Конспект уроку математики для з класу на тему "Додавання круглих чисел (340+220)"

Про матеріал
Розробка уроку математики для учнів 3 класу. Мета: формувати вміння додавати трицифрові круглі числа, розвивати мислення, виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

 

Урок математики в 3 класі  

Вчитель Кушнірова Н.Г.

Тема уроку: «Додавання круглих чисел (340+220)»

Змістові лінії, які реалізуються під час заняття: числа, дії з числами; величини; взаємодіємо усно;  математичні вирази, рівності; сюжетні задачі.

Очікувані результати:  записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; лічить у межах тисячі від будь-якого числа до вказаного; знаходить значення числового виразу;

застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах;  виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях.

Освітні галузі, які інтегруються:   математична освітня галузь, мовно-літературна освітня галузь, фізкультурна освітня галузь.

Обладнання: картки, презентація до уроку, куб Блума, малюнки казкових героїв.

                                           Зміст навчального заняття

 

І. Організація класу

1. Привітання

Пролунав дзвінок –

Починається урок.

З щирого старання,

Цікавого навчання

2. Перевірка готовності до уроку

Що потрібно до уроку?

Книга, зошит, ручка, олівці.

Приготувались?

Молодці!

Тож тихенько всі сідайте, все, що знали,  пригадайте.

Вирушаємо у путь! Нас цікаві речі ждуть.

3. Мета уроку.

Сьогодні у нас    казковий  урок.   

 У казку сьогодні ми зробимо крок.

 Із казкою ми зустрічались не раз,

 І знову вона завітає до нас

У мене в руках казковий лист, адресований учням нашого класу.

Любі  діти! У  королівстві Математики трапилося велике лихо. У моєї  доньки  – принцеси  Цифри - завтра день народження. Але її викрав злий чаклун . Він закрив її у вежі. Допоможіть врятувати мою  доньку,  принцесу Цифру.  Це під силу лише вам. Бажаю успіхів. Король Цифрун .

  •  Що ми відповімо королю Цифруну? Допоможемо врятувати його донечку?

 

Вирушаймо в дорогу. Потяг.

4. Девіз уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Зупинка 1. Каліграфічна. №383 Вправа «Мікрофон»

2. «Контролер». Перевірка домашнього завдання. Куб Блума.

- Злий чаклун хоче нам перешкодити і не відпустити Цифру до нас. Тому влаштував вам перевірку. Якщо всі справились із завданням, можемо рухатись далі.

3. «Рахуємо швидко». Усний рахунок. №384, 385 (3 числа усно, 3- письмово коментуючи) разом з Буратіно, який віддасть нам ключ від дверей замку Чаклуна.

Молодці! Тепер ми з ключем.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.  Повідомлення теми.

  •                    Але на нас чекають різні перешкоди. На сьогоднішньому уроці ми навчимося   додавати трицифрові числа, попрацюємо над задачами  та згадаємо.. . Щоб добре впоратися з цими завданнями, треба бути дуже уважними, зосередженими та дружними.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Зупинка «Королівство «Математика».

Король Цифрун пропонує пограти в гру, щоб нам було легше подолати перешкоди.

 Рольова гра «Я – вчитель»

( Учень в ролі вчителя пояснює іншим алгоритм розв’язування прикладу № 386  біля дошки за допомогою підручника).

2. Робота з підручником с. 67. Опрацювання правила.

3. Продовжуємо подорож. І на нашому шляху – Математичний ліс.  А в ньому-

     В самоті нудьгує Бабонька Яга,

Ледве шкутильгає кістяна нога.

Допоможе Бабця дорогим гостям:

В ліс приходь до неї – все побачиш сам.

- А для цього нам потрібно обчислити вирази.

V. Закріплення матеріалу.

1. №387.( 290, 530, 960, 870).

Коментоване розв’язування1, 2 прикладів № 387, решта- самостійно.

Перевірка.

2. Фізкультхвилинка

Час прийшов для відпочинку,

Проведемо фізкультхвилинку.

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились.

Зі струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Всі веселі.

Крутимось на каруселі.

Сім! Вісім! В потяг сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Час рушати

Принцесу із полону визволяти.

3. Рівняння

Мітла в Бабусі  не дрімає:

На ній в розвідку Яга літає.

На галявині вона зустріла гномів, які пропонують нам

 розв’язати рівняння.

Х+200=700

4. Робота з підручником с.67 .

В Бабусі Ягусі хатинка жива

Дві курячі ніжки вона не хова.

Купила їй чоботи Баба Яга –

Не влізла в ті чоботи жодна нога.

Продавець чобіт- Кіт у чоботях пропонує розв’язати задачу 388,

щоб ми дізнались,

скільки коштують чоботи,

 

5.Рушаймо далі. №389

В Баби Яги є чарівний клубок.

Він знає стежинки усі на зубок.

Вам будь-який в лісі куточок

Покаже чарівний клубочок.

Нарешті! Клубочок нас привів до вежі чаклуна. У нас є ключ, але треба ще знати код, щоб відкрити двері. Це відповідь задачі 389, яку ми розв’яжемо усно.

 Якщо справитесь із завданням, то чаклун відпустить принцесу Цифру.

Задачу розв’язали. Перед нами відкрилися двері! Ми врятували принцесу.

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку