Конспект уроку " Хвилина. поняття "минуло 5 хвилин". Співвідношення між годиною і хвилиною".

Про матеріал
Конспект уроку з математики до підручника О. Гісь, І. Філяк, 2 клас. Мета: Повторити з учнями відомості про хвилину,  поняття «минуло  5  хвилин»; співвідношення  між годиною  і  хвилиною; формувати вміння та навички визначати тривалість часу, орієнтуватися за годинником; розв’язувати задачі на знаходження часу; розвивати вміння правильно формувати висловлювання з вивчених математичних термінів; виховувати любов до математики.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики 2 клас (За підручником О.Гісь, І.Філяк)

Тема: Хвилина. Поняття «минуло 5 хвилин». Співвідношення між годиною і хвилиною. Задачі на визначення кінця і початку події.

Мета: Повторити з учнями відомості про хвилину,  поняття  «минуло  5  хвилин»; співвідношення  між  годиною  і  хвилиною; формувати вміння та навички визначати тривалість часу, орієнтуватися за годинником; розв’язувати задачі на знаходження часу; розвивати вміння правильно формувати висловлювання з вивчених математичних термінів; виховувати любов до математики.

Хід уроку

І. Організація класу.

Привітання

Рада, діти, вас вітати.

Математики навчати.

Нумо разом працювати:

Інтелект свій розвивати!

-Під час роботи проявляйте уважність, організованість і кмітливість.

-Девіз уроку: «Бережіть кожну хвилину!»

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок:

50-7=    1 год-10хв=

53-8= 1 год-20хв=

59-9= 14 хв+22хв=

13+15= 1 год-60хв=

20+45= 23хв+45хв=

  1. Робота за картками (щоденні 3)

20-(9+3)= 67+(28-18)=

46-(35+10)= 50-(29-13)=

  1. Каліграфічна хвилинка:

-Діти, запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

-Заокругліть подані числа та запишіть:

12  38  81  66  92  23  74  57

10  40  80  70  90  20  70  60

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Послухайте казку:

 Жив собі хлопчик Петрик. Навчався він у 3 класі і весь час не встигав: своєчасно прийти на урок, вивчити правила, прочитати оповідання, повторити таблицю множення і т.д.

  • Встигну!- говорив він.

І ось, одного разу він не помітив, що у нього забрали час і став він дідусем.

- Чому ж з ним це трапилось?

- Допоможемо ми Петрику стати знову учнем?

- Хвилини біжать одна за одною, не зупиняючись. Вони складаються в години, дні, роки. Тому, кожну хвилину потрібно цінувати і берегти. Цінуйте кожну хвилину!

 - Сьогодні ми будемо визначати час за годинником; визначати тривалість події; початок та закінчення події.

ІV. Робота над темою уроку.

  1. Робота за підручником, с.173 завдання 2-3. Розгляд годинника.

Велику стрілку називають хвилинною стрілкою, а  малу  — годинною.

Якщо хвилинна стрілка перемістилася від одного числа до наступного, то минуло 5 хвилин (5 хв).

  1. Робота в парах над завданням 7.
  2. Фізкультхвилинка
  3. Робота над задачею:

Наприкінці травня норма з техніки читання для другокласника – 60 слів за хвилину. У січні Надійка з  2-А класу читала 42 слова за хвилину. У березні – на 10 слів за хвилину більше, ніж у січні. У травні – на 14 слів за хвилину більше, ніж у березні. Чи виконала Надійка норму з техніки читання?

 

 

Січень – 42 сл. 

Березень - ?, на 10 сл. більше

Травень - ?, на 14 сл. більше


1)42+10=52 (сл..) – в березні;

2)52+14=66 (сл..)- в травні.

Відровідь: Надійка виконала форму з техніки читання – 66 слів.

  1. Гра «Правда – не правда» з цеглинками LEGO. (зелений колір – правда; червоний колір – не правда).

Рік має 10 місяців.

Кожен місяць має однакову кількість днів.

Доба має 12 годин.

Місяць складається з 3 тижнів.

Година має 60 хв.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Ось і швидко сплинув час. Годинник вказує на закінчення уроку. Петрик знову став хлопчиком.

Чи сподобався вам урок?

-Оберіть смайлик, який характеризує ваш настрій на кінець уроку.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2023
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку