Конспект уроку інформатики на тему: «Ознайомлення з пристроями комп’ютера». підручник «Я досліджую світ» Н. Морзе, О. Барна частина 2

Про матеріал
Конспект уроку інформатики на тему: «Ознайомлення з пристроями комп’ютера». Підручник «Я досліджую світ» Н. Морзе, О. Барна частина 2 , урок № 8 «Які при строї я використовую для роботи з відео й зображеннями?» стр36-39.
Перегляд файлу

Тема: «Ознайомлення з пристроями комп’ютера»

Мета: ознайомити дітей з будовою комп'ютера, його складовими частинами та їхнью взаємодією; відпрацювання практичних навичок роботи на комп'ютері; розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення; виховувати відповідальність, самостійність, підвищувати інформаційну культуру учнів, інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань., формування вмінь та навичок.

Обладнання: підручник «Я досліджую світ» Н. Морзе, О. Барна частина 2 , урок № 8 «Які при строї я використовую для роботи з відео й зображеннями?» стр36-39, зображення смайликів, правила поведінки в комп'ютемному класі, презентація з фотографіями пристроїв.

Хід уроку:

І. Організація класу

Ось і все! Дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте, діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

Настрій на урок візьмемо,

Й працювати розпочнемо

  • Дітки, погляньте на ці смайлики та оберіть той,  який відповідає вашому настрою з яким ви прийшли на урок. Підніміть ручку в кого сьогодні хороший настрій. В кого задовільний? А в кого поганий? Бачу, що настрій не у всіх гарний. Для того, щоб підняти поганий настрій, подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі.

II. Перевірка домашнього завдання

  • А зараз, давайте перевіримо як ви готувалися до уроку. Пригадайте, яке домашне завдання потрібно було вам виконати на сьогодні. Хто хоче відповісти? Молодці!

III. Актуалізація опорних знань

  1. Повторення вивченого матеріалу
  •                     Перед початком роботи давайте перевіримо, чи добре ви пам’ятаєте правила поведінки в комп'ютемному класі. Я буду зачитувати правила, а ви якщо відповідь правильна плескаєте  в долоньки один раз, а якщо неправильна -  то всі сидите тихенько-тихенько. Домовились?

 В кабінет інформатики потрібно вбігати і при цьому сильно кричати. (Ні)

 Працювати за комп’ютером можна тільки з дозволу вчителя. (Так)

  Приходячи до кабінету, приносьте із собою їжу та напої. (Ні)

 Не можна торкатися і висмикувати дроти і розетки. (Так)

 На клавіші потрібно тиснути сильно  (Ні)

 Не можна торкатися пальцями екрана монітора. (Так).

 Гратися на комп’ютері можна досхочу (Ні)

 Відстань від очей до екрана повинна бути не меншою ніж 50 см. (Так).

  1. Вступна бесіда
  •      Ми знаєм, що слова і речення складаються з різних частинок.  А як ви думаєте, комп’ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні ми дізнаємось з яких же частинок він складається., на уроці ми будемо знайомитись із складовими персонального комп’ютера (пристроями, що працюють з інформацією).

IV. Пояснення нового матеріалу

  1. Бесіда
  • Крім монітора, клавіатури й миші до системного блока комп’ютера можна підключити інші пристрої. Для відтворення звуку до комп’ютера приєднують колонки. Для друку зображень або тексту використовують принтер. Сканер призначено для подання в комп’ютерному вигляді тексту або малюнків, які надруковані на папері. ( фотографії монітора, клавіатури, миші, системного блоку, колонок, принтера, сканера ( презентація))
  • Передавати та зберігати зображення чарівної краси природи, подій, що відбулися, людей і тварин можна за допомогою фотоапаратів. Зберігати не лише зображення предметів і людей, а і їхні рухи та звуки надають можливість сучасні відеокамери, веб-камери. На смартфонах або планшетах також можна зберегти зображення чи записати відео. (презентація)
  • Щоб показати малюнки, відео, тексти на великому екрані або на мультимедійній дошці, використовують проектор. Для роботи з відео та зображеннями на екрані є спеціальні програми. За їх допомогою можна переглядати зображення або відтворювати відео. Щоб переглянути наступне зображення на смартфоні, переглянуте перегортають. Достатньо провести по екрану рукою так, ніби гортаєш сторінку книжки. За допомогою миші це роблять інакше. Вказівник миші наводять на кнопку і клацають лівою кнопкою миші. ( презентація)
  1. Фізкультхвилинка ( відео)
  • Ви напевне втомилися. Давайте проведемо фізкультхвилинку.

https://www.youtube.com/watch?v=WE1EsSuhCd8

V.  Закріплення нового матеріалу.

  1.  Робота з підручником

-  Дітки, відкрийте ваші підручники на. сторінкі 37.   Погляньте на перший малюнок. Що на ньому зображенно? ( Мікрофон, колонки, принтер, сканер)

-  Назвіть для чого використовуються ці прилади.

- Дітки, а які з цих приладів є у вас дома? А які є в нашому класі?

- Довайте розглянемо наступний малюнок.  Хто хоче зачитати  які прилади тут зображено? ( Фотоапарат, веб-камера, відеокамера)

- Де ми застосовуємо ці прилади?

- Який із цих приладів ви б використали для того, щоб показати бабусі свої малюнки чи роботи? А що було б корисним для того щоб знімати вистави?

VI.  Виконання практичних завдань за комп’ютером

  1. Практична робота
  • Дітки, зараз ми будемо виконувати завдання за комп’ютерами. Вам потрібно з’єднати зображення пристрою з його назвою. Для цього потрібно перемісти планку з назвою на відповідний малюнок. Всі зрозуміли? Тоді сідаємо за комп’ютери, але всі пам’ятайте правила поведінки. Якщо щось не зрозуміло піднімайте руку і запитуйте.
  • Молодці! Всі впоралися з завданням. Сідаємо за свої місця.
  1. Вправа для очей ( відео)
  • А тепер давайте зробимо коротеньку розминку для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

VII.  Підведення підсумків уроку.  Рефлекція.

  • Діти,  про що ми сьогодні говорили на уроці?
  • Які прилади ви знаєте ?
  • Для чого ми використовуємо принтер? А для чого сканер? Для чого колонки і навушники?
  • Що ми використаємо для виведення зображень та відео на велику дошку ?
  • Чи змінився ваш настрій до кінця уроку?
  • Молодці дітки, всі ви дуже старанно працювали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Енот Мася
Додано
14 лютого
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку