За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 15
Тема. Хто що робить?
Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.
Очікувані результати:
Виявляє: значення праці для добробуту країни.
Самостійно будує коротке зв'язне висловлювання
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 15
Тема. Хто що робить?
Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.
Очікувані результати:
Виявляє: значення праці для добробуту країни.
Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання
Обладнання: мультимедійний комплекс; окуляри; крісло або стілець; ілюстрації із зображенням людей різних професій
І.Ранкове коло
1.Вітання
Утворимо разом коло!
Скільки друзів – глянь навколо!
Руку дружби простягну,
З другом сварку не почну.
Будемо всі дружно грати
Правил гри не забувати.
2.Вправа «Чарівні окуляри»
- Це – «чарівні окуляри». Той, хто їх одягає, бачить в інших лише гарне, навіть ті гарні риси, які приховані. А той, хто одягає окуляри – сам стає кращим. (Діти по черзі вдягають окуляри і говорять комусь із друзів щось приємне про них)
3. Повідомлення теми уроку
Сьогодні ми з вами поговоримо про професії
ІІ. Вправа «Крісло автора»
Діти по черзі сідають у крісло і розповідають, ким вони хочуть стати у майбутньому, яку професію мріють обрати.
Я мрію стати …
ІІІ. Щоденні новини
Вам відомо слово «праця». Хоч ви ще маленькі, але ви вмієте працювати. Кожен вдома виконує якусь роботу. А коли ви виростете, ви оберете якусь роботу – професію. А що ж таке професія? Професія – це назва певної роботи, праці, для якої потрібно вчитися. Сьогодні у світі понад 40 тисяч професій.
ІУ. Фізкультхвилинка. Руханка під пісню «Черепаха – аха»
ttps://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM
У. Перегляд презентації «Відгадай професію»
https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk
УІ. Робота за завданнями підручника. С. 28 – 29.
УІ. Вправа «Відгадай професію» (за ілюстраціями)
УІІ. Фізкультхвилинка
Буратино потягнувся,
Раз – нагнувся, два – нагнувся.
Руки в сторони розвів.
Мабуть ключик загубив.
А щоб ключик цей дістати,
Треба нам навшпиньки стати.
УІІІ. Робота над загадками
Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.
Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… ПІЛОТ
Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.
Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».
Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР
ІХ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 15
Х. Слухання пісні про професії «Ми всі потрібні»
https://www.youtube.com/watch?v=w_mHkn2g8MA