Конспект уроку математики, 4 клас

Про матеріал
Урок сприяє розвитку наступних ключових компетентностей (загально пізнавальних цілей): ознайомити учнів з дробами , вчити записувати дроби,читати їх ,порівнювати;розвивати логічне мислення , уміння аналізувати;виховувати самостійність у роботі ,бажання доводити розпочату справу до її завершення .
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики 4 клас

 

Тема . Дроби. Чисельник і знаменник дробу. Порівняння дробів.

 

Ключові компетентності  (загально пізнавальні цілі)

- ознайомити  учнів з дробами , вчити записувати дроби,читати їх ,порівнювати;

-розвивати логічне мислення , уміння аналізувати;

-виховувати самостійність у роботі ,бажання доводити розпочату справу до її завершення .

Предметні компетентності ( конкретизовані навчальні цілі ,очікувані результати ) :

Початковий рівень :

-знає  , як утворюється дріб ;

-знає і називає дробові числа ;

-знає , що таке знаменник і чисельник дробу ,

Середній рівень :

-порівнює дроби з однаковими знаменниками ,

-записує і читає дроби ;

-записує  дроби в порядку зростання і спадання .

Достатній рівень :

-розв’язує задачі на знаходження частини від числа і числа за його частиною ;

-будує відрізок і зображає на ньому дріб ;

Високий рівень :

-складає  план  розв’ язування  задачі;

перевіряє  правильність  розташування  дробів  у  порядку  зростання  і  спадання

Обладнання:  мультимедійний комплект, набір фігур поділені на рівні частини , зошити, підручники.

 

Хід уроку

  1. Організація класу

Дзвенить  дзвінок,

Спішимо ми на урок урок.

Працювати будемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім дружнім класі,

Діти – просто молодці!

  1. Мотивація навчальної діяльності.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Каліграфічна хвилинка

 

Записати каліграфічно числові значення.

Найвища гора Карпатських гір Говерла становить 2061м, найвища гора Кримських гір Роман -Кош – 1545м, площа Чорного моря приблизно 436402км2, Азовського  моря - 39000км2, довжина річки Дніпро -2201км.

  1. Робота над новим матеріалом

Діти, ви вже знаєте, що числа, які утворюються при лічбі, називаються натуральними. Це 1 , 2 , 3, 4, 5 і т. д.

 Але окрім цілих натуральних є і не цілі.

Що робити з числами, коли ми одне ціле ріжемо на частини.

Числа виду 1/2,  2/5,  1/8 ,3/6, 3/10 називають дробовими числами.

Число під рискою називають знаменник дробу, показує на скільки рівних частин поділено ціле. Чисельник – число над рискою дробу – показує, скільки взято рівних частин цілого.

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=bo-NqLNygBg

  1. Актуалізація набутих знань.

1. Усне опитування

-Які числа називають дробовими?( числа виду ......)

- Що таке знаменник в дробі?( це число під рискою дробу, що показує на скільки рівних частин поділено ціле)

-А що таке чисельник в дробі? ( це число над рискою дробу, яке показує скільки взято рівних частин цілого)

2. Обчислення.

1. Порівняйте дроби використовуючи знаки більше менше або дорівнює.

 

  https://www.google.com/chart?cht=tx&chf=bg,s,FFFFFF00&chco=000000&chl=%5Cfrac%7B1%7D%7B6%7D    https://www.google.com/chart?cht=tx&chf=bg,s,FFFFFF00&chco=000000&chl=%5Cfrac%7B2%7D%7B6%7D ,  https://www.google.com/chart?cht=tx&chf=bg,s,FFFFFF00&chco=000000&chl=%5Cfrac%7B3%7D%7B6%7D  https://www.google.com/chart?cht=tx&chf=bg,s,FFFFFF00&chco=000000&chl=%5Cfrac%7B2%7D%7B4%7D,   https://www.google.com/chart?cht=tx&chf=bg,s,FFFFFF00&chco=000000&chl=%5Cfrac%7B2%7D%7B3%7Dhttps://docs.google.com/drawings/d/svPvrjvyH7HqFMEdsm0QkXQ/image?parent=e/2PACX-1vSa2Q0QkrhRwSUyGBIGFCKKqYBrXhAhgGltgLm8RDpAF_OjJ7NbdW5MfPUyjA1QKo94bduzhKTekGIL&rev=1&h=1&w=1&ac=1   https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image336.png,  https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image337.png  https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image338.png;  https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image339.png  https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image340.png

Фізкультхвилинка.

«Птах летить»

Вихідна позиція: руки тримати перед собою (долонями до себе). Великі пальці сплести — це «голова» птаха. Решта пальців — «крила». Помахати ними.

В небі пташечка летіла,

На галявину присіла

(помахати «крилами»).

Посиділа, відпочила,

Й до гніздечка полетіла

(притиснути долоні до себе).

 

            3. Записати цифрами дроби :

Одна восьма , дві п’ятих ,три шостих ,дві четвертих , сім десятих три сьомих .

Як за допомогою цифр записати дріб «шість сімнадцятих»?

 

   4. Записати дроби у порядку зростання

https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/9krayevskij_matem_dovuzpidgot_studinozem/963/6.jpg

 

  1. Закріплення вивченого

Інтерактивна вправа Learning. Up

https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/porivnyannya-drobiv-za-malynkamu

  1. Підведення підсумків. Рефлексія.

Що нового дізналися на уроці?

Яке завдання було найцікавішим?

Що означає знаменник у записі дробу?  (На скільки частин розділили предмет)

Що позначає чисельник? (Скільки частин узяли)

Діти, ви сьогодні всі добре працювали, тому усі підніміть вгору великий палець і скажіть собі: "Я молодець!". Урок закінчено!

  1. Домашнє завдання

На розсуд вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література:

 

  1.  Математика: підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. /

 М.В. Богданович, Г.П. Лишенко. – 2 – ге вид. Київ : Генеза, 2016. – 176 с. : іл.

           2. Математика. 4 клас. ІІ семестр (за підручником М.В. Богданович,

 Г.П. Лишенка) / М. О.Володарська, Н. О.Ковальчук, Г.П. Мазурок,

 А.І. Настенко, О.В.Тонконог. – Х. : Вид.група «Основа», 2015. – 174,2 с. – (Початкова школа. Мій конспект).

  1. https://www.youtube.com/watch?v=bo-NqLNygBg
  2. https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/porivnyannya-drobiv-za-malynkamu

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 січня 2023
Переглядів
1280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку