Конспект уроку "Контрольна робота з української літератури. 5 клас. Л.Глібов. Літописні оповіді. О.Олесь. З.Мензатюк"

Про матеріал
У конспекті уроку подано 2 варіанти різнорівневих контрольних завдань із української літератури для 5 класу за новою програмою у формі тестів та розгорнутих відповідей , за допомогою яких можна виявити знання з теорії літератури та читацьку компетентність здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Контрольна робота. 5клас (тест, розгорнуті відповіді на питання)

Леонід Глібов. Літописні оповіді. Олександр Олесь. Зірка Мензатюк

Мета: виявити рівень знань, умінь , навичок з вище зазначених тем; розвивати самостійність під час роботи з тестовими завданнями, логічне мислення, увагу, вміння висловлювати власні судження на задану тему; виховувати кращі людські якості.

Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь, навичок.

Обладнання: портрети авторів творів,  завдання.

 

                                          Перебіг уроку

І.Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Психологічна настанова.

ІІІ. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

ІV. Інструктаж до виконання завдань.

V. Написання роботи з тематичного оцінювання.

І варіант

І-ІІ рівні (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1.Різновид художнього тропу, в якому назву одного предмета перенесено на інший, якщо за якимись ознаками вони подібні, називається:

А епітетом;   Б метафорою;   В порівнянням.

2.В літописній оповіді «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»  говориться про:

А охрещення князем Русі;   Б його смерть;    В його любов до книг.

3.Хто автор загадок  «Хто вона?»,  «Хто розмовляє?»:

А   народ;   Б Л.Глібов;   В Нестор.

4. Загадка, відгадку на яку можна прочитати за першими літерами кожного рядка, називається:

А  віршованою;   Б примовкою;   В акровіршем.

5.Найдавніший літопис нашого народу називався:

А «Таємниця козацької шаблі»;   Б «Повість минулих літ»;   В «Княжа Україна».

6. «Так не посоромимо землі Руської, а ляжемо тут кістьми, бо мертві не знають ганьби», -  говорив князь:

А Володимир;   Б Ярослав;   В Святослав.

ІІІ рівень(кожна правильна відповідь – 1 бал)

1.Назвіть 5 найкращих рис характеру Наталочки Руснак (за повістю З.Мензатюк  «Таємниця козацької шаблі»).

2.Які твори називають драматичними.

ІV рівень(4 бали)

Напишіть твір-мініатюру «Герой якого твору може бути для мене взірцем, ідеалом?»

 

 

 ІІ варіант

 І-ІІ рівні(кожна правильна відповідь – 1 бал)

1.Кого в акровірші Л.Глібова «Хто сестра і брат?» названо братом і сестрою:

А зиму і літо;   Б гречку і просо;   В вареник і ластівку.

2.Автором «Повісті минулих літ» вважають:

А О.Олеся;   Б Нестора;   В Л.Глібова.

3.Хто з князів здійснив похід на Царгород (за твором О.Олеся «Княжа Україна»)?

А Святослав;   Б Ярослав;   В Олег.

4.Обери персонажів твору З.Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»:

А Кирило Кожумяка, князь, князівна;

Б Кий, Щек, Хорив,Либідь;

В Антип, Наталочка, Северин.

5.Кому належать слова: «Велика-бо користь від навчання книжного. Книги – мов ріки, які напоюють собою увесь світ…»?

А князю Святославу;   Б князю Ярославу;   В князю Володимиру.

6.Реплікою в драматичному творі називають:

А додаткові зауваження й пояснення;   Б влучний вислів, який не виражає закінченої думки;   В слова дійової особи, з якими вона звертається до іншої дійової особи.

ІІІ рівень(кожна правильна відповідь – 1 бал)

1.Схарактеризуйте образ улюбленого героя з вивчених творів.

2.Літопис – це…

 ІV рівень(4 бали)

Напишіть твір-мініатюру «Духовний заповіт Ярослава Мудрого своїм нащадкам».

VІ. Організований збір зошитів, відповіді на питання учнів.

VІІ. Рефлексія.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

  • Що в  завданнях було найважче?
  • Що виконувати було найлегше?
  • Що треба повторити?

VІІІ. Домашнє завдання: прочитати  твір Марини Павленко «Миколчині історії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку