс в цьому слові як [aɪ], repet after me!

Pizza [ˈpiːt.sə] –діти,зверніть увагу на буквосполучення «zza» , в цьому слові воно читається як [t.sə]

Milkshake  [ˈmɪlk.ʃeɪk] – в цьому слові зверніть увагу на літеру «а» вона читається як [eɪ]

Cheese sandwich [tʃiːz ˈsæn.wɪdʒ] – подивіться на буквосполучення «ее» вона вимовляється як довгий звук [iː]. Літера «а» в другому слові читається як [æ], а ось буквосполучення «ch» як [dʒ].

Chicken [ˈtʃɪkɪn]- зверніть увагу на буквосполучення «сh» яке читається як [tʃ],а літера «е» як [ɪ]

 

2)Vocabulary practice/Автоматизація вивченого лексичного матеріалу(слайд 16 )

 

Т:Діти,Жулік дізнався ,що ми його розшукаємо та по дорозі залишив нам завдання,щоб затримати нас.Нам треба зіставити з літер назви страв які ми вивчили.

 

https://wordwall.net/ru/resource/25650195/ff2-4-have-you-got-a-milkshake

 

 

 

 

 

3)Physical Activity/ Фізкультхвилинка(слайд 17 )

 

T:Даша помітила, що ми трохи втомилися та запропонувала трохи відпочити. Stand up!

Відео «Hello!» https://www.youtube.com/watch?v=wuqndMrWakA

 

4)Grammar presentation/ Введення нових граматичних структур(слайд 18)

 

Т:Діти,Жулік зрозумів ,що ми з вами дуже розумні. Він все сподівається заплутати нас та затримати різними завданнями. Зараз нам з вами потрібно вивчити вживання структури Have got/Has got.

 

(слайд 19)У чарівній країні англійської мови жив маленький хлопчик Tom,

 

але був він дуже сумний, бо нічого не було. У одного його сусіда був будинок – a house, у іншого сусіда була машина – a car, у сусідського хлопчика було багато іграшок – many toys, а у сусідки навпроти був чудовий садок – a nice garden. А в Тома не було нічого, бо не знав він чарівного слова. І нічого не міг попросити.

(слайд 20 ) І ось одного разу він вирушив до феї англійських правил, щоб вона відкрила йому це чарівне слово.

 

Коли фея побачила цього сумного хлопчика, їй стало його шкода. І вона назвала чарівні слова: HAVE GOT. Щойно хлопчик захоче отримати щось, йому необхідно буде вимовити це чарівне заклинання – HAVE GOT.

 

(слайд 21) Фея англійських правил дуже добра і тому, крім чарівного слова, вона подарувала самотньому хлопчику справжнього друга – собаку Spot. І щоб Spot теж міг виконувати свої бажання, вона склала свої заклинання і для нього. Якщо Spot захоче щось отримати йому необхідно буде сказати HAS GOT.

 

(слайд 22)Отримавши чарівні заклинання для себе та свого нового друга, Tom та Spot вирушили до чарівної країни англійської мови. Але на зворотній дорозі вони натрапили на село, в якому жили займенники: I, He, She, We, You, They, It. Жителі-займенники цього села були дуже бідні, і в них нічого не було. Tom і Spot захотіли зробити мешканцям села щось приємне і вони подарували їм свої заклинання. (слайд 23)Займенникам: I, We, You, They вони подарували заклинання Have got, а займенникам: He, She, IT вони подарували заклинання – HAS GOT. З цього часу в чарівній країні англійської мови та в селі займенників панує щастя та радість.

 

(слайд 24)

T:Давайте прочитаємо вправу 2 ,на сторінці 31.

 

Т:Зверніть увагу на відповіді, якщо ми маємо те про що в нас запитують ми говоримо  Yes, I have/Yes, he has,залежно від займенника. А, ось подивіться  на відповідь коли ми відповідаємо ,що ми не маємо того про що в нас запитують.Ми говоримо No, I haven't. / No, she hasn't.

(слайд 25)

Т: А зараз давайте виконаємо вправу 3 на сторінці 31. Давайте її спочатку перекладемо.

 

5)Grammar practice/ Автоматизація граматичних структур(слайд 26 )

 

-Ми зовсім близько до Жуліка, нам залишається виконати останню вправу.

https://wordwall.net/ru/resource/19976934/have-got-has-got-spotlight-2-4

 

(слайд 27 )Т: Well done! I have great news! We got to the thief!Діти,ми з вами молодці.Ми допомогли Даші та Башмачку наздогнати Жуліка.

 

(слайд 28 )Т:Давайте скажемо Жуліку,щоб він більше не крав! Repeat after me! Zylik do not steal! Zylik do not steal! Zylik do not steal!

 

6)Reading

 

(слайд 29 )

Pre-reading activities

T:Жулік пообіцяв більше не красти,якщо ми з вами прочитаємо діалог на сторінці 31. Ми спочатку послухаємо його, а потім прочитаємо. Після читання вам потрібно відповісти на питання  «Who was scared of Bill?» Кого злякався Біл?

While-reading activities(слайд 30)

Т: Read and translate.

Post-reading activities(слайд 31)

Т: Настав час відповісти на наше питання «Who was scared of Bill?» Кого злякався Біл? Жулік чекає на відповідь.

Pls: The boy was scared of birds.

Т: Wonderful!Завдяки вам Жулік більше не буде красти.

 

III. The Final part of the lesson (Заключна частина уроку)

  1.     Home assignment/ Завдання домашнього завдання(слайд  32)

Т: Learn new words. Perform exercise 4 page 31.

 

2) Summing-up(слайд 33)

Т: Children, what words have you learnt at this lesson? Let's review them. Діти, які слова ми вивчили на уроці? Давайте пригадаємо їх. (повторюємо слова)

(слайд 34) Thank you for your active work! Well done!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2023
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку