Клас 2
Урок 6
Тема: КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА, ЯК ЗАСІБ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ
Мета уроку:
Навчальна: ознайомити учнів з будовою комп’ютера, його складовими частинами, відпрацювати практичні навички роботи на комп’ютері, сформувати навички роботи з мишкою та клавіатурою, навчити працювати в групі.
Розвивальна: розвити просторову уяву, пам’ять, логічне мислення, спостережливість.
Виховна: виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером, розвивати логічне і образне мислення.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: комп’ютери, картки «Хмаринки», пазли «Комп’ютер»
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання. Повторення правил ТБ.
Правил безпеки дотримуйся, друже,
Тоді з комп’ютером будеш у дружбі!
Робота в парах. Розкажіть, які ви знаєте правила безпечної роботи в комп’ютерному класі.
ІІ Актуалізація опорних знань
«ХМАРИНКА»
ІІІ Мотивація навчальної діяльності
Діти відгадують загадки, за правильну відповідь отримують частки пазлу та складають картинку.
А, Б, В, Г, Д і кома –
|
Ця всесвітня мережа
Ось я кнопку натискаю |
Ось я кнопку натискаю
Він блискучий та яскравий,
В неї довгий сірий хвіст,
|
ІV Повідомлення теми і мети уроку:
Ми знаєм, що слова і речення складаються з різних частинок. А як ви думаєте, комп’ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні ми дізнаємось з яких же частинок він складається., на уроці ми будемо знайомитись із складовими персонального комп’ютера (пристроями, що працюють з інформацією).
V Вивчення нового матеріалу
Сучасна людина отримує дуже багато інформації. Нашими помічниками під час роботи з інформацією є цифрові пристрої, зокрема комп’ютер.
Сучасний комп’ютер – це універсальний пристрій для створення, опрацювання, збереження, захисту і передавання інформації.
Назви сфери людської діяльності, де використовуються комп’ютери?
Комп’ютери можуть опрацьовувати різну інформацію: тексти, зображення, звуки. Інформація в комп’ютері закодовується за допомогою двох цифор:
0 і 1.
Комп’ютери та інші пристрої складаються з пристроїв введення, виведення, зберігання й опрацювання інформації. До пристроїв ввдення інформації відносяться клавіатура, миша, мікрофон , веб-камера, джойстик, сканнер.
До пристроїв виведення інформації відносяться монітор, принтер, колонки, навушники, плотери. До пристроїв збереження та обробки та збереження інформації відноситься системний блок.
VI Фізкультхвилинка
Віконце ми відкрили,
Повітря запросили
До нашої кімнати
У гості завітати.
Всі руки піднімемо
Та глибоко вдихнемо
Раз-два, раз-два,
Дружніше легені тренувати
VIІ Робота за комп’ютером
Практична робота учнів. Використання розвивальних ігор Gcompris для формування навичок роботи з мишею та клавіатурою.
VІІI Релаксація
Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву сторону, стільки ж в ліву сторону.
Розслабляючи очні м’язи, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
ІХ Закріплення знань та вмінь
Які пристрої комп’ютера аналогічні можливостям людини |
|
Людина |
Комп’ютер |
Пам’ять |
|
Мислення |
|
Органи чуття |
|
Голос і жести |
|
Х Підпиття підсумків
Гра «мікрофон»
Закінчить речення:
-я тепер знаю….
-я тепер умію….
-я буду пам’ятати…..
До нових зустрічей!