Тема тижня: Книжка
Тема уроку: Математична подорож з лего.
Мета тематичного дня:закріплювати навички додавання і віднімання чисел в межах 20; розвивати вміння розв’язувати задачі на збільшення та на зменшення числа на кілька одиниць ; розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й здобувати знання.
Обладнання: мультимедійна дошка,картки,геометричні фігури,маски,набір цифр,потяг,конструктор лего,ілюстративний та роздавальний матеріал
Очікувані результати:
створення умов для реалізації кожної особистості
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок
Форма проведення: урок-подорож по країні Математика
Освітні галузі: математична, соціальна і здоров’язбережувальна, природнича,мистецька
Хід уроку
І. Організація класу
- Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюся, що ви як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось! (Діти вітаються, повернувшись до присутніх)
2. Психологічне налаштування на роботу на уроці
- Щоб налаштуватися на плідну роботу, повторимо нашу примовку.
Щоби гарно працювати,
Треба нам увагу мати,
Працьовитість і уміння,
Та ще трішечки терпіння
Гарні риси всі ми маєм,
Тож урок розпочинаєм.
Ми не будем гаять час,
Бо знання чекають нас.
-Посміхніться ,дітки,тому,хто зліва,посміхніться ,тому ,хто справа.
-Намалюйте на бейджиках свій настрій(смайлики).
- Вправа «Мікрофон»
-Я підготував(вся)лася до уроку …
математика |
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку
- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати навички обчислювати вирази на додавання і віднімання чисел у межах 20; розвивати вміння розв’язувати задачі на збільшення та на зменшення числа на кілька одиниць,вирушимо у подорож на незвичайному потязі, будемо працювати в групі, в парі,самостійно.
Це у нас група «Мишки».
Це група «Ведмедики»
Це група «Лисички»
Ви з яких казочок до нас прийшли?
Ми відправляємося у подорож на потязі. А він у нас числовий. Зимовий вітерець подув і всі цифри переставив місцями. Відновіть числовий ряд від 1до 20.
1. Гра «Числові вагончики»
Група «Мишки»від 1 до 6
Група «Ведмедики» від 7 до 12
Група «Лисички»від 13 до 19
-Сусіди числа 7,10,13,15,17
2.Усна лічба
Потяг ми впорядкували ,але щоб потрапити на нього потрібно придбати білети. Каса відкривається,обідня перерва була у касирки. Касирка в школі математику не вчила.тому не може порахувати яке у вас місце. Будь ласка допоможіть.
У подорож візьмемо з собою…
Відгадайте загадку
Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
-Навіщо читати книги?
Отож вирушаємо . Перша зупинка «Весела лічба»
3.Весела лічба
Робота в групах «Склади математичну вежу»
Під’їзджаємо до наступної зупинки «Каліграфічка»
4. Каліграфічна хвилинка
Група «Лисички»порахують книги на першій полиці. Скільки ми здали книг «Я досліджую світ»
Група «Ведмедики» -скільки книг у нашій бібліотеці?
Група «Мишки»-скільки книг на третій полиці?
Наступна зупинка «Порівнялка»
5.Порівняти числа.
Запишемо
6. Зупинка «Фізкультурна»
Фізкультхвилинка https://youtu.be/mn0nEAfhE9U?t=60
7.Зупинка «Дружба»
8.Наступна зупинка «Задачна»
9.Зупинка «Геометрична»
10.Зупинка «Самостійна»
11. Зупинка «Підсумкова»
ІІІ.Рефлексія.Підбиття підсумків.
Скажемо гостям : На все добре!