Конспект уроку "Комп'ютерна техніка як засіб здійснення дій з інформацією"

Про матеріал
Сучасна людина отримує щодня дуже багато інформації. Для упорядкування та опрацювання отриманої інформації нам допомогають різноманітні цифорові пристрої. Особливе місце серед них займає комп'ютер.
Перегляд файлу

Клас 2

Урок 6

 

Тема: КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА, ЯК ЗАСІБ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити учнів з будовою комп’ютера, його складовими частинами, відпрацювати практичні навички  роботи на комп’ютері, сформувати навички роботи з мишкою та клавіатурою, навчити працювати в групі.

Розвивальна: розвити просторову уяву, пам’ять, логічне мислення, спостережливість.

Виховна: виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером, розвивати логічне і образне мислення.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютери, картки «Хмаринки», пазли «Комп’ютер»

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання. Повторення правил ТБ.

Правил безпеки дотримуйся, друже,

Тоді з комп’ютером будеш у дружбі!

Робота в парах. Розкажіть, які ви знаєте правила безпечної роботи в комп’ютерному класі.

 

ІІ Актуалізація опорних знань

 

«ХМАРИНКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

 

 Діти відгадують загадки, за правильну відповідь отримують частки пазлу та складають картинку.

 

А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …………… (клавіатура)

Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний - …………… (монітор)

Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …………. (блок)

 

Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)

Хто хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук)

 

Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні й картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...(принтер)

Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні й картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...(принтер)

Він блискучий та яскравий,
Містить він кіно цікаве. (Лазерний диск)

 

В неї довгий сірий хвіст, 
До курсору має хист. (Комп’ютерна мишка)

 

 

 

 

 

 

 

ІV Повідомлення теми і мети уроку:

Ми знаєм, що слова і речення складаються з різних частинок.  А як ви думаєте, комп’ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні ми дізнаємось з яких же частинок він складається., на уроці ми будемо знайомитись із складовими персонального комп’ютера (пристроями, що працюють з інформацією).

 V Вивчення нового матеріалу

Сучасна людина отримує дуже багато інформації. Нашими помічниками під час роботи з інформацією є цифрові пристрої, зокрема комп’ютер.

Сучасний комп’ютер – це універсальний пристрій для створення, опрацювання, збереження, захисту і передавання інформації.

Назви сфери людської діяльності, де використовуються комп’ютери?

Комп’ютери можуть опрацьовувати різну інформацію: тексти, зображення, звуки. Інформація в комп’ютері закодовується за допомогою двох цифор:

0 і 1.

 Комп’ютери та інші пристрої складаються з пристроїв введення, виведення, зберігання й опрацювання інформації. До пристроїв ввдення інформації відносяться клавіатура, миша, мікрофон , веб-камера, джойстик, сканнер.

До пристроїв виведення інформації відносяться монітор, принтер, колонки, навушники, плотери. До пристроїв збереження та обробки та збереження інформації відноситься системний блок.

 

 

 


VI Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гості завітати.

Всі руки піднімемо

Та глибоко вдихнемо

Раз-два, раз-два,

Дружніше легені тренувати

VIІ  Робота за комп’ютером

Практична робота учнів. Використання розвивальних ігор Gcompris для  формування навичок роботи з мишею та клавіатурою.

VІІI Релаксація

Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву сторону, стільки ж в ліву сторону.

Розслабляючи очні м’язи, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.

 

 

 

 

 

ІХ Закріплення знань та вмінь

Які пристрої комп’ютера аналогічні можливостям людини

Людина

Комп’ютер

Пам’ять

 

Мислення

 

Органи чуття

 

Голос і жести

 

 

Х Підпиття підсумків

Гра «мікрофон»

Закінчить речення:

-я тепер знаю….

-я тепер умію….

-я буду пам’ятати…..

 

До нових зустрічей!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 жовтня 2019
Переглядів
8948
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку