Конспект уроку з математики 2 клас (За підручником О.Гісь, І.Філяк)
Тема: Хвилина. Поняття «минуло 5 хвилин». Співвідношення між годиною і хвилиною. Задачі на визначення кінця і початку події.
Мета: Повторити з учнями відомості про хвилину, поняття «минуло 5 хвилин»; співвідношення між годиною і хвилиною; формувати вміння та навички визначати тривалість часу, орієнтуватися за годинником; розв’язувати задачі на знаходження часу; розвивати вміння правильно формувати висловлювання з вивчених математичних термінів; виховувати любов до математики.
Хід уроку
І. Організація класу.
Привітання
Рада, діти, вас вітати.
Математики навчати.
Нумо разом працювати:
Інтелект свій розвивати!
-Під час роботи проявляйте уважність, організованість і кмітливість.
-Девіз уроку: «Бережіть кожну хвилину!»
ІІ. Актуалізація опорних знань.
50-7= 1 год-10хв=
53-8= 1 год-20хв=
59-9= 14 хв+22хв=
13+15= 1 год-60хв=
20+45= 23хв+45хв=
20-(9+3)= 67+(28-18)=
46-(35+10)= 50-(29-13)=
-Діти, запишіть сьогоднішнє число, класна робота.
-Заокругліть подані числа та запишіть:
12 38 81 66 92 23 74 57
10 40 80 70 90 20 70 60
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-Послухайте казку:
Жив собі хлопчик Петрик. Навчався він у 3 класі і весь час не встигав: своєчасно прийти на урок, вивчити правила, прочитати оповідання, повторити таблицю множення і т.д.
І ось, одного разу він не помітив, що у нього забрали час і став він дідусем.
- Чому ж з ним це трапилось?
- Допоможемо ми Петрику стати знову учнем?
- Хвилини біжать одна за одною, не зупиняючись. Вони складаються в години, дні, роки. Тому, кожну хвилину потрібно цінувати і берегти. Цінуйте кожну хвилину!
- Сьогодні ми будемо визначати час за годинником; визначати тривалість події; початок та закінчення події.
ІV. Робота над темою уроку.
Велику стрілку називають хвилинною стрілкою, а малу — годинною.
Якщо хвилинна стрілка перемістилася від одного числа до наступного, то минуло 5 хвилин (5 хв).
Наприкінці травня норма з техніки читання для другокласника – 60 слів за хвилину. У січні Надійка з 2-А класу читала 42 слова за хвилину. У березні – на 10 слів за хвилину більше, ніж у січні. У травні – на 14 слів за хвилину більше, ніж у березні. Чи виконала Надійка норму з техніки читання?
Січень – 42 сл.
Березень - ?, на 10 сл. більше
Травень - ?, на 14 сл. більше
1)42+10=52 (сл..) – в березні;
2)52+14=66 (сл..)- в травні.
Відровідь: Надійка виконала форму з техніки читання – 66 слів.
Рік має 10 місяців.
Кожен місяць має однакову кількість днів.
Доба має 12 годин.
Місяць складається з 3 тижнів.
Година має 60 хв.
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
-Ось і швидко сплинув час. Годинник вказує на закінчення уроку. Петрик знову став хлопчиком.
Чи сподобався вам урок?
-Оберіть смайлик, який характеризує ваш настрій на кінець уроку.