ЕПІГРАФ «Плинь, моя пісне, як хвиля хибкая, - Вона не питає, куди вона плине; Линь, моя пісне, як чайка пруткая, - Вона не боїться, що в морі загине.» Л.Українка
Номер слайду 3
«Мозковий штурм» Чи може тяжко хвора людина радіти життю, бачити красу світу? Чому це питання ми піднімаємо, говорячи про творчість саме Лесі Українки?
Номер слайду 4
Л.Українка «Тиша морська»
Номер слайду 5
«Семантична карта» Море
Номер слайду 6
Робота в групах 1-ша група – визначає тему та їдею твору. 2-га група – характеризує образ ліричної героїні. 3-тя група – визначає художні засоби твору та їхню роль в тексті. 4-та група – доводить, що цей твір за жанром – ліричний вірш.
Номер слайду 7
«Розсипані слова» і д р о г ь т с ь м у ж н і с т ь е д л и в і с т ь с п р а в
Номер слайду 8
«Сенкан» Заданий термін; Опис іменника двома прикметниками; Дія прикметника, передана трьома дієсловами; Словосполучення чи речення; Висновок.
Номер слайду 9
Завдання додому В.р. – повідомлення «Леся Українка і Сумщина». Д.р. – скласти розповідь про свої враження від перебування на морі. С.р. – підібрати вірші інших поетів про море та зробити ілюстрації.