26 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Конспект уроку "Health is above wealth"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку по темі "Здоров'я" у 7 класі. Конспект наповнений сучасними римівками, завданнями та руханкою. Може підійти для проведення відкритого уроку.
Перегляд файлу

Урок №  __30___                     Клас:   ___7__                          Дата: 15.11

Тип уроку: комбінований

Тема: Здоров’я

Мета: презентувати новий лексичний матеріал за темою «Здоров’я», практикувати нові лексичні одиниці, удосконалювати вміння та навички аудіювання, читання, письма, усного мовлення, вчитись співпрацювати в групах, формувати правила здорового способу життя; розвивати мовленнєві компетенції, комунікативні вміння учнів з опорою на наочність, вдосконалювати навички аудіювання та діалогічного мовлення; розвивати критичне та логічне мислення,  тренувати пам’ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, встановлювати зв’язки учбового матеріалу з життям; виховувати зацікавленість здобувачів освіти у розширенні свої знань, загальну культуру, заохочувати до здорового способу життя.

Обладнання: підручники, робочі зошити, словники, ілюстрації з новими лексичними одиницями по темі «Здоров’я», стікери з новими ЛО , тематичні малюнки, вивіска «One apple a day keeps a doctor away», плакат « You should/shouldnt», наліпки «+» та «-«,  ілюстрація яблучка «Health» , яблука, ноутбук, роздатковий матеріал для різного типу завдань, тематичні малюнки.

Хід уроку

Вступна частина

  1. Привітання. Введення в іншомовну атмосферу    1 хв.
  2. Повторення правил класу                                        1 хв.
  3. Оголошення теми і мети уроку                               2 хв.

Основна частина

  1. Активізація нових лексичних одиниць                  3 хв. 
  2. Спілкування в парах                                                5 хв.
  3. Аудіювання                                                              5 хв.
  4. Розминка                                                                  1 хв.
  5. Письмо                                                                    10 хв.
  6. Обговорення                                                            2 хв.
  7. Читання                                                                    4 хв.

Заключна частина

  1. Підсумки                                                                  8 хв.
  2. Рефлексія                                                                 2 хв.
  3. Домашнє завдання                                                  1 хв.

 

 

Вступна частина

  1. Привітання

T: Hello ,class! C: Hello ,teacher! T:How are you? How do you feel? Ok? Good? Let’s check!

Chant: I say “Class” you say “Yes!” “ Claaass!” “Yesss!” 

Ok, I see that everything is fine.

  1. Today we continue to learn topic about Health. Please, look at the blackboard. What do you see? Yees, this is famous English adverb. Let’s read! “One apple a day keeps a doctor away.” Ones more! Now one by one. Good!  Let’s translate!
  2. Before starting of our lesson let’s remind our class rules!

Rule 1: follow direction quickly.

Rule 2: rise your hand for permission to speak.

Rule 3: rise your hand for permission to leave your sit

Rule 4: make smart choices.

Rule 5: take your tears to make your teacher happy!

Claaaassssss ! Go!

Основна частина

  1. Активізація нових лексичних одиниць

We have got some new words, which we will use on our lesson. Please , look at the blackboard, read and translate them.( then everyone repeats the word and show it with gesture)

sore throat, headache, to stay in bed, to feel better, to write a prescription,

to take a medicine, to go to the chemist’s, to examine the patient, a family doctor, to phone the mother, to feel ill

  1. Спілкування (робота в парах)

1.What do you do when you have some problems with health?

2.Do you follow the doctor’s advice?

3.What do you do to be healthy?

Think and answer. Please, stand up and make 2 circles: the 1st-in, the 2nd-out. You should discuss this question. Move on circle when I clap my hands.

(Учні утворюють два кола та рухаючись по ньому обговорюють запитання)

  1. Аудіювання

I will read the text. Your task is listen to me very carefully and if you hear your words- you pick the sticker on me. Ok?

( В роздає кожному учневі стікер з будь-якою новою ЛО, учні слухають текст і ,почувши своє слово,  клеять наліпку на вчителя)

THE DOCTOR’S VISIT

Steve started to feel ill on Monday morning at school. He had a headache and a sore throat.Steve phoned the mother. Besides he was sneezing and coughing badly. His mother took him home . Steve had a fever. She said, “You have to stay in bed. I’ll call the doctor.” Mrs Parker phoned their family doctor, Mr Johnson. Mr Johnson came in an hour. He examined his patient, listened to his heart and lungs, looked at his eyes and ears. Steve had a bad cold. The doctor said, “Steve, you have to stay in bed for a day, take medicine, drink hot milk with butter and honey, dear. Here’s the prescription, Mrs Parker. Please, go to the chemist’s. I think everything will be fine in a week. Follow my advice, please.”

The boys’ health improved wonderfully. Steve felt better in a week under the doctor’s treatment.

(Учні розбирають свої стікери, вчитель читає текст повторно. Завдання учнів- показати жестами своє слово, під час прослуховування тексту)

Now, you task is to show your words with gesture and sounds. Take off your stickers,  and listen to me again.

7. Розминка

“ I can walk, I can talk,

I can hear, I can see,

I can swim, I can jump,

I can run, this is fun!”

  1. Письмо. ( Робота в парах)

Work in pairs. Now, your task is to make a list what should we do to be healthy. When you hear “clap” you change your sit and continue the list until you are on your sit.

(Учні в парах складають список порад «Що потрібно робити щоб бути здоровим?» Почувши звуковий сигнал, вони змінюють свої місця, залишаючи аркуш іншій парі для продовження. І так до тих пір, поки учні не займуть своє вихідне положення)

Chant: T: Are you ready? C: Yes, we are! T: 1,2,3-eyes on me. C: 1,2-eyes on you! T: Magic Finger’s in the air! C: This is my amazing day!

  1. Обговорення

Please, read your lists and discuss the rules

 

(Діти зачитують поради та обговорюють їх)

 

  1. Читання «Health rules

You’ve discussed the questions, now look at the blackboard . You see “Health rules”. Your task is to read , translate and tick “+” if the statement is true, or “-‘ if the statement is false.

(Учні читають речення та позначають «+» якщо твердження вірне ,або «-«, якщо ні.)

  1. You should wash your hands.   +
  2. You should eat and sleep when you want.      –
  3. You shouldn’t do morning exercise    -
  4. You should go out without a hat.   -
  5. You should visit a dentist twice a year.     +
  6. You mustn’t smoke.   +
  7. You should eat fruit and vegetable.  +
  8. You shouldn’t go for a walk.   –
  9. You should follow the doctor’s advice.  +
  10. You should visit a family doctor if you have problem with your health.  +

Заключна частина

  1.  Підсумки ( Колективна робота « Здоровя – це…»)

 

As you see, our topic is connected to health and apples. I’ve got some rules to be healthy. Now, come to me one by one, please. Take any apple, read, translate, find the picture and tick it on the blackboard near the “Health”. Let’s go!

(На кожному яблуку закріплене правило здорового способу життя. Учні по черзі зачитують, знаходять відповідну ілюстрацію та кріплять її на дошці)

  1. Рефлексія

How do you feel? What have you learnt on this lesson? What was easy for you? What would you like to get to know more?

I’m proud of you so much. You are brilliant!

  1. Домашнє завдання

Open your dairies and write down your homework (ex. 5, p.69)

Thank you for our lesson. You may go out. Goodbye!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 березня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку