Конспект уроку "Хто що робить"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 15

Тема. Хто що робить?

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.

Очікувані результати:

Виявляє: значення праці для добробуту країни.

Самостійно будує коротке зв'язне висловлювання

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 15

Тема. Хто що робить?

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.

Очікувані результати:

Виявляє: значення праці для добробуту країни.

Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання

Обладнання: мультимедійний комплекс; окуляри; крісло або стілець; ілюстрації із зображенням людей різних професій

І.Ранкове коло

1.Вітання

Утворимо разом коло!

Скільки друзів – глянь навколо!

Руку дружби простягну,

З другом сварку не почну.

Будемо всі дружно грати

Правил гри не забувати.

2.Вправа «Чарівні окуляри»

- Це – «чарівні окуляри». Той, хто їх одягає, бачить в інших лише гарне, навіть ті гарні риси, які приховані. А той, хто одягає окуляри – сам стає кращим. (Діти по черзі вдягають окуляри і говорять комусь із друзів щось приємне про них)

3. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами поговоримо про професії

ІІ. Вправа «Крісло автора»

Діти по черзі сідають у крісло і розповідають, ким вони хочуть стати у майбутньому, яку професію мріють обрати.

Я мрію стати …

ІІІ. Щоденні новини

  • Я сьогодні хочу вам повідомити щось для вас зовсім нове.

Вам відомо слово «праця». Хоч ви ще маленькі, але ви вмієте працювати. Кожен вдома виконує якусь роботу. А коли ви виростете, ви оберете якусь роботу – професію. А що ж таке професія? Професія – це назва певної роботи, праці, для якої потрібно вчитися. Сьогодні у світі понад 40 тисяч  професій.

ІУ. Фізкультхвилинка. Руханка під пісню «Черепаха – аха»

ttps://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM

У. Перегляд презентації «Відгадай професію»

https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk

УІ. Робота за завданнями підручника. С. 28 – 29.

УІ. Вправа «Відгадай професію» (за ілюстраціями)

УІІ. Фізкультхвилинка

Буратино потягнувся,

Раз – нагнувся, два – нагнувся.

Руки в сторони розвів.

Мабуть ключик загубив.

А щоб ключик цей дістати,

Треба нам навшпиньки стати.

УІІІ. Робота над загадками

Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 

Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… ПІЛОТ

 

Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.

Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР

 

ІХ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 15

 Х. Слухання пісні про професії «Ми всі потрібні»

https://www.youtube.com/watch?v=w_mHkn2g8MA

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Валентина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
10078
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку