Конспект уроку математики, 1 клас на тему "Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10"

Про матеріал

Урок побудовано у вигляді гри-подорожі. Використані загадки, розроблено маршрут, а також створена презентація. Учням пропонуються цікаві завдання від морських жителів:розташувати числа в порядку зростання,математичний диктант, цікаві задачі, вправи на знаходження значень виразів, порівняння виразу і числа.

Перегляд файлу

Тема: Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10.

          Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал, перевірити рівень     

           обчислювальних умінь і навичок, вміння розв’язувати прості задачі.

           Розвивати логічне мислення, творчу уяву, вміння аналізувати.

           Виховувати інтерес до уроку.

Обладнання: підручник, карта-маршрут, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Нумо, діти, підведіться,

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Вступне слово вчителя:

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми пригадаємо послідовність чисел у межах 10, повторимо таблиці додавання і віднімання, спробуємо відновити загублені числа та знаки математичних дій, будемо розв’язувати веселі задачі,  порівнювати вирази. Але щоб все це виконати  відправимось у подорож. Проте спробуйте відгадати , куди наша мандрівка і на чому?

На «м» починається, на «е» кінчається.

Любимо з батьками влітку

Залюбки там відпочити. ( Море)

 

Їду, їду нема сліду.( Корабель).

Отож вирушаємо в море на кораблі.

Девізом нашої подорожі будуть слова:

Працювати швидко, активно, старанно,

Щоб ні хвилини  не тратити марно.

ІІІ. Закріплення знань.

1.Каліграфічна хвилинка

Вправа« Розташуй числа в порядку зростання»

Наш корабельна якорі і відправиться він у дорогу лише, коли розташуємо запропоновані числа в порядку зростання:

7, 2, 9, 5,4,8, 1, 6, 3, 10.

Гарно справилися із завданням, то ж відпливаємо.

2.Математичний диктант.

Нам дуже зраділа золота рибка і пропонує таке завдання:

  • Назвіть  наступне число до 5, 8,9.
  • Яке число попереднє до 3, 7,ю 107
  • Назвіть « сусідів» чисел: 1, 6, 3.
  • Чому дорівнює сума чисел 3 і 2?
  • Чому дорівнює різниця чисел 7 і 3
  • Яке число на 1 менше, ніж 4?
  • 9 зменшити на 2 буде…
  • 4 збільшити на 4 буде…

Золота рибка дуже вами задоволена і бажає вам веселої подорожі.

3.Веселі задачі

Веселі задачі пропонує вам рак:

5 рибо к у Даші,

2 рибки у Саші.

Допоможіть полічити 

Скільки разом рибок, діти?

            Під кущем уздовж ріки

            поселилися жуки.

            Син і донька,

            Батько й мати.

            Спробуй всіх порахувати.

Швидко їде Федя

На велосипеді.

А за ним ще 5 хлоп’ят.

Скільки їде цих малят?

4. Робота з геометричним матеріалом.

Риба- голка побачила різні геометричні фігури іхоее, щоб ви допомогли їх впізнати.

Маю я три сторони 
І три кути. 
Чи мене назвати 
Зможеш ти?
(Трикутник)


Він давно знайомий мій, 
Кожен кут у нім прямий. 
Всі чотири сторони 
Однієї довжини.
(Квадрат)



На квадрат я дуже схожий. 
Маю теж чотири сторони. 
Тільки дві з них протилежні — 
Однакової довжини. 
А сусідні — різні.
(Прямокутник)

                            
                                               
Він у сторони простяг              
Рівненькі відрізки,                     
Поміж них у нього —                
Чотири кути-ріжки.                 
(Квадрат, прямокутник)  



Не стоїть і не стрибає
Жодного кута не має   
(Круг)

( Діти у зошиті будують квадрат і прямокутник)

ІV. Фізкультхвилинка

Рибки хочуть разом із вами відпочити:

1, 2 – усі пірнаєм,

3, 4 – виринаєм.

5, 6 – на воді

Кріпнуть крильця молоді.

7, 8 – що є сили

Всі до берега поплили.

VІ. Продовження роботи.

5. Перевірка обчислювальних вмінь і навичок

Акула теж приготувала завдання. Обчисліть вирази:

6+3-2=                          3+7-4=                   8-5+1=

7+2-3=                         10-5-2=                 5+2+3=

2+8-6=                           6-3-3=               9-0-6=

6. Розв’язування задач

Краб вирішив перевірити, чи вмієте ви розв’язувати зщадачі:

На пристань спочатку прибуло 4 кораблі,

А потім ще 3.

Скільки усього прибуло кораблів?

 

             На кораблі пливло

             4 було в каюті,

            А решта – на палубі.
             Скільки звірят на палубі?

На воді плавало 9 каченят і 4 гусенят.

На скільки більше каченят, ніж гусенят плавало на воді?

7. Порівняння виразу і числа.

Морська зірка теж має вам завдання:

5+3*9                   9-2*5                    2+6*8

10*6+3                 3-2*0                   7-7*4

1+8*10               6+1*7                   2+7*5

VІ. Підсумок уроку

Наша подорож успішно завершена. Ми прибули у порт. Морським жителям було з вами приємно. Ви успішно, правильно виконали всі завдання. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вівчарчук Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Короткова Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
4372
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку