20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Конспект уроку "Хто що робить"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 15

Тема. Хто що робить?

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.

Очікувані результати:

Виявляє: значення праці для добробуту країни.

Самостійно будує коротке зв'язне висловлювання

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 15

Тема. Хто що робить?

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.

Очікувані результати:

Виявляє: значення праці для добробуту країни.

Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання

Обладнання: мультимедійний комплекс; окуляри; крісло або стілець; ілюстрації із зображенням людей різних професій

І.Ранкове коло

1.Вітання

Утворимо разом коло!

Скільки друзів – глянь навколо!

Руку дружби простягну,

З другом сварку не почну.

Будемо всі дружно грати

Правил гри не забувати.

2.Вправа «Чарівні окуляри»

- Це – «чарівні окуляри». Той, хто їх одягає, бачить в інших лише гарне, навіть ті гарні риси, які приховані. А той, хто одягає окуляри – сам стає кращим. (Діти по черзі вдягають окуляри і говорять комусь із друзів щось приємне про них)

3. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами поговоримо про професії

ІІ. Вправа «Крісло автора»

Діти по черзі сідають у крісло і розповідають, ким вони хочуть стати у майбутньому, яку професію мріють обрати.

Я мрію стати …

ІІІ. Щоденні новини

  • Я сьогодні хочу вам повідомити щось для вас зовсім нове.

Вам відомо слово «праця». Хоч ви ще маленькі, але ви вмієте працювати. Кожен вдома виконує якусь роботу. А коли ви виростете, ви оберете якусь роботу – професію. А що ж таке професія? Професія – це назва певної роботи, праці, для якої потрібно вчитися. Сьогодні у світі понад 40 тисяч  професій.

ІУ. Фізкультхвилинка. Руханка під пісню «Черепаха – аха»

ttps://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM

У. Перегляд презентації «Відгадай професію»

https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk

УІ. Робота за завданнями підручника. С. 28 – 29.

УІ. Вправа «Відгадай професію» (за ілюстраціями)

УІІ. Фізкультхвилинка

Буратино потягнувся,

Раз – нагнувся, два – нагнувся.

Руки в сторони розвів.

Мабуть ключик загубив.

А щоб ключик цей дістати,

Треба нам навшпиньки стати.

УІІІ. Робота над загадками

Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 

Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… ПІЛОТ

 

Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.

Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР

 

ІХ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 15

 Х. Слухання пісні про професії «Ми всі потрібні»

https://www.youtube.com/watch?v=w_mHkn2g8MA

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку