Конспект уроку "Листівка"

Про матеріал
Конспект уроку до проєкту технологічної діяльності учнів "Листівка". Технології 5 клас
Перегляд файлу

Урок_______                                            5 клас         Дата___________

 

Тема уроку: Вибір об’єкта  проектування. Планування роботи з виконання проекту.

Мета уроку:  навчальна- ознайомити учнів з темою проекту, навчити учнів самостійно обирати об’єкт проектування, здійснювати планування роботи з виконання проекту;

розвиваюча- розвивати увагу, спостережливість, аналітичні здібності, естетичний смак, творче мислення; формувати комунікативні, соціальні компетентності, компетентності продуктивної творчої праці;

виховуюча- виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Форма проведення:  комбінований урок

Наочність: підручник, зразки виробів, трафарети-шаблони.

Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я

Хід уроку

І. Організація учнів.

Перевірка присутності і їх готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Учитель: Починаючи роботу над будь-яким задумом, ми завжди плануємо як його зробити. А як називається процес створення будь-якого виробу? Що таке проект?

Минулого року ми з Вами опанували ази проектування нескладних виробів з різних матеріалів. Давайте разом пригадаємо основні етапи проектування виробів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Запорукою будь-якого проекту є вдалий старт, а будь-який проект починається з ідеї. Чітко продумати свій власний виріб, визначитися з напрямом роботи – є основою проектування виробу, тому сьогодні ми з Вами виконаємо підбір об’єкта  для проектування.

IV. Оголошення теми і мети уроку./запис у зошитах: дата, тема/ 

V. Вивчення нового матеріалу.

Учитель: Щороку на нас чекає безліч чудових свят, і, мабуть, кожному хочеться привітати близьких цікавим подарунком, зробленим власноруч. Листівка – цікавий та простий у виготовленні презент, який може виготовити кожен. І хоча єдиної дати появи листівки не існує, оскільки в кожній з країн цей шлях був різним, однак уже кінець XIX століття залишив нам чимале число прекрасних зразків цього жанру, і тому цей час цілком обґрунтовано можна назвати періодом розквіту мистецтва листівки.

   Поява листівки багато в чому було викликано суто практичними потреби, так і сьогодні вона, не втративши своєї первісної функції, є одним з видів поштового зв'язку, хоча і мало поширеним через наявність більш швидкісних варіантів передачі інформації. Листівка(поштова) або, якщо говорити повністю, відкритий лист, або, як її іноді називали в кінці XIX - на початку XX століття, "артистична картка", маючи на увазі наявність на листівці будь-якого зображення, того, що створювалося художниками, не має однієї , точно визначеної дати народження.

Вітальна листівка — коротка листівка на цупкому прямокутному аркуші паперу, що зазвичай містить вітальне повідомлення. Вітальні листівки є поширеним способом привітання колег, рідних та друзів зі святами. Нині функції листівки дещо змінилися, і ми сприймаємо її головним чином як атрибут свята і привітання сьогодні існує багато цікавих технік виготовлення листівок. Темою нашого проекту буде «Листівка айріс-фолдінг». Техніка «айріс-фолдінг» зародилась в Голландії. Назву цієї техніки можна перевести  як «райдужне складання».

«Айріс-фолдінг» - техніка складання полосок кольорового паперу під  кутом  у вигляді спіралі. Проріз силуету малюнка заповнюється полосками паперу. Дуже гарні роботи в цій техніці можна виконати не тільки паперовими смужками, а й із шкіри , тканини , текстильних стрічок. Ними часто прикрашають свої витвори сучасні дизайнери. Використати цю техніку для виготовлення листівки буде не складно, адже ми працюватимемо з кольоровим папером. Буде дуже цікавий і гарний виріб. (Учитель презентує учням можливі варіанти листівок )

Учитель: Починаючи роботу над творчим проектом необхідно розробити план дій та методом фантазування підібрати моделі-аналоги, з якими ми будем працювати. 

(На аркуші у центрі намалювати проблему, яку необхідно вирішити, стрілочками, позначками малюнками відобразити можливі шляхи вирішення цієї проблеми).

VI. Підбиття підсумків уроку.

Рефлексія

Учитель: У Вас на столі лежать кружечки, намалюйте на них свої ємоції, від сьогоднішнього уроку.

VII.Домашнє завдання: повторити етапи проектування, методи проектування (фантазування); підібрати 5 моделей листівки в техніці айріс-фолдінг.

 

 

 

doc
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
2502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку