План конспект уроку з ЛФК
для учнів 3 Р класу №34
Тема : Динамічні дихальні вправи. Профілактика плоскостопості. Розучування гри «Гопак».
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою .
Завдання:
1) освітня: Навчити виконувати динамічні дихальні вправи, контролювати ритм, частоту і глибину дихання.
2) оздоровча: Формування просторового орієнтування під час виконання загально розвивальних вправ .
3) розвиваюча: Сприяти розвитку рівноваги , координаційних здібностей під час гри «Гопак».
4) Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень.
5) виховна: Прищеплення інтересу до занять фізкультурою, бажання рости здоровими.
Дата : 2022-2023н.р..
Інвентар та обладнання: ковдра для виконання вправ на підлозі, м’ячик, палиця.
Вчитель фізичного виховання : Демиденко Тетяна Олексіївна
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина . Перевірити ЧСС. |
15хв. |
|
Динамічні дихальні вправи на місці.( Вдихаємо та видихаємо тільки носом). 1- Кроки на місті: - коліно лівої ноги підняти - через ніс вдих; - коліно правої ноги підняти - через ніс вдих. 2-Вправа долоньки: р-на вдих стискаємо на видих розтискаємо. 3 -Руки посилаємо вперед ніби миємо і ніби збризнути воду: - на вдих випрямляємо ручки вперед. 4-Вправа « кішка»(ніби ловимо мишку): - повороти тулуба праворуч , ліворуч з присідом. 5-Вправа «обійми» : - Руки перед собою , і намагаємося звести лікті разом (зводимо вдихаємо, розводимо видихаємо). 6-Вправа «насос» (ніби надуваємо колеса) : - нахил вперед( вдих) піднятись (видих). 7-Вправа для ніг: - закидаємо ліву ніжку назад( вдих)- опускаєш ніжку (видих); - закидаємо праву ніжку назад (вдих) –опускаєм ніжку (видих). 8-Поворот голови : - ліворуч поворот( вдих); - в.п. видих; -праворуч поворот (вдих). 9-«Гойдалка» - праву ніжку ставимо вперед, ліва з заді. Загально розвивальні вправи . - Правою ногою крок вперед, поворот тулуба ліву руку в гору. Крок вперед лівою ногою, поворот тулуба праву руку в гору; -Крок вперед стати на п’ятку правої ноги. Крок вперед стати на п’ятку лівої ноги;
-Стрибки на двох ногах вперед, назад зі з махом рук.
-Стрибки на правій , лівій нозі з підніманням колін , доторкнутись до ліктя.
-Повороти навколо себе, зі з махом рук.
-Правою ногою крок вперед, поворот тулуба ліву руку в гору. Крок вперед лівою ногою, поворот тулуба праву руку в гору . - Крок вперед стати на п’ятку правої ноги, -в.п.. Крок вперед стати на п’ятку лівої ноги, -в.п.. -Стрибки на двох ногах вперед, назад зі з махом рук. -Стрибки на правій , лівій нозі з підніманням колін . - Повороти навколо себе кроком , зі змахами рук.
ІІ. Основна частина. Вправи для корекції плоскостопості : Обертання правою, лівою стопою. Підйом на пальцях ніг та опускання. Ходьба на пальцях по колу . Ходьба на п’явочках по колу. Стрибочки на місці. Напівприсідання на пальцях. Ходьба на зовнішній стороні стопи. Покачування м’ячика стопою або палиці. Ходьба по предмету(палиця). Імітаційні вправи: В.п. о.с. ноги на ширині пліч. - «Метелик» (ручки вгору, ручки вниз через боки); -«Насос»( опускаємо праве, ліве пличе, долоні ковзанним способом по ногам); -«Млин» (доторкнутись правою, лівою рукою підлоги); -«Комарик» (хлопки руками по колу); -«Боксер» (ручки в кулачки вперед); -«Дроворуб» (руки вгору в замочок, нахил до підлоги); -«Чапля»(стояти на одній нозі).
Гопак Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, сили; здатності до аналізу своїх дій і дій інших учнів, узгодження своїх дій з партнером; мовленнєвий розвиток (вдосконалення навички рахунку вголос); виховання комунікаційних навичок. Зміст. Учнів розподіляють на дві команди. Кожна команда утворює коло, гравці кладуть руки на плечі товаришів по команді. За сигналом учителя команди присідають і голосно рахують до десяти. Команда, яка швидше присяде 10 разів, стає переможцем гри. Правила. 1. В одну команду відбирають учнів з подібними психофізичними можливостями. 2. Під час присідань не можна розривати руки. Якщо розрив трапився, команда починає присідати спочатку. 3. Вчитель допомагає рахувати. 4. Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі.
Індивідуальні корекційні вправи : В.п. лежати на підлозі, ноги в колінах зігнуті. 1. групування з сіда кутом; 2 . групування лежачи на спині; 3. розгойдування в угрупуванні; 4 . з упора присівши випрямляючи ноги, упор стоя; 5. 1 - піднімаємо таз ; 2 -3- зжимаємо таз; 4 - опускаємо таз на підлогу (енурез). ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка ЧСС. 2) ходьба 3) вправи, які приводять організм в стан відносного розслаблення , спокою. В.п. о.с. ноги на ширині пліч, закрити очи . Повороти голови праворуч , ліворуч. Нахили голови (вперед, назад, праворуч , ліворуч)
|
3хв
7хв
5хв 10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
10раз
20хв
5хв
5хв 10-12 разів 10-12 разів 10-12 разів
10-12разів 10-12 разів 10-12 разів 10-12 разів 5хв
5хв
5хв |
В одну шеренгу
Вдихаємо через ніс, видихаємо носом гучно, плечи не рухаються. Спину тримати рівно. Плечі не піднімати вгору. Вдих через ніс гучно.
Руками доторкнутись підлоги.
Плечи не рухаються
Слідкувати за диханням
На підлогу дивитись опускаючи глаза.
Тримати рівновагу.
Веселу посмішку показати. Потягнутись вгору.
Тримати рівновагу.
Веселу посмішку показати.
Руки на поясі.
Слідкувати за поставою .
Спинку тримати рівну.
Слідкувати за правильною поставою Руки притискати до ніг Максимально робити нахил Активно працювати Доторкуватись підлоги Тримати рівновагу
Увага техніка безпеки Варіанти гри: 1. Всі учні групуються в одну команду. Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі, а окремо відзначається один чи кілька учнів, які найкраще виконували рухи. 2. Кількість присідань може бути зменшена до п’яти (якщо діти погано засвоїли рахунок до 10). 3. Ігровим завданням може бути не присідання, а інша вправа, виконана дітьми синхронно (похитування в сторони, рухи руками тощо). Міцно тримати ноги. Напрягати мишци сідниць. Спокійно вдихати носиком, видихати.
|